Quibi گزارش از دست داد 90 درصد از کاربران اولیه پس از آزمایش تمام شده

خدمات جریان Quibi تنها موفق به تبدیل یک کمی کمتر از 10 درصد از آن در اوایل موج از کاربران را به پرداخت مشترکین

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

خدمات جریان Quibi تنها موفق به تبدیل یک کمی کمتر از 10 درصد از آن در اوایل موج از کاربران را به پرداخت مشترکین تلفن همراه می گوید تجزیه و تحلیل شرکت سنسور برج. با توجه به این شرکت گزارش جدید در Quibi اولیه رشد کوتاه-فرم پلت فرم های ویدئویی امضا در مورد 910,000 کاربران در آن چند روز اول در ماه آوریل است. از آن دسته از کاربران تنها در مورد 72,000 گیر در اطراف پس از سه ماه رایگان دادگاه نشان می دهد این برنامه تا به حال حدود 8 درصد نرخ تبدیل.

که بیش از حد بد نیست. اما مقایسه کنید که به جریان ویدئو در صنعت موفق ترین اولین و چند سال گذشته دیزنی به علاوه و در نتیجه تصویر تیره و تار یکی برای Quibi است که تلاش هر دو برای پیدا کردن یک ضربه بزرگ در میان تلفن همراه خود را محور را نشان می دهد و به دست آوردن کشش مورد نظر خود را جوانتر Infinite-دوست داشتن جمعیتی با وجود افزایش در زمان روی صفحه نمایش در طول COVID-19 بیماری همه گیر. با توجه به سنسور برج دیزنی موفق به تبدیل حدود 11 درصد از 9.5 میلیون نفر شرکت تخمین می زند امضا برای دیزنی به علاوه در آن سه روز اول در دسترس در ایالات متحده و کانادا است. پس از آن دیزنی اضافه کرده است ده ها میلیون نفر بیشتر مشترکین و تا کنون بیش از 50 میلیون پرداخت کاربران به عنوان از آوریل تشکر در بخشی از گسترش بین المللی است.

این اعداد را نباید با تعداد فعلی مشترکان پرداخت Quibi است. در حالی که این شرکت هنوز به افشای مهم است که همه شکل آن گفته است که بیش از 5.6 میلیون نفر را دانلود کرده این برنامه پس از ماه آوریل است. ما نمی دانیم که چگونه بسیاری از مردم دریافت این برنامه پس از آن چند روز اول و سپس تصمیم به تبدیل به یک کاربر پرداخت پس از محاکمه آزاد به پایان رسید.

سنسور برج همچنین تخمین می زند تنها 4.5 میلیون دانلود کرده Quibi در کل. اختلاف بین این رقم و Quibi رسمی یکی نشان می دهد سنسور برج نیز می تواند دور در برآورد که چگونه بسیاری از کاربران Quibi تبدیل در آن سه روز اول. در بیانیه ای با توجه به آستانهیک Quibi سخنگو گفت: "تعداد مشترکان پرداخت می شود نادرست است و منظور از قدر. تا به امروز بیش از 5.6 میلیون نفر را دانلود کرده Quibi برنامه. ما تبدیل از دانلود به دادگاه بالاتر از نرم افزار تلفن همراه معیار و ما شاهد عالی تبدیل به مشترکان پرداخت می شود — هر دو در میان ما 90-day free trial علامت یو پی اس از آوریل به عنوان به خوبی به عنوان ما 14 روز تست رایگان یو پی اس ثبت نام از مه و ژوئن است."

که گفت:, سنسور برج معتبر تجزیه و تحلیل شرکت شناخته شده برای گزارش برآورد دقیق و در غیاب چهره های بتن از Quibi خود تصویر گزارش خود رنگ از جریان خدمات کسب و کار است نه یک گلگون یکی. سنسور برج داده هم حساب نمی کند برای موقعیت های مانند اپل دانلود کاربر Quibi حتی اگر آن را بهینه سازی شده برای هر چیزی اما گوشی های هوشمند صفحه نمایش و یا کاربران حذف نرم افزار و دانلود آن را دوباره و یا بر روی یک دستگاه جداگانه تمام موقعیت هایی که ممکن است منجر به Quibi بزرگتر کل دانلود ،

بدون در نظر گرفتن این دقیقا بحث برانگیز می گویند Quibi است نه داشتن بسیار عالی راه اندازی — co-founder Jeffrey Katzenberg آشکار سرزنش coronavirus برای برنامه را زود شکست. بسیار نوشته شده است در مورد این شرکت کاستی از برنامه های فقیر بازاریابی و زمان بد به عدم توانایی به اشتراک گذاری تصاویر و یا قطاری در رسانه های اجتماعی به Quibi عدم تلویزیون های هوشمند و یا ریخته گری حمایت در راه اندازی.

مهمتر از همه پلت فرم نظر نمی رسد که نشان می دهد ارزش برای ورود به سیستم مانند ذهن بیحس کننده مقدار از مطالب Netflix بکشد می شود که اضافه شده هر ماه یا فرهنگ پاپ حوادث مانند دیزنی به علاوه' به Mandalorian. Quibi هیچ ساخته شده است در نصب پایه مانند HBO تا به حال برای آن های اخیر راه اندازی HBO Max و این یک سوال باز چه مدت آن از 1.8 میلیارد جنگ قفسه سینه را حفظ خواهد کرد آن شناور اگر کاربران نشان نمی دهد تا تعداد بیشتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب