Kautilya Vidyalaya تصویب رویکرد نوآورانه برای انجام کلاس های آنلاین

کلاس های شب در حضور پدر و مادر میسور/Mysuru: در حالی که بسیاری از مدارس خصوصی باید شروع به برگزاری کلاس های آن

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

کلاس های شب در حضور پدر و مادر

میسور/Mysuru: در حالی که بسیاری از مدارس خصوصی باید شروع به برگزاری کلاس های آنلاین برای دانش آموزان خود Kautilya Vidyalaya اتخاذ یک رویکرد نوآورانه در این زمینه — برگزاری کلاس های شب در حضور پدر و مادر است.

به تازگی کارناتاکا دادگاه عالی ماند, دولت اطلاعیه قرار دادن محدودیت در برگزاری کلاس های آنلاین توسط مدارس خصوصی. دادگاه به منظور هموار کردن راه برای مدارس به سر دوره های آنلاین. قبلا برای حدود یک ماه وجود دارد یک بحث داغ رفتن در مورد جوانب مثبت و منفی از برگزاری کلاس های آنلاین برای دانش آموزان است.

در حالی که در بسیاری از مدارس وجود ندارد و تفاوت بین کلاس های منظم و کلاس های آنلاین Kautilya است که شامل پدر و مادر بیش از حد به طوری که آنها می تواند نظارت بر بچه های خود را در حالی که حضور در کلاس های آنلاین. شایع ترین شکایت از والدین و معلمان است که خود دانش آموزان توجه نمی کند و درگیر. خانواده که در آن پدر و مادر هر دو در حال کار نیز باید به صورت مشکلات مربوط به نظارت و راه اندازی کلاس های آنلاین به خصوص برای دانش آموزان جوان.

برای مقابله با این مسائل Kautilya است برگزاری کلاس های آنلاین در سه جلسه از ساعت 10 صبح تا 12 ساعت 1.30 ساعت به 3.30 pm و دوباره از ساعت 5 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر. پدر و مادر شده اند توصیه می شود در حال حاضر با بخش خود را در حداقل یکی از این سه جلسه و حدود 40 درصد از آنها تصمیم گرفتند برای شب جلسه. در صورت هر گونه مشکلات شبکه و یا اگر خانواده تنها یک تلفن همراه با دو بچه ها و یا هر گونه مسائل دیگر پدر و مادر و بچه ها خود را می تواند در هر یک از سه جلسه. بیش از گذشته یک هفته Kautilya است در تماس با پدر و مادر از LKG ششم استاندارد دانش آموزان و شروع کلاس های آنلاین برای همه بخش ها از جولای 13.

اما برای کلاس 7 به کلاس 10 دانش آموزان Kautilya شده است برگزاری کلاس های آنلاین از سه ماه گذشته است. این کلاس ها کاملا متفاوت از حالت عادی کلاس های منظم.

هر هفته دانش آموزان هستند که با توجه به موضوع و زبان آموزان آموزش داده و تشویق به مطالعه مدیریت زمان خود را بهتر و به درستی استفاده از متن کتاب است. آموزگار همیشه در دست به راهنمای زبان آموزان.

سه تا چهار دانش آموزان گروه بندی می شوند با هم به تقویت مزیت رقابتی است. هر هفته mini-آزمون در حال انجام است که در آن هر دانش آموز به نوشتن در عرض 30 دقیقه و پس از اتمام اعلام نتایج در عرض دو دقیقه.

علاوه بر این اقدامات نوآورانه کلاس, نمایندگان انتخاب شده برای هر یک از کلاس های که داده شده است که مسئولیت رسیدگی به کارهای مقدماتی مربوط به کلاس های آنلاین.

اجتماعی فاصله معنا نیست انزوای اجتماعی وجود دارد و باید یک راه را به احساس وابستگی به دیگران است. به این منظور Kautilya است سازماندهی اجتماعی ساعت' یک بار در هفته برای LKG ششم استاندارد به دانش آموزان است که در آن هر دو پدر و مادر و فرزندان خود می توانید به اشتراک گذاشتن تجارب خود را. "در طول, اجتماعی, ساعت, پدر و مادر باید از این فرصت به نمایش گذاشتن استعداد خود را در حالی که معلمان در حال انجام فعالیت هایی مانند امتحان, حافظه بازی ها و انتخاب و گفتار به طوری که وجود دارد یک فرصت برای توسعه و حس تعلق در جامعه ما از پدر و مادر و بچه ها و معلمان گفت:" Kautilya Vidyalaya اصلی Dr. L. Savitha.

"این بار به چالش کشیدن اما ما نیاز به ظهور قوی تر از قبل. ما نیاز به این نوع از ایده های نوآورانه شامل ما دانش آموزان و تشویق آنها به یادگیری مهارت های جدید. پدر و مادر بسیار خوشحال هستند ما در مورد روش های جدید برای کلاس های آنلاین" می گوید: R. Raghu رئیس Kautilya Vidyalaya.

"ما نمی توانیم به سادگی انجام کلاس های آنلاین درست مانند هر دیگر کلاس ها به طور منظم. دانش آموزان ممکن است توجه کافی به آن ممکن است خسته کننده برای آنها است. به همین دلیل ما در حال انجام فعالیت بر اساس نمودار کلیپ مدل کلاس برای ما 7 تا 10 استاندارد دانش آموزان و بسیار خوب گرفتن پاسخ از آنها. ما در حال دادن مناسب موضوعات دو روز قبل از دست و دانش آموزان ظاهر می شود برای کلاس های خود را با نمودار و مدل های مربوط به هر موضوع. LKG به 6 استاندارد دانش آموزان واقعا لذت بردن از خود را 'اجتماعی ساعت.' در ماه آوریل خود ما آموزش دیده اند همه معلمان ما برای این کلاس های آنلاین است که آنها در حال حاضر انجام از خانه های خود گفت:" دکتر L. Savitha اصلی Kautilya Vidyalaya.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن