چگونه برای شروع اقدام در رویاهای خود را در حال حاضر

من قصد دارم به شما بگویم اسرار در مورد چگونگی شروع به اقدام در رویاهای خود را. این خبر حتی بهتر است که این نکا

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

من قصد دارم به شما بگویم اسرار در مورد چگونگی شروع به اقدام در رویاهای خود را. این خبر حتی بهتر است که این نکات عملی شما می توانید شروع به امروز!

اولین چیزی که من می خواهم شما را به انجام است که فکر می کنم به زمانی که شما یک کودک بود. دوران کودکی ما خودشان را نگه بسیاری از اسرار برای تحقق واقعی ما زندگی می پروراند. فکر می کنم در مورد آنچه برای شما عزیزان به انجام بیشتر و چگونه شما خودتان گفته شد ممکن است بدون هیچ گونه نگرانی در مورد آنچه که ممکن است در راه دریافت کنید. من می خواهم شما را به اتصال مجدد به تخیل خود و بازیگوشی.

با در نظر گرفتن مراحل زیر را شما انجام برخی از بازی و داستان سرایی به فاش کردن رویاهای خود را و شروع به ساخت آنها می پیوندند.

1. داستان خود را بگویید

داستان زندگی خود را منحصر به فرد است و به ارمغان آورده است شما امروز در اینجا. فصل بعدی از زندگی خود را در قدرت خود را برای نوشتن و برای تحقق بخشیدن به. همه چیز که اتفاق می افتد به شما در کنترل خود[1]اما اقدامات شما را و چگونه شما را انتخاب کنید به احساس می کنم در مورد آنچه اتفاق می افتد در حال در کنترل خود را.

پیدا کردن آنچه که ما در آینده زندگی می کند و رویای زندگی ممکن است نگاه مانند می تواند انجام شود به طور موثر از طریق چشم از ما در دوران کودکی خودشان.

می تواند به شما به یاد داشته باشید آنچه که برای شما عزیزان به انجام بسیاری به عنوان یک کودک ؟ شاید شما لذت می برد جمع آوری چیزهایی مثل من–من همیشه به حال یک مجموعه ای از سنگریزه در یک حامل کیسه های که بوی آب دریا nestled در زیر تخت من. شاید برای شما عزیزان در نظر گرفتن مراقبت از حیوانات خانگی خود را: من تا به حال یک سگ, یک لاک پشت و بسیاری از خوک گینه نو است. یا شاید شما واقعا بزرگ بودند و در ساختن مسائل است. شما می توانید با استفاده از غرایز و احساسات و مهارت های شما به عنوان یک کودک به سوخت پیشرفت خود را نسبت به بزرگسالان خود می پروراند.

من دعوت شما واقعا فکر می کنم در مورد آنچه شما می خواهید به زمانی که شما بزرگ شده[2] و به یاد ماندنی فعالیت های شما لذت می برد, به عنوان یک کودک آنهایی که به شما یک حس واقعی از آزادی و هیجان و یا حرفه های است که شما واقعا از دست رفته خود را در.

تبلیغات

آنچه ما تماس گرفتن به جریان دولت[3] به عنوان یک فرد بالغ است که چه آمد به طور طبیعی برای ما به عنوان کودکان. پس از بازگشت در حال حاضر وجود دارد و فکر می کنم در مورد چگونه است که احساس می شود. ممکن است سرنخ شما در چه هنوز درست و مهم را برای شما امروز.

2. تعریف رویای خود را

راز اول زمانی که شما می خواهید برای اقدام در رویاهای خود را به دانستن آنچه که آنها هستند. این برای تلفن های موبایل آشکار, اما بسیاری از مردم تنها سست تعریف مانند: "بیشتر وقت آزاد" و یا "پول." مردم مشغول می دانم که وجود دارد چیزی دیگری به زندگی جدا از slaving دور برای یک کار و یا یک رئیس آنها دوست ندارند اما اگر شما بیش از حد شلوغ به حتی می دانم چه رویای خود را به نظر می رسد مانند چگونه شما می توانید آن را به حقیقت می پیوندند ؟

یک بار دیگر من می خواهم شما را دعوت به اتصال به خوش بینی و بازیگوشی خود دوران کودکی خود را. بازگشت به تفکر در مورد آنچه که رویاهای خود را درگیر در سن هفت یا هشت. برخی از کسانی که هنوز هم ممکن است آنچه شما می خواهید امروز.

در حال حاضر نوشتن آنچه در آن است که شما می خواهید و زمانی که شما می خواهید برای رسیدن به آن است. توجه داشته باشید که چگونه شما می دانم زمانی که شما وجود دارد و این رویا به حقیقت می پیوندند. چگونه شما را اندازه گیری موفقیت خود را? به صورت خاص در مورد اهداف خود را به عنوان شما می توانید.

یک مطالعه در دانشگاه دومینیکن در کالیفرنیا[4] ثابت کرد که نوشتن اهداف خود مسئوليت و تعهد سه مواد تشکیل دهنده کلیدی برای موفقیت در دستیابی به اهداف ما است.

3. تصویر رویای خود را به حقیقت میپیونده

فکر می کنم در مورد دقیقا چگونه آن را احساس زمانی که شما رسیدن به رویای خود را. حس آزادی و هیجان است. چه آن را مانند نگاه مانند بوی طعم مانند. تصور کنید که آن را در جزئیات تا آنجا که شما می توانید. اگر شما پیدا کردن آن سخت به تصور کنید که یک زندگی متفاوت, تصور کنید یک حافظه دوران کودکی با تمام احساس.

به عنوان یک دختر کوچک من عاشق یخ اسکیت, ساخت بزرگ swirly الگوهای سراسر تمیز کردن محیط های زیبا و درخشان یخ. احساس آزادی و اعتماد خودم به تعادل سرعت. آن را احساس بسیار همهجانبه سردی و نفس من تبدیل به کمی ابر در مقابل چهره من. گونه گلگون و خوشحال درد پاهای من پس از آن.

تبلیغات

تصور کنید یک حافظه دوران کودکی بود و سپس تصور کنید که آینده شما می خواهید با تمامی جزئیات و توجه به چگونه آن را به نظر می رسد احساس و سلیقه ها و بوها و صداها.

رسم, رنگ, صحبت می کنند, و یا خود را بنویسید آینده داستان.

اگر شما را دوست داشت برای ایجاد تصاویر مانند من به عنوان یک کودک و یا نوشتن داستان و یا بازی بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید طبیعی مهارت های خلاق و آنچه به شما عشق به انجام نقشه خود را هیجان انگیز آینده. شما می توانید ایجاد یک تصویر روی صفحه دید نوشته شده یا فایل های صوتی.

به یاد داشته باشید که شامل جزئیات. رویای شما چیست دقیقا ؟ چه آن را به نگاه و احساس مانند و چگونه شما می دانید زمانی که شما به آن ؟ اجازه دهید که در آینده داستان در جایی که شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. مطمئن شوید که شما شامل زمانبندی برای زمانی که شما می خواهید برای رسیدن به این رویا توسط چگونه شما را اندازه گیری موفقیت شما و آنچه شما نیاز به گرفتن وجود دارد. اگر ممکن است شروع به شکستن رویای خود را به کوچک و قابل کنترل مراحل.

4. چه بخشی شما را به بازی ؟

شما می توانید همه چیز را کنترل نمی, بنابراین شما باید واقع بینانه در مورد نقش خود را در ساخت آینده خود را رویاها به حقیقت می پیوندند زمانی که شما واقعا می خواهید به اقدام در رویاهای خود را. فکر می کنم در مورد که در آن شما نیاز به کمک. یک بار دیگر بازگشت به دوران کودکی. ما از ترس به درخواست کمک از پدر و مادر و یا دوستان و یا خواهر و برادر به تحقق بخشیدن به رویاهای ما و برنامه های. هر آنچه که ما نیاز, ما مشتاق و مشتاق دوران کودکی خودشان خواهد رسیدن برای پشتیبانی. ما می تواند مدبر با هر آنچه که ما تا به حال به ما ایده های خلاقانه یک واقعیت است.

به عنوان بزرگسالان ما نیز نیاز به درخواست برای حمایت و کمک کند و در همان زمان متوجه چیزی است که در کنترل ما و آنچه که ما می توانید انجام دهید به اقدام به سمت رویاهای ما.

5. که می تواند شما را ؟

اگر شما متوجه شما نیاز به یک کمی از کمک و سپس دریافت این باند با هم. که دوستان می توانند به شما تشویق و است که می تواند اتصال شما ؟ چه کسی در خانواده شما خواهد شد افراط در رویاهای خود را با شما ؟ آنچه در مورد عملی آنهایی که ممکن است به شما کمک کند کار کردن آنچه شما نیاز به گرفتن وجود دارد ؟

تبلیغات

این که آیا شما نیاز به کسی که به بررسی کنید در شما و ببینید که چگونه شما در حال پیشرفت و یا نیاز دوستان به اشفتگی فکری موقتی با کمک ایده های جریان را به یک چند از دوستان خود را به برنامه ریزی برای کمک به شما در حرکت رو به جلو است.

6. اطمینان از رویای خود را واقع بینانه است

شاید رویای شما مشخص شده فقط احساس می کند غیر ممکن است. هزینه آن بیش از حد و یا خواهد شد را بیش از حد زمان برای رسیدن به. به جای خودتان گفتن "نه" سعی کنید "بله و" رویکرد. این است که بسیار بیشتر نماینده چگونه یک ذهن کودک کار می کند. هنگامی که ما کمی ما نیست می ترسم به موفق به شکست بود و نه یک مفهوم به ما در آن زمان. بیایید مهار برخی از این بچه انرژی و ببینید که چگونه "بله می توانید حرکت ما رو به جلو هنگامی که رویای ما احساس غیر واقعی است.

بیایید نگاهی به عنوان مثال: شاید رویای شما این است که یک رکورد, و شما فکر می کنم شما می توانید آواز خواندن نیست و یا شما باور نمی کنم شما هر گونه استعداد موسیقی است. به جای بسته شدن است که اگر ما "بله ما می گویند: "من می خواهم به یک رکورد. بله, وجود دارد راه های بسیاری برای رسیدن به آن. برخی از افراد ضربه سابقه کار برای یک کسب و کار موسیقی و دیگران ممکن است طراحی کاور. برخی از مردم صحبت می کنند و در سوابق به جای آواز... بله و کسی که به نوشتن شعر و یا ایده برای آهنگ. بله و من می دانم کسی که با سازماندهی یک گروه کر هر کریسمس در نوار محلی و هر کس در نوار روی ضبط. که تازه گروه کر حتی در تلویزیون آن را به عنوان بسیار سرگرم کننده و تمام پول را به خیریه."

بنابراین قبل از اینکه شما تصمیم خود را ایده غیر واقعی است سعی کنید "بله و نشستند" آن را به ببینید که چگونه شما می توانید اقدام در رویاهای خود را حتی اگر شما فکر می کنم آن را برای تلفن های موبایل غیر ممکن است!

7. استفاده از کوچک برنده و پاداش

در سفر خود به سوی دستیابی به رویای خود را وجود خواهد داشت برنده مهم و نقاط عطف آن را فقط در مورد رفتن مستقیم به مقصد. اندازه گیری پیشرفت شما مهم است و می تواند یک شانس برای جشن.

پیدا کردن یک راه برای اندازه گیری آن است که قابل مشاهده است واقعا می تواند کمک. این که آیا آن یک نمودار یا یک برنامه, هر آنچه که شما انتخاب می کنید زیر و جشن پیشرفت خود را کلیدی است و جشن است که برنده است بخشی از شادی. در این روند و در این سفر فقط به عنوان مهم به عنوان رسیدن به هدف خود را. جشن با شادی یک کودک کوچک...انجام یک رقص یک عکس را به دوستان خود بگویید.

8. به روز رسانی نقشه

شما ممکن است پیدا کردن برنامه شما ساخته شده است کار نمی کند برای برخی از دلیل. همه چیز تغییر کرده و اهداف خود و اهداف کار نمی کند برای شما. این خوب است! بیایید نگاهی به در چگونه شما می توانید همه چیز را تغییر دهید و با قرار دادن جدید زندگی و انرژی به این پروژه است.

تبلیغات

آن را از هم جدا و آن را به عقب با هم دوباره. تعریف طرح جدید و اهداف جدید و شروع مرحله بعدی سفر مجهز به دانش و یادگیری از آنچه کار نمی کند.

9. ایجاد فضا

دستیابی به رویاهای ما ممکن است به معنای از دست دادن چیز دیگری و این خوب است. آن را می تواند تحت اللفظی مبادله مانند دادن شراب به صرفه جویی در پول به سمت هدف. یا آن را می تواند چیزی بیشتر ایدئولوژیک مانند دادن گفتن بله به همه چیز را به زمان بیشتری برای تمرکز بر روی حرفه خود است. فکر می کنم در مورد آنچه شما می دهد تا به ایجاد فضا برای رویاهای خود.

10. استفاده از خود را ابرقدرت

چه خود را ابرقدرت? استفاده از این اکشن را در رویاهای خود را امروز! شاید شما عالی هستید در استفاده از شبکه خود را برای پیدا کردن راه حل برای مشکلات. در صورتی که برای تلفن های موبایل مانند شما در نظر بگیرید و سپس گوشی تلفن را برداشت و شروع به درخواست برای برخی از ایده ها و اتصالات.

اگر شما ترجیح می دهند به پژوهش و خواندن و یا تماشای تد مذاکرات و سخنرانی برای پیدا کردن راه های عملی برای رسیدن به های خاص خود را خواب. دیگری که غلبه بر یک مشکل مشابه? چگونه آنها آن را انجام دهد ؟ آنچه که شما می توانید قرض گرفتن از آنها چه آموخته و چه چیزی می تواند به شما یاد بگیرند که چگونه از آنها برنده یا از دست رفته در طول راه ؟

11. نگه داشتن انرژی خود را

به یاد داشته باشید برای استراحت و شارژ مجدد در سفر به سوی رویاهای خود را. استراحت و خواب خوب و ورزش و گوش دادن به و لحن به آنچه در بدن و ذهن خود را نیاز به رشد.

افکار نهایی

دستیابی به رویاهای خود را بعید است که یک شبه کار. آن را بیشتر احتمال دارد به یک جاده پیچ در پیچ با شکست, درس, موانع و اکتشافات جدید. سفر لذت ببرید! آن ممکن است سال ها طول بکشد اما هر گام مهم نیست چقدر کوچک می تواند لذت می برد و حتی مبارزات. حفظ یک طرز فکر در اطراف لذت بردن از سفر را واقعا تجهیز شما به رشد و ببینید کسانی که بلند پروازانه در آرزوی تبدیل شدن به یک واقعیت است.

بیشتر به شما برای اقدام نسبت به رویاهای خود را

عکس های اعتباری: تام راجرسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن