بسیاری از سواب-مجموعه مراکز آمد تا در شهر

آزمایشگاه خصوصی آماده توسط JSS در انتظار تصویببیشتر labs برای تشویق داوطلبانه تست میسور/Mysuru: برای تشویق مر

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399
  • آزمایشگاه خصوصی آماده توسط JSS در انتظار تصویب
  • بیشتر labs برای تشویق داوطلبانه تست

میسور/Mysuru: برای تشویق مردم به طور داوطلبانه آزمایش برای COVID-19آنفلوانزا مانند بیماری (ILI) و شدید تنفسی حاد بیماری (ساری) علائم Mysuru منطقه دولت باز است بسیاری از سواب-مجموعه مراکز در سراسر Mysuru. این جدای منحصر به فرد خصوصی آزمایشگاه خواهد آمد تا در Mysuru که در آن مردم می توانند تحت آزمون است.

در یک پیام به ستاره میسور صبح امروز Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که JSS گروه آمده است تا با یک مدرن و مجهز آزمایشگاه برای تست Coronavirus بیماران. "JSS است در انتظار اشاره ای از ملی اعتباربخشی هیئت مدیره برای تست و کالیبراسیون آزمایشگاه (NABL) به عنوان NABL اقتدار به تصویب خصوصی labs. هنگامی که عملیاتی را پرداخت کنید و تست وجود دارد," DC گفت.

این NABL تصویب الزامی است به عنوان نمونه مجموعه, تشخیص و تست نیاز به کارکنان آموزش دیده و تخصص در غیر این صورت آن ممکن است منجر به تشخیص اشتباه در یک وضعیت همه گیر بود.

تروما مبتلا COVID است که منجر مردم را به خودداری از گرفتن تست شده است. همچنین بسیاری از مردم مایل به گرفتن تست شده در COVID بیمارستان چرا که آنها از ترس آلوده شدن وجود دارد به عنوان تست رایگان است وجود دارد.

"به غیر از این موجود تب کلینیک ما در حال باز کردن بسیاری از گرد و خاک مجموعه مراکز در سراسر شهر برای تشویق مردم به طور داوطلبانه تست شده در مورد آنها را نشانه و یا یک سفر تاریخ" DC گفت و افزود که دولت گرفته این مرحله به decentralise تست مراکز برای تست بیشتر مردم است.

دکتر Amrutha رئیس ویروسی تحقیقات و آزمایشگاه تشخیصی در میسور کالج پزشکی و موسسه تحقیقات منجر به یک تیم حرفه ای تست سواب پرسنل در آزمایشگاه این صبح است. (عکس. توسط M. N. Lakshminarayana Yadav)

با توجه به سلامت روان کارشناسان مسائل مانند اضطراب و افسردگی به حال شاهد یک افزایش شدید در سه ماه گذشته. شایع ترین مشکل بیماران شکایت از این است که آنها افسرده و مضطرب است. حتی اگر آنها یک جزئی سرفه تبدیل شدن آنها نگران است که آنها ممکن است قرارداد COVID-19 و آنها خودداری از دریافت خود را مورد آزمایش قرار برای ترس از دور whisked به مراکز قرنطینه.

تا به حال تنها دولت از هنر ویروسی تحقیقات و آزمایشگاه تشخیصی (VRDL) در بخش میکروب شناسی در میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (K. R. بیمارستان) شده است مجاز به آزمون COVID-19 نمونه. این VRDL است بخشی جدایی ناپذیر از کالج پزشکی. این یک متمرکز آزمایشگاه که در آن تمام COVID-19 نفر در این منطقه در حال آزمایش است.

در حال حاضر تست جبهه Abhiram Sankar گفت که هر روز بیش از 600 نمونه تست شده در VRDL آزمایشگاه و همچنین در دولت از هنر "PARAKH - یک موبایل میکروبی مهار (BSL-3) و آزمایشگاه طراحی و توسعه توسط دفاع غذایی آزمایشگاه تحقیقاتی است که مستقر در K. R. بیمارستان محل. تا دیروز (22 ژوئن), 16,881 نمونه آزمایش شده اند و از آنها 16,711 نمونه یافت شده منفی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن