آمازون الکسا برنامه به زودی به شما اجازه صحبت دستورات بدون فشار دادن دکمه آبی

آمازون در حال ساخت یک نیشگون گرفتن و کشیدن به الکسا همراه برنامه در iOS و Android; در چند روز شما دیگر نیاز به

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

آمازون در حال ساخت یک نیشگون گرفتن و کشیدن به الکسا همراه برنامه در iOS و Android; در چند روز شما دیگر نیاز به شیر آبی الکسا دکمه بر روی صفحه نمایش خود را به گفتن فرمان صوتی, TechCrunch گزارش. متاسفانه جدید "دست آزاد" حالت ظاهرا تنها کار می کند اگر شما برنامه را راه اندازی و به طور مداوم آن را باز نگه دارید بر روی تلفن خود را. برای من, آن را نمی خواهد بسیار مفید می باشد تا زمانی که من می توانید با استفاده از الکسا بر روی آی فون من بدون باز کردن و راه اندازی آن را برای اولین بار.

اگر شما واقعا می خواهید یک تلفن همراه است که اجازه می دهد تا شما را به استفاده از الکسا به عنوان گوشی خود را دستیار صوتی آمازون به فروش می رساند یک دسته از co-مارک "الکسا-ساخته شده در" گوشی های هوشمند که در آن شرکای اندروید با تولید کنندگان مانند وان پلاس, موتورولا و سونی اجازه دهید به شما از خواب بیدار الکسا فقط با صدای شما. اگر شما مانند من هستید و نمی خواهید به خندق آی فون خود را شما می توانید سیری به راه اندازی الکسا برنامه: برای اولین بار با گفتن "Hey, Siri, باز, الکسا, برنامه," باز کردن قفل آی فون خود را و سپس شما باید قادر به درخواست الکسا به انجام همه چیز. شما نمی خواهد که به لمس آی فون خود را اگر شما چهره ID; فقط آن را یک نگاه سریع به باز کردن.

Hands-free voice دستورات ارائه تسهیلات به مصرف کنندگان که چند کاره هستند و یا دست خود را کامل علاوه بر دادن به مردم با تحرک و یا موتور اختلالات قابل دسترس بیشتر راه برای استفاده از دستگاه های خود را. در ویندوز, کامپیوتر, Alexa شده است و ... از سال گذشته; آمازون برنامه موسیقی نیز تا به حال یک حالت هندزفری پس از سال 2017 به شما اجازه می دهد به درخواست الکسا به بازی موسیقی با استفاده از فقط صدای خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن