که در آن است که گوگل صفحه 4A?

تحت شرایط عادی گوگل خواهد باید خود را معرفی کرد صفحه 4A گوشی های هوشمند در حال حاضر. سال گذشته پیکسل 3A و 3A X

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

تحت شرایط عادی گوگل خواهد باید خود را معرفی کرد صفحه 4A گوشی های هوشمند در حال حاضر. سال گذشته پیکسل 3A و 3A XL طرح میتوانست به آنچه که مصرف کنندگان انتظار می تواند از $400 تلفن — به خصوص از نظر عملکرد دوربین. این شرکت به شدت تبلیغ شده است که قدرت با مقایسه آن میانی دستگاه برای اپل گران اپل که (در آن زمان) نمی تواند نسبت به پیکسل که آن را به نور کم عکاسی.

فروش یک دوربین بزرگ با گوگل بسیار عالی نرم افزار در قیمت زیر 500 دلار تبدیل به یک smart دستور غذا. به طور کلی اعتقاد بر این است که صفحه 3A و 3A XL در میان موفق تر از گوگل-گوشی های مارک به تاریخ. آنها یک نقطه روشن بین تنبل, فروش صفحه 3 و اخیرا صفحه 4. (ماه گذشته اطلاعات منتشر شده یک گزارش که گفت: گوگل, سخت افزار, رئیس, Rick osterloh را بازتوییت کرد نبود در مجموع راضی چگونه شرکت آخرین گل سرسبد گوشی های هوشمند تبدیل شده است.)

زیادی وجود دارد, در صفحه 4A به حمل به جلو است که شهرت و موفقیت است. با Google I/O سال 2020 لغو شد با توجه به COVID-19 pandemic, گوگل باقی مانده بود بدون آشکار لحظه مناسب به اعلام آن است. یک ماه بعد امروز Android 11 اطلاعیه ها از گوگل آمد و رفت بدون هیچ گونه اشاره ای به صفحه 4A.

اخیر شایعات را ثابت انتشار برای مدتی در ماه جولای خواهد بود که فقط سه ماه جلوتر از گوگل سنتی اکتبر سخت افزار رویداد. ما در حال زندگی در زمان عادی در این لحظه به طوری که می داند که چگونه گوگل را رویکرد سقوط چرخه ؟ اما دیگر شرکت کرده اند ادامه داد: حمل و نقل محصولات جدید در ماه های اخیر از جمله اپل با نسل دوم آی فون SE. و دیگر میانی دستگاه های مانند سامسونگ کهکشان A51 هستند دلهره آور ترین رقبا که صفحه 4A چهره — و آن را حتی در مخلوط نشده است. این 4A دارای نقاط قوت گذشته از دوربین خود را; همه طراحی صفحه نمایش به نظر می رسد بسیار مدرن تر از آیفون SE صفحه نمایش اگر آن را کمتر از یک standout در جهان اندیشه.

آنچه ما می دانیم درباره صفحه 4A

مثل همیشه گوگل انجام داده وحشتناک کار نگه داشتن درب ظرف را در صفحه 4A پیش از اعلام. مشخصات کامل ارائه تصاویر از نمونه اولیه صفحه 4A دستگاه و دوربین نمونه باید همه بیرون درز طول چند ماه گذشته. حتی گوشی های جدید تصاویر پس زمینه در حال حاضر در دسترس است. در آوریل 9to5Google منتشر شده دقیق و مختصر و مفید بر روی سخت افزار:

  • شبکه 5.81-صفحه نمایش اینچ (2340 x 1080 resolution)
  • Snapdragon 730
  • 64GB و یا ذخیره سازی 128GB
  • 6GB RAM
  • 3,080 میلی آمپر باتری
  • 12.2 مگاپیکسل دوربین عقب
  • همان قابلیت ضبط ویدئو به عنوان صفحه 4 (حداکثر 4K در 30 فریم در ثانیه)
  • 8 مگاپیکسل دوربین جلویی (سوراخ پانچ برش)
  • جک هدفون
  • عقب نصب شده اثر انگشت خوان

هیچ شگفتی وجود دارد, اما آن را به ارزش چیزی که گوگل ظاهرا روشن به Universal Flash Storage به جای کندتر eMMC flash ذخیره سازی آن را در داخل صفحه 3A و 3A XL. و آن را به خوبی برای دیدن این صفحه 4A دریافت همان 6GB RAM به عنوان صفحه 4 برای جلوگیری از هر گونه ناکامی های چند وظیفه ای.

آنچه در مورد صفحه 4A XL ؟

بوده است وجود دارد شایعاتی که گوگل یا آشکار لغو و یا به طور قابل توجهی به تعویق افتاد بزرگتر صفحه 4A XL. آن را برای تلفن های موبایل مانند گوشی كانادا. گذشته از این بزرگتر و بالاتر و وضوح صفحه نمایش آن را متفاوت از مدل های معمولی از جمله یک باتری بزرگتر و اضافه کردن ثانویه دوربین عقب. شانس هستند این امر بوده ام یک لنز تله مانند صفحه 4 حتی اگر خودم و بسیاری دیگر مایل گوگل تا به حال تصمیم گرفتند برای یک ultrawide دوربین به جای. امیدوارم صفحه 5 می شود که درست است.

چقدر صفحه 4A هزینه ؟

گوگل انتظار می رود که حداقل به مطابقت $399 نقطه شروع از سال گذشته پیکسل 3A. اما 9to5Google's استفان هال گفت: این شرکت ممکن است حتی کمتر -- به $349 — پس از آن می توانید دریافت کنید که قیمت گذاری استفاده بیش از آی فون SE و رقبای دیگر.

اما اولین قدم این است که در واقع اعلام چیز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن