اینتل بدست حمل و نقل داده ها راه اندازی Moovit 900 میلیون دلار

اینتل منتقل عمیق تر به دنیای حمل و نقل هوشمند و خودمختار رانندگی با اعلام دوشنبه طرح خود را برای به دست آوردن

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

اینتل منتقل عمیق تر به دنیای حمل و نقل هوشمند و خودمختار رانندگی با اعلام دوشنبه طرح خود را برای به دست آوردن اسرائیل مبتنی بر شهری و حمل و نقل داده ها راه اندازی Moovit 900 میلیون دلار.

Moovit را اصل محصول یک تحرک شهری برنامه با تمرکز خاص بر حمل و نقل عمومی است که مورد استفاده توسط صدها نفر از میلیون ها نفر از مشتریان. آن را با استفاده از حمل و نقل عمومی داده ها به ارائه برنامه ریزی مسیر در ورید از گوگل و اپل برنامه های کاربردی نقشه برداری و همچنین به عنوان روروک مخصوص بچه ها - و دوچرخه-به اشتراک گذاری خدمات و سوار-نقطه شرکت هایی مانند Uber و Lyft. اما به دلیل آن تا حدودی متکی بر crowdsourced داده Moovit همچنین می توانید ارائه مسیریابی برای مناطق که در آن هیچ عموم منتشر شد داده ها در دسترس است. این برنامه با استفاده از 800 میلیون مشتریان و خدمات 3,100 شهرستانها در سراسر 102 کشور, اینتل گفت.

اینتل گفت: کسب آن از Moovit به ارمغان می آورد آن را در رسیدن به طرح خود برای "تبدیل به یک تحرک کامل ارائه دهنده از جمله robotaxi خدمات است که پیش بینی می شود حدود 160 میلیارد دلار فرصت تا سال 2030."

Moovit آخرین تحرک با مضمون کسب شده توسط اینتل که قبلا پیش بینی 7 تریلیون ثروت باد آورده از رانندگی خودمختار (هر چند آن را مشکوک است که طرح هنوز هم می ایستد داده راکی شروع به خودروهای' مسیر تجاری) و از آنجا که کارگر به موقعیت خود را به درو برخی از سود آن است.

در سال 2017, این شرکت به دست آورد Mobileye دیگر اسرائیل مبتنی بر راه اندازی است که دارای تخصص در تراشه برای دوربین مبتنی بر خودروهای. این شرکت در حال تست خود رانندگی تاکسی سرویس در اسرائیل و فقط اعلام کرد قصد دارد برای استقرار آن ربات تاکسی در کره جنوبی. Mobileye نیز با همکاری چینی EV راه اندازی Nio به ساخت برق خودروهای.

Intel led یک 50 میلیون دلار سرمایه گذاری دور در Moovit در سال 2018 است. این شرکت تاسیس شد در سال 2012 و بر اساس در تل آویو, اسرائیل, با حدود 200 نفر پرسنل.

اینتل می بیند Moovit و همچنین Mobileye پیشرفته راننده کمک به سیستم (ADAS) به عنوان قطعه در یک پازل بزرگتر در طرح خود برای استقرار ناوگان robotaxis. "Mobileye را ADAS تکنولوژی در حال حاضر بهبود ایمنی میلیون خودرو در جاده" باب قو, مدیر عامل شرکت اینتل در بیانیه ای گفت: "و Moovit تسریع توانایی خود را به واقعا انقلابی در حمل و نقل – کاهش تراکم و صرفه جویی در زندگی می کند – به عنوان یک full-stack تحرک ارائه دهنده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن