این چیزی است که سامسونگ در باقلا به شکل کهکشان جوانه های زندگی را نگاه کنید مانند در گوش خود را

همه نشانه های نقطه به نقطه سامسونگ معرفی آن مجموعه بعدی واقعی بی سیم از earbuds در شرکت بستهای رویداد ماه آیند

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

همه نشانه های نقطه به نقطه سامسونگ معرفی آن مجموعه بعدی واقعی بی سیم از earbuds در شرکت بستهای رویداد ماه آینده. ما در حال حاضر دیده می شود و آنها را گزارش بود مارک به عنوان کهکشان جوانه زندگی می کنند. (این واقعا احمقانه از سامسونگ نه فقط خود را طراحی و آنها را در کهکشان لوبیا, اما من پرت شدن.) در حال حاضر جدید تصاویر و ویدئو ارسال شده توسط کاربر توییتر h0x0d ما حتی یک نگاه دقیق تر در جوانه ها زندگی می کنند و چگونه آنها را نگاه هنگامی که استفاده می شود.

در زیر بازاریابی ویدئو شما خواهید دید یک تگ خط که نشان می دهد این کهکشان جوانه های زنده ممکن است قابلیت فعال لغو سر و صدا. "نگه داشتن سر و صدا کردن. اجازه دهید صدای در." جوانه لازم نیست سیلیکون راهنمایی و یا در گوش, مهر, بنابراین من کنجکاو که چگونه سامسونگ به دست آورد ANC اگر آن را معلوم می شود وجود دارد.

در دنبال کردن عکس شما می توانید ببینید که وجود دارد تعدادی از کوره و میکروفن در اطراف هر یک earbud بنابراین بسیاری وجود دارد که در اینجا. سامسونگ Galaxy جوانه زندگی می کنند انتظار می رود به در, مس و سفید.

من هنوز ندیده جامد شایعه در مورد آنچه آنها هزینه کنید. جدید ترین شرکت earbuds کهکشان جوانه به علاوه خرده فروشی برای $149.99 هر چند آنها اغلب در فروش — و ما برو به انتخاب درست بی سیم از earbuds.

سامسونگ در رویداد Unpacked که در آن شرکت همچنین انتظار می رود به اعلام Galaxy Note 20 یک 5G-فعال Galaxy Z تلنگر و بیشتر برای برنامه ریزی اوت 5 در 10 و همکاران.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن