تیروملا معبد برای برگزاری دادگاه به اجرا دارشان'

حیدرآباد: آندرا پرادش دولت داده است اشاره ای به تیروملا تیروپاتی Devasthanam (TTD) برای انجام یک محاکمه اجرا ا

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

حیدرآباد: آندرا پرادش دولت داده است اشاره ای به تیروملا تیروپاتی Devasthanam (TTD) برای انجام یک محاکمه اجرا از دارشان' در تیروملا معبد با TTD کارکنان محلی و جانبازان.

در درخواست توسط TTD که مدیریت امور ثروتمندترین معبد هندو دولت بهآنها اجازه با موافقت وزارت بهداشت و رفاه خانواده.

در یک یادداشت صادر شده توسط JSV پراساد ویژه رئیس به وزیر امور خارجه دولت TTD خواهد شد برگزاری یک "دادگاه اجرا برای TTD کارکنان و محلی از تیروملا با تعداد محدودی از افراد بموقع حصول اطمینان از فاصله فیزیکی از 6 پا در همه زمان ها و همه نقاط است."

دستور صادر شد در درخواست های ساخته شده توسط اجرایی از TTD از طریق یک نامه در مارس 12.

با سر اشاره یک روز پس از مرکز شروع "باز کردن فاز-من". تحت دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور آن پیشنهاد شده است که اجازه می دهد مکان های عبادت را دوباره باز از ژوئن 8.

آندرا پرادش اظهارداشت: هنوز صادر نشده است هر دستورالعمل برای پیاده سازی باز کردن فاز-I. آن است که هنوز هم ادامه محدودیت های بین دولت و جنبش مردم است.

با سر اشاره به TTD اما نشان می دهد که دولت ممکن است اجازه می دهد بازگشایی اماکن عبادت از ژوئن 8.

TTD رئیس Y. V. Subba ردی گفته بود در مارس 20 که از سرگیری 'Srivari دارشان' به جانبازان بستگی به دولت مرکزی تصمیم به لغو مستند.

"ما شده اند دریافت ایمیل و تلفن در زمانی که ما را سر 'دارشان.' اما این همه بستگی به تصمیم دولت در بلند کردن اجسام از مستند" او گفت:.

بسته برای جانبازان برای 'دارشان' از تاریخ 19 مارس تپه حرم است و از دست دادن تقریبا تومان. 200 کرور درآمد در هر ماه. روزانه ارائه شده توسط جانبازان در "هوند" است که منبع اصلی درآمد برای معبد که جذب 50,000 به یک لاخ زائران در هر روز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن