گوگل پلاس رسما رفته و پس از آن برنامه های تلفن همراه در حال rebranded به عنوان جریان گوگل

گوگل پلاس, شرکت, شکست, شبکه اجتماعی است که رسما رفته از امروز. پس از گوگل پلاس حساب های شخصی تعطیل شد, سال گذش

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

گوگل پلاس, شرکت, شکست, شبکه اجتماعی است که رسما رفته از امروز. پس از گوگل پلاس حساب های شخصی تعطیل شد, سال گذشته گوگل اعلام کرد که این امر می تواند جایگزین شبکه های اجتماعی برای کاربران سازمانی با Google Currents. جریان است به طور کلی در دسترس از امروز شروع و گوگل پلاس آندروید و برنامه های iOS بوده است rebranded به جریان گوگل به منعکس کننده تغییر دهید (از طریق 9to5Google).

جریان های داده شده خود شرکت تمرکز طراحی شده است برای کمک به مردم در سازمان ها با یکدیگر ارتباط برقرار. کاربران می توانند پست و اظهار نظر در بحث ها و مطالب در خوراک خبری مانند "خانه جریان" است که می تواند رتبه بندی توسط ارتباط و یا ترتیب زمانی با توجه به گوگل. G مجموعه مدیران همچنین می توانید وزش بحث در صورت نیاز.

اگر شما می خواهید برای دریافت یک ایده از آنچه تجدید برنامه های تلفن همراه مانند چک کردن این تصاویر از گوگل فروشگاه بازی:

در سال 2018 گوگل شروع به multiphase روند را تعطیل, گوگل به علاوه, در بخشی به دلیل آن را به حال "کم استفاده و تعامل." اما این شرکت همچنین شناسایی آسیب پذیری های امنیتی که میان به آن تصمیم به تعطیل کردن آن (که یکی از آنها سرعت shutdown در نظر دارد تا چهار ماه). گوگل شروع به تعطیل و حذف مصرف کننده حساب در گوگل پلاس در مارس 2019 و آن را راه اندازی جریان های بتا در مدت کوتاهی پس از.

این در واقع نیست اولین محصول گوگل به نام جریان; این شرکت با ارائه یک برنامه مجله که تحت نام تا سال 2013. که در سال گوگل rebranded که برنامه Google Play, دکه روزنامه فروشی بود که در نهایت جایگزین Google News.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب