ساندرلند را COVID-متوقف زیرزمینی قدرت کابل کشی رزومه

میسور/Mysuru: عظیم زیرزمینی کابل برق تخمگذار پروژه به ارزش بیش از Rs. 300 کرور که متوقف شد با توجه به COVID-19

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: عظیم زیرزمینی کابل برق تخمگذار پروژه به ارزش بیش از Rs. 300 کرور که متوقف شد با توجه به COVID-19ناشی مستند از سر گرفته است و در شهرستان. فاز اول این پروژه انتظار به پایان خواهد رسید و در سه ماه.

آن است که تخمین زده می شود Rs. 600 کرور که در پروژه انجام شده توسط دولت انرژی بخش و Chamundeshwari شرکت برق (ساندرلند), اسیایی, Fab Tec محدود (AFTL), Larsen & Toubro (L&T) در حال اجرای و نظارت مقامات.

فاز اول این پروژه را پوشش می دهد بیش از 500 کیلومتر از مناطق در شهرستان و بیش از 70 درصد کار تکمیل شده است. بخش عمده ای از کار توسط وزغ حفاری و حفاری هایی که تکمیل شده اند در چهار زیر بخش ها -- Hootagalli, N. R. Mohalla, Kuvempunagar و مرکز شهر. مرحله بعدی را پوشش یکی دیگر از 500 کیلومتر و دولت است و در عین حال به تخصیص بودجه.

ساندرلند Superintending مهندس K. M. Munigopalraju گفت: 'ستاره میسور' امروز صبح که سربار کابل حلق آویز precariously پایین مطرح قبر تهدیدی برای ساکنان و دام است. بسیاری از مردم در حال حاضر پس از کشته شدن برق توسط معلق بالا تنش سیم. کابلهای زیر زمینی از بین بردن این تهدید است.

"اگر کابل های زیر زمینی پروژه گران تر از هوایی bunching از کابل های زیرزمینی کابل کمک خواهد کرد که بهبود قابلیت اطمینان در تغذیه کاهش تعداد حوادث ناشی از سربار سیم و بهبود زیبایی شناسی شهرستان," او گفت:.

پس از جاده ها حفر شده است با جهت افقی و ماشین آلات حفاری و چاله حفر کردن دستی, کابل های قدرت گذاشته و برگرفته از یک پایان دیگر. از اینجا اتصالات ارائه شده به مجموعه ای از خانه ها و مغازه ها در هر منطقه با توجه به مهندسین توضیح داد.

سیم ها ترکیبی از تنش بالا (HT) 11 کیلو ولت خط و کم تنش (LT) خط که منابع قدرت را از خانه به خانه. این LT خط حمل 440 ولت قدرت. فیدر ستون جعبه نصب خواهد شد در کنار جاده و این جعبه عرضه خواهد شد قدرت را به 8 تا 9 خانه ها وجود خواهد داشت و نقاط کنترل. لحظه ای که وجود دارد این است که برخی از مشکل در اصلی KV خط نقطه کنترل بعدی به خط سفر, مقامات گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن