به یاد ماندنی و ستون و همچنین گاهی در خط با میراث قوس

میسور/Mysuru: در از لحاظ فنی یک گام مهم برای حفاظت از بیش از قرن میراث قوس در شمال دروازه دولت, مهمان خانه در

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

میسور/Mysuru: در از لحاظ فنی یک گام مهم برای حفاظت از بیش از قرن میراث قوس در شمال دروازه دولت, مهمان خانه در B. N. جاده در Nazarbad این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) مقامات روز شنبه با موفقیت همچنین گاهی دو به یاد ماندنی ستون ایستاده است که در برخی از راه دور از قوس به کنار طاق و در راستای آن است.

این MCC گرفته تا گسترش (تبدیل به 6 خط جاده ها) و توسعه آبا جاده در کشش از پنج چراغ دایره به Hyder علی اتصال جاده.

دو سنگ تراشی و ستون و هر یک از 12 ft ارتفاع بود و در فاصله حدود 10 فوت دور از میراث قوس دولت مهمان خانه. اما ستون ثابت به یک مانع برای گسترش و MCC آمد تا با یک طرح برای translocate آنها را با خیال راحت به موازات میراث طاق.

دیروز, جاده سازی, پیمانکار, N. S. Jagannath منتقل شده و دو ستون با خیال راحت و بدون ایجاد هر گونه خسارت وارده به آنها با کمک دو JCBs و بیش از 20 کارگر در 4 دقیقه عملیات به پایان رسید که در 8 ساعت.

این MCC تقریبا تکمیل جاده گسترش از 400 mts کشش از پنج چراغ دایره به ترکیب کارناتاکا آکادمی پلیس (KPA). اما این دو به یاد ماندنی ستون ایستاده بود به عنوان یک مانع به عنوان آنها در راه فضایی جنبش است.

متعاقبا MCC منتقل منطقه کمیته میراث دنبال کسب اجازه برای تغییر. پس از تایید توسط معاون امور MCC عهده انتقال از دو ستون و در آن موفق بدون ایجاد هر گونه خسارت وارده به آنها. پس از انتقال دو ستون شده است بصورتی پایدار و محکم ریشه با بتن تخت در پایین و امن با کوره آهن و بتن در سراسر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن