Infinite در حال حاضر شاهزاده کل آهنگ فروشگاه

Infinite دارای یک قرارداد امضا شده با پرنس و مستغلات به ارمغان بیاورد اواخر هنرمند "کاتالوگ کامل" به آن برنامه

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

Infinite دارای یک قرارداد امضا شده با پرنس و مستغلات به ارمغان بیاورد اواخر هنرمند "کاتالوگ کامل" به آن برنامه امروز شروع. قیمت بود و حفاظتی از کار کشیدن موسیقی از بسیاری از خدمات جریان قبل از مرگ او. اما املاک خود را شروع آوردن آلبوم بازگشت به خدمات مانند Spotify در سال 2017. Infinite است "برای اولین بار فرم کوتاه تصویری برنامه" برای به دست آوردن دسترسی به کامل آلبومها بسیار خاص اما هنوز هم قابل توجه عالی با توجه به نحوه محبوب داستان فرمت تبدیل شده است بیش از چند سال گذشته است.

معامله به معنی Infinite کاربران قادر خواهد بود برای رقص شوخی و یا در غیر این صورت پرنیان به شاهزاده ها در فیلم های خود را. Infinite نسبتا جوان پایگاه کاربر لزوما رفتن به تشویق بیش از این اعلام اما این شرکت املاک و امیدوارم که آن را می خواهیم به شما معرفی شاهزاده موسیقی برای نسل جدیدی از طرفداران.

Infinite کمک کرده است تا فشار تمام ژانرهای از آهنگ ها به محبوبیت و پس از آن بسیار ممکن است حق آهنگ قطعه را دریافت کنید بیشتر مردم آشنا با شاهزاده ، یکی از مکانیک است که باعث می شود Infinite بسیار سرگرم کننده است که شما می توانید ضربه بزنید بر روی عنوان ترانه ای است که برای دیدن سایر فیلم ها محبوب است که با استفاده از موسیقی و در انجام این کار, شما را تا پایان دادرسی همان تکه از یک آهنگ را دوباره و دوباره.

همچنین شایان ذکر است که مانند سایر آهنگ های Infinite شما نه دسترسی به تمامیت این آهنگ — فقط 15-قطعه دوم که در حال حاضر برداشت شده است را برای شما. شاهزاده و مستغلات نیز راه اندازی رسمی Infinite حساب که تا کنون شامل موسیقی کلیپ های ویدئویی و یک قطعه از یک مصاحبه تلویزیونی.

یکی از Infinite بزرگ تلاش شده است ساخت بزرگ موسیقی معاملات در حال حاضر که برنامه آن منفجر شده در محبوبیت است. این شرکت امضا کرده است در کوتاه مدت صدور مجوز معاملات عمده موسیقی, برچسب ها, با توجه به , بیلبورد, اما در دراز مدت توافق هنوز هم به نظر می رسد راه به عنوان برچسب صبر کنید تا ببینید چگونه Infinite اثرات کسب و کار خود را. در ماه مه Infinite استخدام دیزنی به علاوه رهبر کوین مایر به عنوان مدیر عامل جدید. مایر شناخته شده است برای ساخت معاملات بزرگ — مانند دستیابی به مارول — که به احتمال زیاد یک عامل در آوردن او را در هیئت مدیره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب