Shramik ویژه با 1,250 مسافران برگ برای بیهار از Mysuru

میسور/Mysuru: به عنوان بسیاری از 1,250 ثبت نام مهاجران از Mysuru سوار Shramik ویژه در Ashokapuram ایستگاه راه

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

میسور/Mysuru: به عنوان بسیاری از 1,250 ثبت نام مهاجران از Mysuru سوار Shramik ویژه در Ashokapuram ایستگاه راه آهن (Mysuru) که توسط راه آهن امروز در دستور دولت از بیهار و کارناتاکا.

این قطار ویژه شامل 20 مربیان از جمله 18 جای خواب و 2 عمومی دوم کلاس ارائه مسکن برای 1,250 مسافران است. این قطار برنامه ریزی شده است برای رسیدن به Purnea در بیهار در 06:00 ساعت در روز شنبه (May 23). قطار سفر از نقطه ای به نقطه و به عنوان مثل هیچ کس اجازه خواهد داشت به هیئت مدیره و یا شعله ور در مسیر ایستگاه های که در آن توقف عملیاتی دلایل.

این Mysuru مبتنی بر روتاری میراث فرهنگی باشگاه ترتیبات ساخته شده برای ارائه بسته بندی شده شام و آب به تمام مسافران. راه آهن هند پذیرایی و گردشگری شرکت (IRCTC) ساخت ترتیبات برای خدمت به مواد غذایی به مهاجران به عنوان در هر زمان-جدول تا این قطار به مقصد ایستگاه از طریق هماهنگی با راه آهن بخش مربوطه.

مسافران غربالگری شدند که توسط مقامات اداره بهداشت منطقه به عنوان در هر دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد). راه آهن در آن قسمت است به کمک مسافران در اشغال صندلی های خود پردازنده و ارائه آنها را به بایدها و نبایدها در طول سفر. اهمیت بهداشت شخصی بوده است تاکید کرد و با پوشیدن ماسک صورت ساخته شده است اجباری است. قطار بود به طور کامل sanitised طبق پروتکل های استاندارد قبل از اجازه دادن به مسافران در داخل مربیان است.

شش راه آهن نیروی حفاظت (RPF) پرسنل خواهد بود اسکورت قطار, پایان, به پایان, خواهد شد, هماهنگی با پلیس راه آهن/مدنی پلیس در کشورهای مربوطه در مسیر قطار به طور موثر مقابله با هر گونه نظم و قانون و یا مسائل ایمنی.

ارشد Mysuru بخش راه آهن مقامات حاضر در Ashokapuram ایستگاه برای اطمینان از بدون هیچ زحمتی رایگان اجرای تمام مراحل در ارتباط با اجرا Shramik ویژه توسط راه آهن.

با این تعداد قطار اعزام از Mysuru بخش می رود تا به 6 و تعداد مهاجران حمل و نقل به اوتار پرادش و بیهار به حدود 10,500.

دولت درخواست برای تنظیم قطار ساخته شده بود تنها در حدود 15:00 ساعت امروز. با وجود توجه بسیار کوتاه از راه آهن ارائه شده مناسب و عملیاتی آماده حمله پس از آن به طور کامل sanitised طبق پروتکل های استاندارد اظهار داشت: آزادی مطبوعات از پریا Shetty, بخشی مدیر تجاری و حرفه ای است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن