Instagram اضافه کردن راهنماهای توصیه هایی برای شروع با سلامتی و COVID-19

Instagram در حال راه اندازی یک راهنماهای جدید از ویژگی های امروز است که اجازه می دهد تا سازندگان معاون کشیش بخ

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

Instagram در حال راه اندازی یک راهنماهای جدید از ویژگی های امروز است که اجازه می دهد تا سازندگان معاون کشیش بخش محتوا با هم در یک محل واحد با آنهایی که اولین بار مجموعه را به تمرکز بر روی سلامتی محتوا در نور مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.

برخی از اولین راهنماهای شامل یکی از بنیاد آمریکایی برای پیشگیری از خودکشی به نام "سلامت روان و COVID-19" که جمع آوری این گروه از مطالب را در یک آسان برای پیدا کردن محل. سر هم سلامت روانی شده راهنماهای مشابه که جمع آوری Instagram posts بینندگان یادآوری به نوعی به یکدیگر تمرین مراقبت از خود و بحث در مورد چگونه آنها احساس.

راهنمای زندگی در جدا کردن تب جدید در پروفایل کاربر و مجموع چند Instagram پست ها و ویدئوها با راهنمایی تفسیر و مشاوره به یک محل واحد. عکس, گالری عکس و فیلم مرتبط در راهنماهای هم می آیند و از کاربر مشخصات خود و یا می تواند از منابع در سراسر دیگر سازندگان در Instagram; ضربه زدن بر روی یک عکس یا ویدئو در لینک راهنمای کاربران به پست اصلی.

و البته هدایت را می توان به هر دو Instagram داستان ها و پیام های مستقیم به دیگر Instagram کاربران است. آنها همچنین شروع به نظر می رسد در کاوش تب "در روزهای آینده" گفت: این شرکت است.

در حال حاضر ، به نظر می رسد محدود فقط به سلامتی متمرکز سازندگان و شرکت هایی که Instagram انتخاب شده برای راه اندازی از ویژگی های, اما آن را آسان به تصور Instagram نورد از این ابزار برای یک مقدار بزرگتر آرایه ای از موضوعات در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن