5 بهترین Keto قرص های رژیم غذایی به شما کمک کند از دست دادن وزن

آیا شما پریشان تقریبا بی امان ترویج کاهش وزن از روش ها و مواد غذایی برنامه ؟ آیا شما به دست آوردن چربی دوباره

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

آیا شما پریشان تقریبا بی امان ترویج کاهش وزن از روش ها و مواد غذایی برنامه ؟ آیا شما به دست آوردن چربی دوباره اما نمی خواهید برای متوقف کردن خوردن پنیر مورد علاقه خود را?

اگر بله, سپس شما را در شانس هستید چرا که ما جمع آوری بهترین Keto قرص های رژیم غذایی به شما کمک کند از دست دادن وزن است.

چرا شما باید اعتماد ما ؟

با توجه به مقالات ما به عنوان خوانده شده از منابع قابل اعتماد مانند دانشکده پزشکی هاروارد و Healthline ما در اینجا به شما بگویم بیشتر در مورد رژیم غذایی کتوژنیک.

قبل از تصمیم گیری در خرید خود را لطفا با دقت بخوانید این حقایق مهم و سپس پرسش و پاسخ برای حل و فصل پرسش های شما. مهمتر از همه همیشه با دکتر خود مشورت کنید اگر شما افکار دوم و یا در حال انجام یک وضعیت پزشکی است.

چه یک رژیم غذایی Ketogenic?

رژیم غذایی کتوژنیک (یا برای کوتاه Keto رژیم غذایی) عمل می کند به کاهش قند فروشگاه ها در بدن است.[1] به عنوان یک نتیجه, انرژی, چربی شروع به تقسیم ایجاد مولکول به نام کتون توسط بدن استفاده می شود برای مواد غذایی است. آن را نیز ممکن است کمک به کاهش وزن بدن مصرف چربی.

اما نگران نباشید آن را شامل تمام سبزیجات سبز. این ارائه می دهد یک کم کربوهیدرات است, رژیم غذایی با چربی بالا و بسیاری از مزایای بهداشت و درمان. نه تنها این, اما رژیم غذایی Ketogenic را نیز به طور بالقوه بهره مندی از, دیابت, چاقی, بیماری صرع و آلزایمر است.

Keto قرص های رژیم غذایی, بررسی نشان می دهد که این نوع از رژیم غذایی شما را قادر به از دست دادن وزن و افزایش تندرستی است که چرا از آن است که یکی از مهمترین توصیه می شود رژیم غذایی پیشنهاد شده توسط بسیاری از پزشکان.

اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد Keto رژیم غذایی, نگاهی به این مقاله: حقیقت پشت Keto کاهش وزن: آیا این برنامه رژیم غذایی در واقع کار می کند ؟

انواع مختلف رژیم غذایی Ketogenic

وجود 8 نوع کتوژنیک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن مشکلات مختلف سوخت و ساز بدن.

1. استاندارد غذایی کتوژنیک (SKD)

SKD بسیار کم کربوهیدرات پروتئین متوسط و یک رژیم غذایی با چربی بالا. این به طور معمول شامل 70-75 ٪ چربی 20 درصد پروتئین و حدود 5-10% کربوهیدرات. مصرف سبزیجات باید, قوی, قابل توجه, غیر نشاسته ای از آنها بسیار کم کربوهیدرات.

این رژیم غذایی ketogenic با موفقیت نشان داده شده است اثر در کمک به مردم در کاهش وزن تنظیم فشار خون و تقویت قلب خود ایمنی است.

2. بسیار کم کربوهیدرات رژیم غذایی کتوژنیک (VLCKD)

این نوع رژیم غذایی است که معمولا به عنوان استاندارد keto رژیم غذایی به این دلیل که یک استاندارد با معاملات بسیار کم کربوهیدرات رژیم غذایی کتوژنیک.

3. به خوبی پوست رژیم غذایی کتوژنیک (WFKD)

همان الگوی به عنوان طبیعی رژیم غذایی کتوژنیک در اینجا اعمال می شود. به خوبی فرموله شده نشان میدهد که مواد غذایی پروتئین و کربوهیدرات درشت مغذي ها به دنبال عادی غذایی ketogenic نسبت و بنابراین به احتمال زیاد برای وادار کتوز.

4. MCT, رژیم غذایی Ketogenic

این تمرکز بر داشتن حداکثر چرب رژیم غذایی در تری گلیسیرید با زنجیره متوسط (MCTs). MCTs به راحتی می توان یافت در روغن نارگیل و ارائه شده به عنوان امولسیون مایعات برای روغن های MCT. این اجازه می دهد تا شما را به بیشتر کربوهیدرات و پروتئین در حالی که نگه داشتن در کتوز.

نگه داشتن یک چیز در ذهن: اگر تا حد زیادی مصرف می تواند منجر به اسهال و ناراحتی معده. برای جلوگیری از این کار بهتر است به یک رژیم غذایی متعادل از MCTs و غیر MCTs ،

تبلیغات

5. کالری محدود رژیم غذایی Ketogenic

این نیز در همان الگوی اولیه keto رژیم غذایی به جز که آن را نشان می دهد مصرف کالری برای یک مقدار مجموعه ای. آن را به طور معمول مهم نیست که برای نگه داشتن کالری محدود به عنوان satiating اثر خوردن چربی و بودن در کتوز تمایل به کمک به جلوگیری از پرخوری در خود دارد.

6. دوره ای رژیم غذایی کتوژنیک (CKD)

کربوهیدرات backloading یا CKD شامل کربوهیدرات بیشتر (به عنوان مثال پنج ketogenic روز همراه با دو بالاتر کربوهیدرات روز). این است که بیشتر در نظر گرفته شده برای تهیه کردن به ورزشکاران آن را دوباره پر کردن گلیکوژن از دست رفته در عضلات در طی تمرینات با بالاتر کربوهیدرات روز.

7. هدفمند رژیم غذایی کتوژنیک (TKD)

این مبتنی بر این فرض استوار است که مصرف کربوهیدرات جذب می شود و حتی بیشتر به طور موثر قبل و بعد از تمرینات زمانی که نیاز به انرژی عضلات کاهش می یابد به عنوان ما در حال فعال بودن.

آن می تواند به عنوان یک سازش است که اجازه می دهد تا شما را به مصرف کربوهیدرات در هر روز بین یک استاندارد, رژیم غذایی ketogenic و چرخهای رژیم غذایی کتوژنیک.

8. پروتئین بالا رژیم غذایی Ketogenic

این رژیم غذایی حاوی کالری بیشتری نسبت به یک به طور منظم رژیم غذایی ketogenic با 35% پروتئین و 60 درصد مرد و 5 درصد کربوهیدرات نسبت. طبق برخی از مطالعات که یک پروتئین بالا ketogenic ممکن است مردم را قادر به از دست دادن وزن به طور موثر.

حقایق مهم

در اینجا برخی از حقایق مهم در مورد رژیم غذایی کتوژنیک.

1. را تشویق می کند از دست دادن وزن

Keto رژیم غذایی کمک می کند تا شما را به رها کردن وزن خود را بدون تاثیر سلامت روحی و جسمی. آن را کاهش می دهد این هورمون که باعث تحریک گرسنگی است.

2. به طور بالقوه تشنج را کاهش می دهد

چربی و پروتئین و کربوهیدرات مخلوط را در یک keto رژیم غذایی تغییرات بدن در استفاده از انرژی برای وادار کتوز مکانیزمی که از طریق آن بدن با بهره گیری از اکسیژن برای ایجاد کتون. مطالعه در بر داشت که آن را کمک می کند تا کنترل تشنج در برخی از افراد مبتلا به صرع برجسته کسانی که هرگز تحت درمان با دیگر مراقبت.

3. ممکن است در کاهش خطر برخی سرطان ها

همچنین کمک می کند تا برای جلوگیری و یا درمان برخی سرطان ها. با توجه به یک مطالعه رژیم غذایی Ketogenic می تواند سالم و موثر جایگزین دارو برای بیماران مبتلا به بسیاری از بیماری ها همراه با شیمی درمانی و پرتو درمانی.[2] این به دلیل آن می تواند باعث آسیب اکسیداتیو به طور منظم از سلول ها در سلول های سرطانی است که آنها را به مرگ.

4. می تواند افزایش ایمنی و عملکرد قلب و مغز

احتمال بیماری های قلبی و سکته مغزی می تواند مطرح شود با افزایش میزان کلسترول. Keto رژیم غذایی می تواند در نتیجه کاهش خطر ابتلا به عوارض قلبی در یک فرد با به حداقل رساندن کلسترول از رژیم غذایی است.

برخی از تحقیقات نشان می دهد که کتون که تولید عصبی مزایا در طول keto رژیم غذایی حاکی از آن است که مغز و سلول های عصبی ممکن است تقویت شده و پوشانده شده است.[3] به همین دلیل است که keto رژیم غذایی می تواند کمک به یک فرد در جلوگیری از اختلالات مانند بیماری آلزایمر و یا آنها را کنترل کند.

5. بهبود آکنه

آکنه یک نتیجه از یک رژیم غذایی بد است و یکی از عمده مشکلات پوستی است. آکنه علل مختلف و در برخی از مردم وجود دارد ممکن است لینک به رژیم غذایی و قند خون است.

فرو بردن با مقادیر بالایی از پردازش و کربوهیدرات های تصفیه شده را تغییر تعادل باکتری ها و به طور چشمگیری افزایش و کاهش قند خون که همه منفی بر سلامت پوست.

6. Keto است نه برای همه

یک رژیم غذایی Ketogenic این است که ساده نیست. "Keto-آنفولانزا" یکی از عوارض جانبی رژیم غذایی آسان نیست به جلو. شما ممکن است خواب آلود طلب آب نبات با وسواس و لمس 'گرسنه' است که طبقه بندی شده به عنوان غیر معمول عوارض جانبی. شما ممکن است سقوط تهوع و سردرد به عنوان به خوبی.

7. نه همه چیز را باید در بشقاب شما

این برنامه رژیم غذایی را تشویق می کند به دنبال مواد غذایی خاص: غلات سبوس دار; لوبیا و حبوبات; سبزیجات نشاسته ای مانند زمینی هندی و سیب زمینی; بالا و کربوهیدرات میوه ها مانند سیب و پرتقال و موز; الکل; شکر; و محصولات لبنی کم چرب.

رژیم غذایی ترویج پروتئین از منابع مختلف و همچنین تخم مرغ, ماهی, آوکادو نارگیل و روغن زیتون و سبزیجات غیر نشاسته ای.

تبلیغات

5 بهترین Keto قرص های رژیم غذایی به شما کمک کند از دست دادن وزن

1. Nutriana Keto رژیم غذایی BHB قرص

این شامل BHB نمک است که برای کمک به تامین انرژی برای عضلات و مغز است. این کتون انرژی تولید شده را به عنوان یک جایگزین برای سدیم در تامین انرژی برای بدن است.

این قرص ها موثر ترین زمانی که همراه با Keto رژیم غذایی و ورزش های خفیف. BHB قرص مفید هستند چرا که آنها فاقد گلوتن و کمک به حفظ انرژی در طول روز است. آنها کمک به کاهش زمان صرف شده برای دریافت در حالت کتوز و ببندید فرآیند از دست دادن وزن.

علاوه بر این قرص ها کمک خواهد کرد که شما اقامت کمتر گرسنه و بهبود وضوح ذهنی. این کتون نمک موجود در این قرص ها اغلب می تواند منجر به حالت تهوع و اسهال و ناراحتی معده در طول چند روز اول مصرف.

دریافت Nutriana Keto رژیم غذایی BHB قرص در اینجا.

2. خالص Keto قرص های رژیم غذایی

این شامل یک ترکیب کامل از تمام مواد مغذی لازم قابل توجهی را برای این سفر از دست دادن وزن. این شامل برخی از ویژه مواد گیاهی که به نفع سیستم ایمنی بدن شما. آنها kickstart حالت کتوز در بدن و کمک به محکم کردن فرآیند از دست دادن وزن.

این قرص رژیم غذایی تبدیل چربی به اصلی ترین تامین کننده انرژی بدن و افزایش سطوح آديپونکتين که کمک در تنظیم سوخت و ساز بدن. آن می تواند منجر به عوارض جانبی مانند دل درد و اضطراب.

علاوه بر وجود مواد گیاهی در این قرص ممکن است باعث فوران آلرژی به افراد مختلف است.

خالص Keto قرص های رژیم غذایی در اینجا.

3. Herbtonics سرکه سیب Keto قرص های رژیم غذایی

سرکه سیب سرکه ساخته شده از تخمیر آب سیب و می تواند یک عنصر اصلی در تولید keto قرص برای کمک به اتصال سفر از دست دادن وزن. این سرکه قرص های حاوی مواد طبیعی و بدون طعم دهنده های مصنوعی و یا مواد شیمیایی.

این به آسانی حذف بیش از حد چرب ترکیب در بدن و کمک به مصرف کننده تجربه وضوح ذهنی و بهینه سازی عملکرد شناختی. آنها پاک مصرف بدن با سیفون دور تمام مواد زائد و هضم نشده از این رو کاهش نفخ.

این قرص می تواند باعث سوزش گلو به دلیل اسید موجود در قرص. در علاوه بر این به مدت طولانی مصرف این قرص ها می تواند اخلال در بدن, تعادل اسید و باز.

دریافت Herbtonics سرکه سیب Keto قرص های رژیم غذایی در اینجا.

4. ویتامین فضل Keto BHP اگزوژن کتون قرص های رژیم غذایی

اگر شما به طور تصادفی به خوردن چیزی که keto-دوستانه شما می توانید تا رسیدن به اگزوژن کتون قرص برای نگه داشتن بدن خود را در کتوز. این BHB نمک موجود در کتون قرص را ارائه انرژی برای عضلات و مغز است. این قرص بهبود خلق و خو و سطح انرژی است. اشتها را سرکوب و در نتیجه التهاب کاهش می یابد.

از سوی دیگر زمانی که بیش از حد بسیاری از کتون ذخیره در بدن آن را به تولید یک اسید است که یک محصول جانبی از سوزاندن چربی. این باعث می شود که خون را به تبدیل شدن به اسیدی که پس از آن می تواند آسیب های کبد و کلیه و مغز است.

دریافت ویتامین فضل Keto BHP اگزوژن کتون قرص های رژیم غذایی در اینجا.

5. VitaRaw اگزوژن Keto قرص های رژیم غذایی

این شکل دیگری از اگزوژن keto قرص. آنها 3 برابر قوی تر از هر نوع دیگر قرص های موجود در بازار و ثابت می شود موثر تر است. آنها حاوی 2100mg Keto BHB است که راه را بالاتر از هر نوع مشابه از محصول.

آنها نمی اجرای مناسب keto رژیم غذایی به منظور کار به طور موثر. آن را به مصرف کننده نتایج مورد نظر وجود هر گونه رژیم غذایی و به دنبال آن بر خلاف دیگر keto قرص. آنها نه تنها ریختن چربی از بدن خود را, اما همچنین حفظ عضلات است.

اما آنها می تواند منجر به Keto آنفولانزا و علت تهوع در مصرف است. علاوه بر این اغلب می تواند منجر به بوی بد دهان است که می تواند بسیار ناراحت کننده.

دریافت VitaRaw اگزوژن Keto قرص های رژیم غذایی در اینجا.

عوارض و راه حل های سریع

هر چیز خوب کار می کند در کنار معایب. این کامل برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن آیا لمس به برخی از اشکالاتی.

تشنگی بیش از حد ادرار کردن مکرر سردرگمی و اضطراب و/یا تحریک پذیری ضربان قلب وضعيتي و لرزش و تعریق و لرز برخی عوارض کوتاه مدت از رژیم غذایی کتوژنیک.

Keto آنفولانزا نیست دقیقا یک ویروس پس از آن نیست عفونی یا سمی, اما مطمئن شوید که می تواند استرس زا باشد. آن را به طور موقت خوشبختانه و به زودی شما در حال رفتن به احساس خوب دوباره و استقامت بیشتر از شما تا به حال قبل از رژیم غذایی آغاز شده است.

وجود دارد برخی از برخی اندازه گیری های شما را در حالی که برخورد با هر یک از موارد ذکر شده در بالا عوارض جانبی:

  1.  افزایش مصرف آب و نمک به عنوان هر دو آنها بیشتر مسئول بسیاری از keto آنفولانزا مسائل.
  2. سعی کنید بیشتر از چربی به از بین بردن عوارض جانبی. در متعادل keto رژیم غذایی شما می توانید غذا خوردن برای چند ساعت و به مقدار زیادی از انرژی خود را به اطمینان حاصل شود که شما نمی خواهد گرسنه پس از یک وعده غذایی.
  3. سعی کنید برای انجام این keto رژیم غذایی برای چند روز بیشتر تا زمانی که علامت عبور می کند. بدن خود را برای انطباق با تغییرات جدید و این نشانه ها تنها به طور موقت.
  4. کاهش ورزش خود را. نه بار بدن خود را هنگامی که آن را در حال حاضر تاکید کرد. سعی کنید به آن را آسان برای چند هفته اول و جوانی تا زمانی که شما احساس کردن keto آنفولانزا.
  5. باید keto تنقلات مانند تخم مرغ آب پز سخت در مورد شما احساس می کنید گرسنه بین پست یا وعده های غذایی خود را. تاکید بیش از بسیاری از مواد غذایی شما با داشتن حتی ممکن است افزایش علائم یا بدتر شدن آنها بیشتر است.

پرسش و پاسخ

Q: آیا من می توانم همیشه در حال خوردن کربوهیدرات دوباره ؟

یک: مردم اغلب احساس می کنید مطمئن نیستید در مورد این رژیم غذایی با توجه به برخی از پیش فرض های قبلی: که چربی برابر بد یا که تنها راه برای از دست دادن وزن است که برای جلوگیری از خوردن در دسترس نباشد!

یکی از چیزهایی که مردم واقعا نگران است که اگر آنها هرگز قادر به خوردن کربوهیدرات هرگز دوباره. اما انتقال به عادی خود را سبک خوردن ممکن است به نظر می رسد کمی دشوار است. چند بار اول شما خوردن کربوهیدرات پست-keto چوب به یک اندازه خدمت. سعی کنید به افراط ورزیدن.

در مرحله دوم شروع با کربوهیدرات های فرآوری نشده به جای رفتن مستقیم برای کیک و پیتزا; برای کارخانه های مبتنی بر کربوهیدرات. و از همه مهمتر رفتن آهسته! معرفی کربوهیدرات در رژیم غذایی خود را به تدریج. بیش هفته, اضافه کردن کربوهیدرات در یک وعده غذایی یا میان وعده را در یک زمان.

مشاهده چگونگی پاسخ بدن شما, اگر همه چیز به خوبی و سپس شما می توانید این کربوهیدرات به راحتی در طول روز خود را.

Q: آیا من از دست دادن عضله ؟

یک: شما نمی خواهد از دست دادن عضلات در حالی که پس از keto رژیم غذایی. حتی اگر کربوهیدرات های خوب برای عضله سازی آنها لازم نیست برای به دست آوردن توده عضلانی است.

تبلیغات

سه گام آسان برای ساخت عضلات عبارتند از: خوردن پروتئین به اندازه کافی غذا خوردن کالری مازاد (که می آید از چربی در رژیم غذایی کتوژنیک) و آموزش صحیح می باشد. از این رو کتوژنیک رژیم غذایی عالی برای عضله سازی به عنوان آن مصرف پروتئین نسبتا بالا است.

در بالا از آن کربوهیدرات محدودیت فراهم می کند یک آدرنرژیک محرک' به بدن است که برای جلوگیری از تجزیه عضلات.

س: چه مقدار پروتئین را می توانم بخورم ؟

یک: پروتئین مصرف این keto رژیم غذایی ندارد one-size-fits-all تعداد.

'چه مقدار پروتئین باید غذا بخوریم؟', شما ممکن است بپرسید. خوب پروتئین خود را نیاز شما بستگی دارد سن و جنس و قد و وزن و ترکیب بدن (یعنی کل وزن منهای چربی بدن).

شما می خواهم به ماندن بین 1.2 تا 1.7 گرم پروتئین در هر روز به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن (حدود 0.6 گرم در هر پوند). پس 85-110 گرم پروتئین در هر روز اگر شما وزن 70 کیلو (154 پوند) تقسیم این مقدار در طول روز خود را بین keto وعده های غذایی و شما می تواند یک منبع ثابت از پروتئین در تمام طول روز طولانی است.

نه رسیدن به مطلوب کتوز نیست با توجه به بیش از حد پروتئین بلکه مصرف بیش از حد بسیاری از کربوهیدرات.

س: من بوی نفس. چه می توانم انجام دهم ؟

یک: کتوز دارای رشته های خاص به آن متصل شده و یکی از کسانی که 'keto نفس'. Keto نفس متمایز است طعم و مزه و یا بوی بد در دهان است که متفاوت از معمولی بوی بد دهان. برخی از توصیف keto نفس به عنوان یک طعم فلزی.

علاوه بر این طعم keto نفس می تواند میوه ای-بو و یا دارای بوی قوی است که شبیه به ناخن روب لهستانی. اما مطمئن باشید که این بوی بد می آید با برخی درمان های خانگی مانند نوشیدن آب بیشتر به طوری که کتون برافروخته می تواند از طریق ادرار و بهبود نفس.

شما باید تمرین خوب بهداشت دهان و دندان مانند مسواک زدن دو بار در روز و نخ دندان به طور منظم برای به حداقل رساندن keto نفس. مصرف خوشبوکننده یا آدامس می تواند همچنین کمک به ماسک این بو.

به یاد داشته باشید که keto نفس نیست تجربه همه کسانی که در یک رژیم غذایی کتوژنیک و آن موقت است. شما ممکن است متوجه تغییر در نفس خود را در عرض چند روز یا چند هفته.

س: من شنیده ام کتوز بسیار خطرناک است. این درست است ؟

یک: مردم بپرسید اغلب اگر کتوز می تواند خطرناک باشد ؟ پاسخ این خواهد بود بله و نه.

کسانی که با مشکلات اساسی که ممکن است سازش سیستم ایمنی بدن خود را مانند دیابت هستند در معرض خطر بالاتر با توجه به کاهش سطح انسولین. در حالی که برخی از مردم در صورت رفع مشکلات جزئی مانند keto آنفولانزا".

در آغاز کتوز برخی از مردم گزارش می دهند که زمانی که آنها شروع به کتوز آنها احساس بیمار. آنها گاهی اوقات استفراغ و تجربه ناراحتیهای گوارشی و خستگی و بی حالی است. بیست و پنج درصد از مردم تجربه این به دلیل پایین بودن سطح قند. Keto آنفولانزا می تواند به حداقل برسد با نوشیدن آب است.

به عنوان برای افراد مبتلا به دیابت کتوز می تواند باعث كتواسيدوز. سپس کسانی هستند که ممکن است با استفاده از keto رژیم غذایی به عنوان یک بهانه برای بیشتر خوردن کره و بیکن. افرادی که می خواهم انجام است که همچنین می تواند در صورت کلسترول بالا و افزایش خطر ابتلا به دیابت. از این رو هدایت یک متخصص تغذیه یا پزشک توصیه شده است.

خط پایین

سالم و متناسب با شیوه زندگی تبدیل به یک اولویت برای بسیاری از مردم در قرن ما در زندگی است. برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود را, مردم اغلب به دنبال به جلو به زیر انواع مختلفی از رژیم های غذایی و تناسب اندام, رژیم مانند معروف رژیم غذایی Ketogenic است که یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات است که با استفاده از چربی به عنوان انرژی اصلی سوخت به جای کربوهیدرات.

در این مسیر مردم اغلب منتظر سریع و نتایج فوری. در چنین مواردی آنها برای انتخاب انواع مختلف مکمل ها برای حمایت از خود را در سفر از دست دادن وزن.

به همین دلیل ما به جستجو برای بهترین Keto رژیم غذایی قرص و ما وارد لیست ما از بهترین keto قرص رژیم غذایی برای از دست دادن وزن و کمک به شما باقی می ماند در حالت کتوز. امیدوارم یکی از این بهترین Keto قرص رژیم غذایی کمک خواهد کرد که شما را در سفر از دست دادن وزن.

بیشتر مکمل برای کاهش وزن

عکس های اعتباری: جاسمین شرایبر از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن