سابق MP مخالف اجرای اصلاح و اصلاحات ارضی به عمل

میسور/Mysuru: سوال منطقی برای کاهش هنجارهای برای خرید اراضی کشاورزی غیر كشاورزان سابق کنگره MP R. Dhruvanaraya

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

میسور/Mysuru: سوال منطقی برای کاهش هنجارهای برای خرید اراضی کشاورزی غیر كشاورزان سابق کنگره MP R. Dhruvanarayan مخالفت با اجرای اصلاح و اصلاحات ارضی به عمل اظهار داشت که حزب کنگره در حال رفتن به راه اندازی یک ایالت اضطراب اگر اصلاحات به اصلاحات ارضی عمل هستند نه لغو بلافاصله.

پرداختن مطبوعات در کنگره Bhavan در شهرستان به تازگی Dhruvanarayan گفت: "این یک بی شرمانه و غیر مسئولانه دولت است. متعدد سازمان از جمله Raitha Sangha و Dalit انجمن شده اند مخالفت با این فرمان. دولت باید این موضوع در آینده جلسه مجلس و اجازه دهید مردم برای تصمیم گیری در این زمینه است. اصلی قانون اجرا شد و در سال 1974 توسط رئیس سابق وزیر D. Devaraja Urs برای حفاظت از زمین های کشاورزی به دست آورد غیر agriculturist لابی."

Dhruvanarayan ابراز نارضایتی بیش از شیوه ای که در این فرمان اجرا شد.

فرماندار Vajubhai R. Vala روز دوشنبه امضا کارناتاکا اصلاحات ارضی (متمم) قانون یک ماه پس از کارناتاکا کابینه تصویب یک فرمان ساخت اصلاحات مربوط به کارناتاکا زمین اصلاحات قانون سال 1961. پس از فرماندار رضایت دولت اعلام کردند, اصلاح قانون در روزنامه اطلاع رسانی.

Dhruvanarayan نیز محکوم کرد بیانیه صادر شده توسط BJP MP V. Sreenivasa پراساد و ذکر شده از شکست دولت BJP دولت از جمله عدم توانایی خود را به شامل Covid-19 همه گیر در شیوه ای موثر است.

Mysuru منطقه کنگره رئیس جمهور Dr. B. J. Vijaykumar, شهرستان, کنگره رئیس جمهور R. Murthy, منشی, Shivanna کنگره سخنگوی H. A. Venkatesh و دیگران حاضر بودند در کنفرانس مطبوعاتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن