آواتار: آخرین Airbender در Netflix بکشد اما همین حالا شروع با اولین قسمت

آواتار: آخرین Airbender در Netflix بکشد پس از هفت سال غیبت و اگر شما هرگز نشان می دهد در حال حاضر زمان مناسب.

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

آواتار: آخرین Airbender در Netflix بکشد پس از هفت سال غیبت و اگر شما هرگز نشان می دهد در حال حاضر زمان مناسب. آواتار نه تنها یکی از بهترین سری متحرک در اطراف آن را کامل متوقف عالی تلویزیون صرف نظر از فرمت. این ممکن است روشن از قسمت 1 ، که برای اولین بار آن را جذاب اما در راستای hooking کودکان است. شک و تردید خوب است! فقط نمی عبور از آن بدون غواصی به یکی از بهترین قسمت "Zuko تنهایی" (فصل 2 قسمت 7). این یک داستان مستقل است که توضیح می دهد همه چیز شما نیاز به دانستن — فوق العاده هنرهای رزمی غرب با کمال تعجب غنی, خواص و روده-پانچ پایان دادن به — همه در 20 دقیقه.

در نماد وجود دارد چهار ملت هر کدام بر اساس تسلط مختلف عنصر: آب و خاک و آتش و هوا. آتش ملت اعلام جنگ با دیگران و این سری است که در مورد کودکان در این جنگ است. ترین قسمت تمرکز بر روی Aang عنوانی آواتار تنها فرد در جهان با قابلیت به استاد تمام چهار عنصر و پیشگویی برای بازگرداندن تعادل است. تنها مشکل: او یک کودک است و نه کاملا در فرمان هر عنصر است. از طریق ترکیبی از مستقل و سریال, قسمت, آواتار زیر Aang و دوستان جوان به عنوان آنها کمک به او در سفر خود را به استاد عناصر در حالی که دنبال آتش ملت و مانع توسط بزرگسالان در قدرت است.

"Zuko تنهایی" با تمرکز بر جوان شاهزاده Zuko یکی از نمایش اولیه آنتاگونیست تبعید از آتش ملت پس از شکست تحقیر آمیز چپ سرگردان خود را. قسمت حذف شده از نمایش بسیار سرهمی طرح. مانند یک غربی Zuko در ازلی نقش Man With No Name. او می رسد در یک شهر مرزی برای استراحت و غذا زمانی که او در برخورد با تعارض: crooked زمین پادشاهی سربازان وحشت روستاییان آنها قرار است برای محافظت از. به عنوان یک بار عضوی از حمله به ملت Zuko شده است یک تبه کار عادت به مراقبت از دیگران. در تبعید اما اولویت خود را به آرامی در حال تغییر و او تصمیم می گیرد به دخالت. (اگر این برای تلفن های موبایل آشنا این دلیل است که این طرح از شینیکی از محبوب ترین و به طور منظم homaged وسترن.)

در "Zuko تنهایی" سابق شاهزاده در نهایت می شود یک فرصت برای دیدن آنچه که او را به نمایندگی از تمام این زمان به مردم خارج از ملت آتش. خود درگیری های داخلی است و برونگرا را از تصمیم خود برای پنهان کردن هویت خود و ناگفته ایده که دوستان جدید خود را ممکن است پاسخ نمی دهند پس لطفا اگر آنها می دانستند که او بود.

یکی از دلایل آواتار: آخرین Airbender است که توسط طرفداران آن است که راه آن حاضر به صحبت به مخاطبان آن است. مانند فیلیپ پولمن را YA سه گانه خود را از مواد تاریکاز آن را نشان می دهد که به ندرت ساده همه چیز را به "خوب" یا "بد" اجازه دادن به آن شخصیت خودخواه و اشتباه در بار و دادن آن ، عمق هر زمان ممکن است. در دنیای آواتارشخصیت های بین محبت و درگیری و جنگ آنها را فراهم می کند با به طور منظم فرصت برای رفتار خوب یا خودخواهانه. که شخصیت های اصلی آن هستند همه کودکان تنها تاکید همه از این. مکرر مسخره hijinks و لحظات ضعف همه عادی قطعات رو به رشد و مهم نیست که چقدر ما می خواهم آن را به در حال رشد اتفاق نمی افتد در خلاء است. این اتفاق می افتد در جهان وجود دارد که در آن درگیری و جنگ و درد. کودکان از آواتار می خواهید به بچه ها, اما آنها همچنین وارث جهان از پدر و مادر خود هستند و فقط شروع به دیدن آن را برای آنچه در آن است — اما آنها هنوز خسته به اندازه کافی برای جلوگیری از دیدن آنچه در آن می تواند.

این چیزی است که باعث می شود "Zuko به تنهایی" یک مقدمه خوب برای آواتار: این شخصیت کوچک مطالعه از یکی از این بچه ها زخمی در بیشتر راه بیش از یک آمدن به شرایط با همه شیوه ای از نتیجه — هزینه تصمیمات خود بار جای خود را در جهان محدودیت های خود را کنترل, چگونه دیگران او را درک و پتانسیل او هنوز برای تبدیل شدن به که او می خواهد خود را تحت نام و یا نه.

که خیلی چیزهای خوب برای یک بچه را نشان می دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن