جدید COVID تست استراتژی می تواند با سرعت بالا backlogged labs

نمونه خراشیده از بازگشت از بيماران بینی و گلو می تواند در حال حاضر همراه با هم و تست شده برای coronavirus در گ

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

نمونه خراشیده از بازگشت از بيماران بینی و گلو می تواند در حال حاضر همراه با هم و تست شده برای coronavirus در گروه های در یکی از بزرگترین تجاری labs. تلاش تشخیص که دسته دهها هزار نفر از coronavirus آزمون در هر روز دریافت مجوز برای این روش به نام پولد تست از غذا و دارو بیش از آخر هفته.

استراتژی کمک می کند تا صرفه جویی در منابع با اجرای آزمایش های متعدد با استفاده از این مواد معمولا مورد نیاز برای یک. آن را نیز می تواند کمک به تلاش جلوگیری از انباشت پرونده ها و حرکت تست همراه با سرعت بیشتری. در حال حاضر تقاضا برای تست بالا است که آن را طول می کشد به طور متوسط از هفت روز تلاش برای labs برای دریافت نتایج به بیماران است.

این استراتژی نمی تواند پاک کردن تمام تست موانع و آن را ممکن است کار نمی کند و همچنین در مناطقی که مورد نیاز است: شیوع نقاط که در آن تست منابع کشیده باریکترین. در آن محیط که در آن درصد بالایی از آزمون به مثبت تبدیل استخر نیست در نهایت صرفه جویی در مصرف مواد — بیش از حد بسیاری از آنها مثبت است که به معنی بیشتر مجدد.

"زمانی که رای مثبت بالا است تجمع بسیار موثر است چرا که شما در حال تقسیم از هم جدا راه بیش از حد بسیاری از استخرها و آن را فقط به ارزش تلاش خود را می گوید:" پیتر Iwen مدیر نبراسکا بهداشت عمومی آزمایشگاه.

تلاش روش را ترکیب نمونه های گرفته شده از چهار نفر است. اگر چند نمونه تست منفی است هر چهار در نظر گرفته شده منفی است. اگر آن را مثبت هر نمونه مجددا خود را در آن به کشف کردن که به این ویروس است. این شرکت گفت: در آزادی مطبوعات است که آن شروع خواهد شد نورد تجمعی تست آن در آزمایشگاه در Chantilly Virginia و مارلبرو, ماساچوست, تا پایان هفته, قبل از گسترش به سایر نقاط. تلاش نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.

کارشناسان علاقه مند شده اند در هم مخلوط تست برای ماه می باشد. این روش در حال حاضر استفاده می شود معمولا به صفحه نمایش مردم برای عفونت مقاربتی و آن را مورد استفاده برای بررسی بیماری در اهدا خون به عنوان به خوبی. دبورا Brix عضو مجلس coronavirus نیروی کار گفت: an American Society for Microbiology کنفرانس ماه گذشته که این استراتژی می تواند به طور چشمگیری افزایش تعداد آزمایشات انجام شده در آمریکا در هر روز.

بازگشت در ماه مارس Iwen شروع به کاوش با هم مخلوط آزمون در نبراسکا بهداشت عمومی آزمایشگاه. او در حال اجرا پایین در مواد شیمیایی مورد نیاز برای اجرای هر آزمون و می دانست که او می تواند حفظ آنها توسط گروه نمونه با هم. او برخی از آزمایش و متوجه شد که او می تواند آن را با موفقیت انجام. "این کار بزرگ و من می تواند به صرفه جویی در هر نقطه از 60 تا 70 درصد از ما معرف" او می گوید. او تصویب به جلو حرکت می کند از نبراسکا به فرماندار خود را در حالت اضطراری.

"ما شروع به تجمع و ما قادر به نگه داشتن آزمایشگاه عامل" Iwen می گوید.

کمبود تست مواد است فقط نوع موانع تجمعی تست استراتژی می تواند کمک به غلبه می گوید Nikhil Gopalkrishnan یک همکار فوق دکترا در دانشگاه هاروارد موسسه Wyss برای بیولوژیکی الهام گرفته از مهندسی است. اما کمبود عرضه نیست تنها مسئله برگزاری تست. "با توجه به آنچه مشکل واقعی است, تجمع می تواند یک تاثیر واقعی و یا آن را نمی تواند" او می گوید. "اگر آن را معلوم است که آنها کوتاه, کارکنان, و آنها فقط به اندازه کافی مردم و عامل محدود کننده است که کسی را به باز کردن تمام لوله ها — تجمع است که قصد ندارم به شما کمک کند وجود دارد."

تجمع نیز کمک نمی کند هنگامی که میزان عفونت در جامعه شروع می شود در حال تیک تاک کردن است. Iwen تا به حال برای متوقف کردن با استفاده از مخلوط تست در نبراسکا آزمایشگاه چند هفته به دلیل درصد از آزمایشات که برگشتم مثبت بود بیش از حد بالا و بالاتر از 10 درصد است. در هر صورت تصادفی از چهار یا پنج آزمون وجود دارد شانس است که یکی می تواند مثبت باشد. اگر نرخ مثبت است که در بالا تجمع نمی تمایل به صرفه جویی در مقدار قابل توجهی از مواد شیمیایی و یا زمان.

این دستورالعمل های جدید برای تلاش پولد تست می گویند که اگر 13 درصد از آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه در حال بازگشت مثبت آزمایشگاه باید رها کردن استخر با حجم پایین به سه. اگر 25 درصد از یک آزمایشگاه آزمون آینده را مثبت آنها نباید فراموش پولد تست. ویرجینیا و ماساچوست برای اولین تلاش labs مجموعه ای برای استفاده, مخلوط, تست مثبت نرخ حدود 6 و 2 درصد بود. در آریزونا یکی از سخت ترین ضربه متحده آن را در حدود 24 درصد است.

این امکان را به مخلوط تست کار در یک منطقه با درصد بالایی از مثبت آزمون Iwen می گوید. در صورتی که اطلاعات در مورد بیماران (در صورتی که علائم جایی که آنها زندگی می کنند که در آن کار می کنند) آنها می تواند در طبقه بندی آنها به عنوان بالا و یا کم خطر است. "شما می توانید استخر آنهایی که شما فکر می کنید در نظر گرفته شده کم خطر است. شما می تواند انجام دهد که در هر مکان حتی اگر به طور کلی خود را با نرخ بسیار بالا," او می گوید.

که فقط کار می کند اگر labs می توانید خوب اطلاعات دموگرافيک نمونه آنها در حال تست است. اما اغلب آزمایشگاه دریافت نمونه و هیچ ایده که در آن آنها را از آمد Iwen می گوید.

با وجود محدودیت های Gopalkrishnan می گوید که تلاش مجوز خوب اولین گام به سوی گسترده تر هم مخلوط تست. او می خواهم برای دیدن بزرگتر اندازه های استخر به خصوص در مناطق که در آن وجود ندارد بسیار گسترش COVID-19. تداوم استخر تا ده ها نمونه و یا به عنوان بالا به عنوان 100 می تواند کمک labs حرکت را از طریق نمونه و حتی بیشتر به سرعت. "من فکر می کنم شما بیشتر تجمع مجوز در آمده است," او می گوید.

Iwen فکر می کند که اجرای پولد تست به درستی می تواند کمک به تست سرعت بیشتری حرکت. "این یک فرایند است که نیاز به در نظر گرفته شود اگر ما قصد داریم برای انجام این تست که خواسته شده از آزمایشگاه" او می گوید. "زمان چرخش مهم است که اگر آن تاثیر گذار است که آن را ارزشمند است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن