Infinite است که با داشتن یک هیولا 2020

امروز احساس غیر معمول آرامش در تقاطع بسیاری از ما اتفاق می افتند ملی و جهانی بحران و بنابراین من فکر کردم من م

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

امروز احساس غیر معمول آرامش در تقاطع بسیاری از ما اتفاق می افتند ملی و جهانی بحران و بنابراین من فکر کردم من می خواهم این فرصت را به نوشتن در مورد چیزی متفاوت از یک موضوع است که با وجود تمام تلاش من حفظ crushingly اشتباه است. که موضوع توسط Infinite, the ByteDance متعلق به برنامه که محو شدن را به من ربطی پیش بینی شده است برای بیش از یک سال در حال حاضر و که به می گویند که مطلق حداقل هنوز می رسند.

چقدر خوب است Infinite انجام در این روز ؟ بیایید بررسی کنید با سارا پرز نوشتن هفته گذشته در TechCrunch:

یک مطالعه جدید در کودکان و نوجوانان استفاده از برنامه ها و عادات نشان می دهد یک تهدید عمده برای یوتیوب تسلط به کودکان و نوجوانان در حال حاضر تقسیم وقت خود را بین گوگل آنلاین پلت فرم های ویدئویی و برنامه های دیگر مانند Infinite, Netflix و بازی های موبایل مانند Roblox. کودکان سنین چهار تا 15 در حال حاضر صرف به طور متوسط 85 دقیقه در هر روز به تماشای فیلم های یوتیوب در مقایسه با 80 دقیقه در روز صرف Infinite. دوم برنامه نیز سوار رشد در کودکان و نوجوانان برنامه های اجتماعی استفاده از 100% در سال 2019 و 200 درصد در سال 2020 این گزارش در بر داشت.

بنابراین اساسا قبل از Infinite کودکان و نوجوانان با استفاده از برنامه های اجتماعی یک مقدار مشخصی. و سپس توسط 2019 آنها شروع به استفاده از Infinite و این مقدار دو برابر شده و سپس توسط این سال آن را تا به حال سه برابر شده است. اگر شما در حال کار بر روی یک برنامه اجتماعی این نشانه خوبی است که شما انجام می دهند درست است.

و پس از آن دردهای من — مانند مشقت بار راه — می گویند که اگر شما شده است خواندن رابط کاربری برای سال گذشته همه این ممکن است به عنوان یک شگفتی آمده. پس ByteDance خرید موسیقی.ly در سال 2018 و ذوب آن را با برنامه دیگری برای ایجاد احساس شناخته شده به عنوان Infinite من شده اند و بی صبرانه در انتظار مرگ آن است.

در ماه اوت گذشته من در مورد نوشت: چگونه رقابت مقررات و کاربر احتباس مشکلات می تواند به خنثی کردن Infinite را با جاه طلبی. در نوامبر نوشتم در مورد چگونگی کنگره و شورای سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده شد و با قرار دادن فشار بر ByteDance — و در مورد چگونگی شرکت در گذشته اجرا فهم با دولت چین ایجاد کرده بود اعتبار فاصله را با ما تنظیم کننده. در دسامبر من هشدار در مورد بلندی رقابت دوباره در ماه ژانویه به من گفت ByteDance ممکن است گرفتن آماده برای فروش Infinite کردن.

من باور نمی کنم که هر یک از این پیش بینی غیر منطقی دقیقا. تمام شد و بر اساس چیزهایی که در واقع اتفاق می افتد. رقبای راه اندازی شد; تنظیم کننده شروع شد به پرسش و کاربران تان شدیدا بودند. اما روشن است که من دست کم گرفت Infinite در دو روش مهم: یکی از درخواست تجدید نظر از محصول اصلی است که راه قدرتمند تر از من تا کنون به آن اعتبار را; و دو ByteDance را nimbleness در پاسخ به این چالش ها. و من دست بالا در این رقابت که تا کنون بوده است ضعیف و تنظیم کننده که عمدتا گیر را با عصبانیت تکان دادن مشت خود را در آسمان در سنت آمریکایی است.

پس چه کار ؟

یکی ByteDance است که چاپ پول و پول و قدرت است. Infinite خود را به تولید درآمد قابل توجهی از طریق تبلیغات و در برنامه خریدهای و ByteDance رشد نمونه کارها از برنامه ها ایجاد کرده است یک جنگ قفسه سینه آن می توانید استفاده کنید برای سرمایه گذاری مجدد در Infinite موفقیت. در اینجا کتی سقف و Zheping هوانگ در بلومبرگ:

این شرکت مدیون موفقیت خود را به Infinite در حال حاضر مخزن آنلاین انتخاب برای لب synching و رقص ویدئوها توسط آمریکا ، بلند پروازانه شرکت نیز به شدت هل دادن به مجموعهای از عرصه های جدید از بازی و جستجو به موسیقی است. ByteDance می تواند واکشی یک ارزیابی بین 150 میلیارد دلار و $180 میلیارد دلار در ارائه عمومی اولیه حق بیمه نسبت به فروش 20% به رسانه های اجتماعی غول Tencent به لطف بزرگتر رد پای جهانی و رو به رشد بازی ها, کسب و کار تخمین زده می شود که یان سنگاپور-بر اساس تحلیلگر DZT پژوهش است.

"هیچ یک از شرکت های فن آوری دست یافته است به این سطح از موفقیت در بازار جهانی قبل از ByteDance," او گفت نه رسانه های اجتماعی شرکت بنادر مقدار بدهی. "این واقعیت که ByteDance ساخت سود اگر درست و نشستن بر 6 میلیارد دلار پول نقد شمع بدان معنی است که آن را در عجله در همه به بازار آمد برای افزایش سرمایه

دو Infinite نگه می دارد پیدا کردن کاربران جدید است. من مشاهده شد که یک بار ByteDance متوقف خرید جدید نصب بر روی Facebook, Infinite رشد خواهد سطح است. به جای این همه گیر, آمار, آمریکایی قفل شده در داخل خانه برای هفته ها در پایان و Infinite شد بیشتر دانلود برنامه در جهان نصب شده 315 میلیون بار در سه ماهه اول با توجه به شخص ثالث داده ها و رسیدن به بیش از 2 میلیارد تجمعی محبوبیت در سه ماهه جاری.

سه ByteDance به سرعت در حال وارد کردن آن لابی بازی. آن را به استخدام خود در آمریکا لابی یک سال پیش و در ماه نوامبر با استخدام یک سابق کنگره در راستای بیشتر فشار نظارتی. ماه گذشته آن استخدام برجسته اجرایی کوین مایر دور از دیزنی به Infinite مدیر عامل شرکت دادن ByteDance یک چهره آمریکایی ایجاد کسب و کار برای رفتن به کنگره و سوال در مورد چگونه حزب کمونیست چین ممکن است برنامه ریزی برای استفاده از Infinite به عنوان بخشی از یک تاثیر مبارزات انتخاباتی. و به آخرین نقطه که PingWest گزارش این هفته که ByteDance آغاز خواهد شد محدود کردن دسترسی به مهندسان چینی را به Infinite کد پایه.

دلایل خوبی وجود دارد که به شک و تردید در مورد داده های مسئله به عنوان بن تامپسون گذاشته این هفته در Stratechery. "دو مشکل وجود دارد در اینجا," او نوشت. "برای اولین بار است که به این بررسی و دوم بیشتر در مورد امکان به ذهن من بسیار کاربر داده اما به جای مرتب کردن بر اساس الگوریتمی کنترل است که می تواند بسیار نوسان قلب و ذهن. که از لحاظ فنی نیست 'اطلاعات حساس' آن را فقط اتفاق می افتد بسیار قدرتمند داده است."

من نمی دانم چه ByteDance می تواند انجام دهد به ما را متقاعد کند که آن را هرگز به اشتراک گذاری آمریکا داده های کاربر با دولت چین و یا اجازه می دهد ماموران دولتی به دستکاری آن الگوریتم. در همان زمان در هفته های اخیر من احساس Infinite در حال کار برای ایجاد اعتماد که در آن می توانید. پس از شماره اخیر است که در آن مشاهده و شمارش شد نادرست نمایش داده شده برای فیلم مربوط به زندگی ماده تظاهرات — بخشی از یک الگوی است که در آن محتوا از جوامع اقلیت است و به نظر می رسید به کاهش توزیع — Infinite تاسیس یک خالق تنوع شورای اهدا 3 میلیون دلار به سازمان های غیر انتفاعی حمایت از جامعه سیاه و سفید.

آنچه مرا تحت تاثیر قرار داد خیلی نیست این حرکت آنقدر خود را به عنوان سرعت که با Infinite آنها ساخته شده است: شما نمی توانید حرکت است که به سرعت مگر اینکه شما در حال هماهنگ به پایگاه کاربر خود را که نشانه خوبی برای این شرکت به عنوان بحران های آینده ناگزیر بوجود می آیند.

سوال این است که چه مدت Infinite قادر خواهد بود به خدمت که کاربر پایه قبل از برخی از درگیری با چین بزرگتر منافع سهامداران. برای ByteDance این سوال نظری به عنوان الکس هیت Yunan ژانگ و جسیکا E. Lessin نوشته در اطلاعات:

دولت می بیند رسانه به عنوان یک ابزار ضروری از کنترل داخلی و به طور فزاینده ای به عنوان یک ابزار برای طرح دیدگاه های خود در صحنه بین المللی است. برای مثال در اوایل سال 2018 پس از دولت تعطیل Toutiao برای 24 ساعت برای ارسال چه آن را به نام "مستهجن و مبتذل مطالب" ByteDance استخدام 2,000 محتوای مدیران اولویت دادن به حزب کمونیست اعضای خود را استخدام.

اما در این مرحله صرف وجود یک تهدید به ByteDance دیگر متقاعد من که شرکت نمی خواهد پیدا کردن برخی از راه برای درهم شکستن آن است. شک و تردید است که یک خبرنگار با ارزش ترین ابزار, اما آن را متوقف مفید باشد و لحظه ای از آن پرده شما به حقایق است. Infinite نیست فقط یک اتفاق smash hit — آن را با دوام یکی. مشکلات هر دروغ و من مطمئن هستم که وجود خواهد داشت مقدار زیادی حداقل من می توانید انجام دهید این است برای جلوگیری از کم بها دادن به آن است.

مقاومت مواجه

برخی از بازخورد بزرگ در روز گذشته ستون مورد چگونه محتوای اعتدال سیستم می تواند تکرار آفلاین بی عدالتی. یکی از خوانندگان مشترک یک داستان از ارسال قابل چاپ سیاه و سفید زندگی می کند ماده پوستر طراحی subreddit و تا به حال پست خود حذف برای نقض ممنوعیت "سیاست است." دو نفر دیگر — یک مدیر, یک محقق نوشت: در مورد مشکل استخدام یک گروه متنوع از مدیران سایت. اگر شما یک فرد است که آن را حتی اخلاقی برای جذب مردم از رنگ آمده انجام کار سخت اعتدال برای شما به صورت رایگان? و اگر شما یک فرد رنگ در حال اجرا در یک جامعه چگونه می توانم به شما جذب سفید مدیران برای استفاده از امتیاز خود را به نمایندگی از جامعه ؟ پرسش های دشوار اما آنهایی که سیستم عامل می تواند نقش مهمی در پاسخگویی.

همچنین: بیش از 650 subreddits در حال حاضر به امضاء این نامه به ق خواستار شرکت در میان چیزهای دیگر, تصویب یک سایت گسترده سیاست در برابر نژادپرستی و تبعیض.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

روند بالا: هر دو توییتر و مربع در حال ساخت Juneteenth دائمی شرکت تعطیلات.

تا روند: اپل و گوگل باید خود را آموزش داده AI صدای دستیاران برای پاسخ به سوالات در زندگی مهم جنبش و به مقابله با منفی احساسات پشت "تمام زندگی مهم است."

روند بالا: گوگل در حال اضافه کردن جدید COVID-19 هشدار به نقشه های گوگل به شهرستانها شروع به بازگشایی شده است. این به روز رسانی شامل هشدار از حمل و نقل عمومی در سازمان های اجباری احتیاطی کاربران نیاز به مانند مانند پوشیدن یک ماسک. (کریس ولش / آستانه)

تا روند: آی بی ام این است که خاموش کردن آن به طور کلی هدف صورت به رسمیت شناختن کسب و کار. در نامه ای به کنگره این شرکت گفت: آن مخالف استفاده از چنین تکنولوژی برای توده نظارت و دهها. هنوز هم برخی از سوالات باقی مانده در مورد چگونه متعهد آی بی ام است که به این تصمیم. (Ina Fried / Axios)

ویروس ردیاب

ما با معرفی این بخش برای بهتر گرفتن چگونه ایالات متحده انجام شده است در مبارزه با COVID-19. آن را در حال حاضر روشن شده است که این ویروس در همه جا — و ادامه خواهد داد به گسترش برای آینده قابل پیش بینی. با که در ذهن ما می خواهند بدانند: آیا شما می خواهید ما را به نگه داشتن ردیابی تعداد کل موارد مرگ و میر و آزمون ؟ یا ما باید بازنشسته این بخش در دسترس نباشد ؟ وجود دارد یکی دیگر از پیکربندی است که می تواند بیشتر مفید است ؟ اجازه دهید ما می دانیم! (ما همچنین از این دیروز اما بدست نمی بازخورد بسیار است.)

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,987,800

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 112,100

داده ها از نیویورک تایمز.

حاکم

⭐ چهار سناتور جمهوریخواه در ایالات متحده اصرار کمیسیون ارتباطات فدرال به عمل در مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی منظور در رسانه های اجتماعی شرکت ها. به منظور حذف بخش 230 حمایت از شرکت های فن آوری مانند Facebook و Twitter. در اینجا دیوید Shepardson در ایسنا:

"رسانه های اجتماعی شرکت ها تبدیل شده اند درگیر در طیف وسیعی از تحریریه و فعالیت های تبلیغاتی; مانند ناشران آنها بصورت پول در اوردن ویرایش و در غیر این صورت editorialize محتوای کاربر. این زمان را به یک نگاه تازه در بخش 230 و به تفسیر مبهم استاندارد 'حسن نیت' با دستورالعمل های خاص و جهت" سناتور نوشت. [...]

مغلوب ساختن پیشی جستن را به دنبال محدود کردن قانونی خود حمایت پس از توییتر, Inc اضافه شده توجه کنید که یکی از توییت خود نقض قوانین خود را برای "ستایش خشونت" در مدت کوتاهی پس از آن سیلی واقعیت-بررسی برچسب روی دیگری از خود را توییتهایی مخالفت با رای گیری از طریق پست. این نخستین بار بود که توییتر به چالش کشیده بود خود را پست.

رئیس جمهور تهمت توییتی یک تئوری توطئه در مورد یک 75 ساله که به شدت مجروح شد توسط پلیس در بوفالو گفت که او ممکن است یک "antifa provocateur." نظریه منشأ ناشناس و محافظه کار وبلاگ. (بن کالینز / NBC)

کارکنان مایکروسافت در نامه ای به مدیران درخواست این شرکت برای لغو قرارداد با اداره پلیس سیاتل. بیش از 250 کارمند پشتیبانی این نامه که گفت: "هر یک از ما در CC خط هستند یا از نزدیک شاهد یا مستقیم قربانیان به این موضوع پاسخ SPD به اعتراض مسالمت آمیز." (دیو Gershgorn / OneZero)

سیاه زندگی موضوع معترض هستند و خواستار آن است که Facebook جلوگیری از بودجه پلیس محلی در منلو پارک. پس از 2017, Facebook تا به حال ویژه "Facebook واحد" که گشت منطقه اطراف این شرکت میلیارد دلاری ستاد. (سارا امرسون / OneZero)

در کیفرخواست جدید از Facebook را محتوای اعتدال استراتژی یک مطالعه جدید از دانشگاه نیویورک می گوید: این شرکت تصمیم به برون سپاری کار چنین است که یک دلیل کلیدی در تلاش های آن شکست. گزارش تماس در Facebook به تمام محتوای اعتدال در خانه و پس از آن دریافت منابع و توجه آن را سزاوار. (Chris O'brien / Venture Beat)

یک توییتر حساب جعل هویت @Breaking911 گسترش اطلاعات غلط در مورد جورج فلوید تظاهرات. حساب که در آن بر اساس, است, همچنین شناخته شده به گسترش دروغ نشان میدهد که چگونه اخبار aggregators و "طنز" حساب استفاده می شود به سرعت گسترش مضر. (پیتر اسلاتری / OneZero)

توییتر کاربران misidentified فرد مسئول برای هدف قرار دادن کودکان ارسال آگهی در حمایت از جورج فلوید. این مرد تا به حال biked در طول مسیر که در آن حمله صورت گرفت و تناسب اندام خود را به برنامه مشترک اطلاعات است. پس از باطل کردن آن تقریبا غیر ممکن است برای اصلاح. (اولیویا کتاب / مجله نیویورک)

توییتر شروع به اضافه کردن واقعیت-چک کردن برچسب به توییتهایی که به دروغ با لینک 5G شبکه های تلفن همراه با این رمان coronavirus. "دریافت حقایق در مورد COVID-19" می خواند برچسب که لینک به اخبار منابع رسمی و توییتهایی رد کردن تئوری توطئه. (شونا Ghosh / کسب و کار خودی)

Alt سمت راست عضو شورای نظارت مدت سازماندهی در 4chan در حال تلاش برای خرابکاری Black Lives Matter کانال در تلگرام. آنها مردم را تشویق به ارسال دروغ در این گروه پیدا کردن "متهم" است که اطلاعات آنها عبور می تواند به اجرای قانون و پیدا کردن به عنوان بسیاری اطلاعات شناسایی شخصی ممکن است. (علی Breland / Mother Jones)

دادگاه در حال حرکت به زوم در طول همه گیر است که می تواند ایجاد شدیدتر نتایج برای متهمان. مطالعات نشان داده اند که مردم بیشتر احتمال دارد به تبعید و مهاجرت جلسات اگر آنها ظاهر می شود بر روی تصویری از فرد و افراد متقاضی پناهندگی هستند کمتر احتمال دارد به آن را اعطا بیش ویدئو بیش از حد. (لورن کیرشنر / نشانه گذاری)

صنعت

⭐ در حالی که شرکت به تازگی شروع به ریختن پول به ضد تبعیض تلاش و محکوم کردن نژادپرستی آنلاین, آنها همچنین کمک به نظام نابرابری. بسیاری هدفمند, سیاه و سفید جامعه ناسالم محصولات و خدمات و موفق به استخدام ترویج و نسبتا جبران سیاه مردان و زنان است. دیوید Gelles در نیویورک تایمز توضیح می دهد:

آقای مور گفت که او با تغذیه یکی از تنها تعداد نسبتا کمی از مدیران در ردیف بالا از کسب و کار آمریکا. "لیست شروع به گرفتن بسیار نازک و بسیار به سرعت," او گفت:. "وجود ندارد به اندازه کافی نمونه خوب است. ما شده ایم راضی استثنا و استثنایی."

"ما راضی شده با قرار دادن جان راجرز در هر هیئت مدیره" او افزود: با اشاره به سرمایه گذار است که یک مدیر در Exelon دونالد نایک و شرکت نیویورک تایمز. "اما ما نبوده و عمدی در مورد ساخت نیمکت و خط لوله است."

گوگل مشخص شده برنامه های خود را به کارکنان بازگشت به دفتر یک فرایند است که شروع به آرامی شروع در ماه جولای. تغییرات شامل متناوب زمان ورود اداره حرارت چک به محض ورود با ارائه جعبه ناهار به جای بوفه و دور گرفتن خواب غلاف و ماساژ. برای تلفن های موبایل سرگرم کننده! (هیو لنگلی / کسب و کار خودی)

اپل به روز رسانی آن COVID-19 iOS app و وب سایت با ویژگی های جدید به کاربران اجازه می دهد به صورت ناشناس به اشتراک گذاری علائم و اطلاعات سلامت. به جمع آوری داده ها استفاده خواهد شد برای کمک به اطلاع رسانی به مراکز کنترل بیماری و بهبود سازمان COVID-19 پروتکل غربالگری. (دارل Etherington / TechCrunch)

سه start-up جانبازان ایجاد فهرست آنلاین coronavirus تست سایت. آنها در میان موجی از داوطلبان کمک به مبارزه با ویروس. (Daisuke Wakabayashi / نیویورک تایمز)

آمازون است که تحت پیگرد Brian Hall, معاون سابق رئيس جمهور از بازاریابی در AWS برای گرفتن یک کار در Google Cloud. این شرکت مدعی است که نقش جدید خود نقض شرایط عدم رقابت توافق و خطرات افشای ارزشمند رقابتی اطلاعات به یکی از بزرگترین رقبای. از همه مهمتر این همه منجر به یکی از بهترین شخصی "اخبار" توییت از همه زمان. (تاد اسقف / GeekWire)

Instagram استخدام ملیسا آب به عنوان آن جدید جهانی معاون رئیس جمهور از بازاریابی است. آب قبلا در داروسازی راه اندازی ح و او و Lyft قبل از آن. (راب قیمت / کسب و کار خودی)

توییتر در حال توسعه جدید در نرم افزار سیستم برای درخواست تایید با توجه به یافته های اخیر از مهندسی معکوس جین Manchun وانگ. این کشف شامل اضافه شده "درخواست تایید" گزینه ای است که به نظر می رسد در یک طراحی دوباره حساب تنظیمات صفحه نمایش. (سارا پرز / TechCrunch)

توییتر آوردن ناوگان نسخه خود را از داستان به هند است. این شرکت می گوید این است که هنوز تست ویژگی های آن نیز در دسترس کاربران در برزیل و ایتالیا. (Manish سینگ / TechCrunch)

سیگنال در حال حاضر اجازه می دهد تا کاربران از انتقال اطلاعات حساب و پیام تاریخ خود را به یک آی فون جدید و یا اپل از موجود خود را در iOS دستگاه. سرعت تکرار در سیگنال واقعا برداشت به تازگی. (جان پورتر / آستانه)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

سازمان دیده بان 13th. Netflix بکشد جریان تمامیت Ava DuVernay را نامزد جایزه اسکار فیلم در مورد جرم حبس به صورت رایگان در یوتیوب.

سازماندهی یک ساعت یک مبارک در Mixaba. این یک برنامه چت تصویری است که به صورت دوره ای استراحت شما را به گروه های کوچکتر به طور تصادفی به تکرار این احساس در فرد و یک ساعت یک مبارک.

گوش دادن به اجرای جواهرات 4. به عنوان کریگ جنکینز می گوید: در این بررسی این دقیقا همان چیزی است که آمریکا نیاز به شنیدن در حال حاضر.

کسانی که خوب توییتهایی ...

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات و پرسش ها و پیش بینی های بد: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب