Facebook برای هشدار دادن به کاربران قبل از آنها را به اشتراک اخبار مقالات

Facebook است نورد از ویژگی های جدید در سطح جهان است که کاربران هشدار می دهند اگر آنها در مورد به اشتراک گذاشتن

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

Facebook است نورد از ویژگی های جدید در سطح جهان است که کاربران هشدار می دهند اگر آنها در مورد به اشتراک گذاشتن یک مقاله است که بیش از 90 روز است. ویژگی که اعلام شد در یک پست وبلاگ طراحی شده است به مردم زمینه بیشتر در مورد مقالات قبل از آنها را به اشتراک گذاری آنها را به این امید که این مطالب را بر روی پلت فرم تر می شود "به موقع و معتبر." کاربران هنوز هم باید گزینه های یک مقاله پس از دیدن این اطلاع رسانی.

از ویژگی های توسعه یافته بود در پاسخ به نگرانی که اخبار گاهی اوقات می تواند به اشتراک گذاشته شود به عنوان اینکه آنها زمان, اخبار, Facebook می گوید. یک مقاله خبری در مورد یک حمله تروریستی از چند سال پیش را می توان به عنوان هر چند آن اتفاق افتاد خیلی بیشتر به تازگی, به عنوان مثال, که, Facebook می گوید: "می misconstrue دولت از زمان حوادث است."

Facebook است نه اولین شرکت سعی کرده اند این رویکرد است. در سال گذشته, نگهبان شروع به اضافه کردن سال انتشار, به این عکسها از مقالات قدیمی هنگامی که به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی. ویژگی "[باعث] آن را بسیار سخت تر به چرخش یک داستان قدیمی به جدید خشم" نگهبانسر از سرمقاله نوآوری کریس آنجل نوشت: در آن زمان.

به Facebook از ویژگی های می آید به عنوان های متعدد شبکه های اجتماعی در حال آزمایش با استفاده از دهید برای تشویق کاربران به تغییر راه آنها ارسال. سال گذشته به عنوان مثال Instagram آغاز هشدار به کاربران قبل از آنها نوشته شده "به طور بالقوه تهاجمی" نوشتن شرح تصاویر و خود را پست و فقط در این ماه توییتر اعلام کرد که این امر می تواند آزمایش یک ویژگی به کاربران را تشویق به خواندن مقالات قبل از retweeting آنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن