MLA Ramdas انجام 'Pada Puja' به مناسبت روز مادر

میسور/Mysuru: روز مادر جشن بزرگداشت مادر خانواده به عنوان به خوبی به عنوان مادری, مادری اوراق قرضه و تاثیر ماد

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: روز مادر جشن بزرگداشت مادر خانواده به عنوان به خوبی به عنوان مادری, مادری اوراق قرضه و تاثیر مادران در جامعه است. این جشن در روزهای مختلف در بسیاری از نقاط جهان اغلب در ماه های مارس یا آوریل.

جشن روز مادر در یک راه منحصر به فرد کرون حوزه MLA S. A. Ramdas شسته پا (Pada Puja) از چهار مادرانی که در حال خدمت در زمینه های مختلف و همچنین روساي آنها را در یک برنامه سازماندهی شده در CADA محل دفتر در اینجا این صبح است.

'Pada Puja' یک جشن منحصر به فرد برای ابراز قدردانی عمیق خود را به معشوق گورو و یا بزرگان (در رویداد امروز مادران آنها همه ما احترام به خدا). کلمه "pada' به معنی 'مقدس پا" در زبان سانسکریت.

MLA شسته پا دکتر ایندیرا Narasimhan (دکتر), Vidu. Savithri Prabhakar (نوازنده), Savitha (خدمتکار خانه) و Ananthalakshmi (صاحب مواد غذایی مشترک) و روساي آنها.

خواستار بر هر کس به عشق و احترام به مادران آنها Ramdas گفت که هیچ کشوری دارای فرهنگ درمان مادران به عنوان خدا به جز در هند و افزود که سرخپوستان احترام به زمین و کشور به عنوان یک مادر.

اشاره به این که مادران نه تنها به هنگام تولد او گفت که آنها (مادران) بالا بردن فرزندان خود را به عنوان شهروندان خوب نتیجه تبدیل شدن به الگویی برای دیگران است. Ramdas گفت که او در اواخر مادر بود که بیشتر از خدا به او مسئول بود برای او برای تبدیل شدن به یک خوب و تمیز سیاستمدار.

BJP رهبران Vidya, Vadivelu, Nagendra, Annapoorna و دیگران حاضر بودند در این منحصر به فرد برنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن