وزارت دادگستری کنگره آمریکا برای کاهش شدید به وب سایت' حمایت های حقوقی

وزارت دادگستری منتشر کرده است, یک پیشنهاد برای تغییر بخش 230 قانون ارتباطات نجابت, اصرار کنگره به تصویب یک کاه

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

وزارت دادگستری منتشر کرده است, یک پیشنهاد برای تغییر بخش 230 قانون ارتباطات نجابت, اصرار کنگره به تصویب یک کاهش چشمگیر در این قانون دامنه و خدمات مانند نرم افزار و وب سایت به بیشتر مسئولیت حقوقی. پیشنهاد ایجاد دسته بندی جدید از "فاحش محتوا" است که نمی تواند تحت پوشش باعث می شود آن را به طور بالقوه آسان تر به شکایت برای حذف محتوا و انکار می کند حفاظت اگر یک سرویس "هدفمند تسهیل یا solicits محتوای شخص ثالث" که غیر قانونی است.

قوانین جدید قرعه کشی در یک کارگاه آموزشی وزارت دادگستری برگزار شد در اوایل سال جاری و پوشش چندین متفاوت شکایت در مورد بخش 230. این پیشنهاد نشان می دهد اجازه می دهد پرونده های حقوقی علیه سایت های که کاربران ها سوء استفاده و بهره برداری از تروریسم و یا cyberstalking محتوا — در امتداد خطوط 2018 SESTA/FOSTA قانون است. آن را نیز انکار حفاظت اگر تا به حال سایت های "دانش واقعی یا اطلاع" که محتوای نقض کرده کیفری و قانون نیست آن را حذف کنید. همچنین بخش 230 — که در حال حاضر صدق نمی کند به فدرال جنایی — دیگر نمی خواهد محدود کردن پرونده های مدنی آورده شده توسط دولت فدرال است.

دادگاه بارها و بارها مشخص است که سایت ها را نمی توان شکایت کرد بیش شخص ثالث غیر قانونی رفتار است. آشنایی پلت فرم Grindr مثلا برنده طرح دعوی در دادگاه آورده شده بود که به طور گسترده stalked و مورد آزار و اذیت از طریق پلت فرم آن است. Cyberstalking carveout می تواند تا حد زیادی تغییر حساب دیفرانسیل و انتگرال برای شبیه مناسب در آینده است. به طور مشابه nonconsensual پورنوگرافی سایت های مورد استفاده در بخش 230 برای جلوگیری از چالش های قانونی, اما آنها می تواند شکایت برای "هدفمند تسهیل" که محتوای تحت تغییرات پیشنهادی.

در حال حاضر وجود دارد یک طرح در کنگره به کاهش حفاظت هنگامی که کاربران ها سوء استفاده جنسی از مواد اما وزارت دادگستری نشان می دهد از بین بردن که برای حفاظت از سایت در دسترس نباشد.

برخی از قوانین نیز منعکس کننده عناصر جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر رسانه های اجتماعی به منظور اجرایی است که با هدف محدود کردن سایت توانایی برای حذف محتوا به جای تنبیه آنها را برای خروج غیر قانونی مواد آنلاین. سایت در حال حاضر محافظت از دعاوی زمانی که آنها حذف "زشت و ناپسند, هرزه, مالیدن کس کثیف بیش از حد خشونت و اذیت و آزار و یا در غیر این صورت اعتراض" نوشته های. پیشنهاد قوانین را جایگزین اصطلاح گسترده "در غیر این صورت اعتراض" با "غیر قانونی" و "ترویج تروریسم است."

علاوه بر این سایت نمی تواند ایمنی بدن را از دعاوی مگر اینکه تصمیم گیری شد و "انجام می شود مطابق با ساده و خاص و شرایط و ضوابط سرویس و همراه با یک توضیح منطقی." اساسنامه محافظت نمی کند و آنها را از ضد تراست ادعا یا — اگر چه در حال حاضر وجود دارد یک "حسن نیت" نیاز است که به استناد برای ضد تراست دعاوی پس از آن مشخص نیست چه مقدار از این تغییر خواهد کرد.

این تغییرات احتمالا به معنای واقعی کلمه نیاز به سایت های میزبان اعتراض محتوا پس حتی بدون بخش 230, سیستم عامل رسانه های اجتماعی یک متمم اول قانون اساسی حق انتشار و حذف آنچه که آنها را انتخاب کنید. اما آن می تواند به لحاظ نظری ایجاد پرونده های حقوقی در مورد "مغرضانه" حذف مطالب بیشتر کشیده و هزینه حتی اگر نتیجه همان است.

وزارت دادگستری قوانین اعلام شد و در همان روز به عنوان یک لایحه در مجلس سنا تعمیرات اساسی بخش 230. که لایحه هدفمند در اجازه دادن به مردم سو سایت های که حذف محتوا در یک راه است که سازگار با شرایط استفاده از خدمات, با هدف جلوگیری از "تبعیض" علیه محافظه کار کاربران است. در حالی که آن را به طور خاص در رسانه های اجتماعی, سیستم عامل, وزارت دادگستری, قوانین, پیشنهاد پتو تغییرات به قانون — را پوشش می دهد که برنامه های کاربردی و وب سایت ها از تمام اندازه ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن