mp Sumalatha visits KRS

مندیا: با سد KRS در سریرانگاپاتنا تالوک در این ولسوالی درست بیش از یک فوت به دور از رسیدن به حداکثر سطح آب، نم

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

مندیا: با سد KRS در سریرانگاپاتنا تالوک در این ولسوالی درست بیش از یک فوت به دور از رسیدن به حداکثر سطح آب، نماینده مستقل مندیا سومالاتا آمباریش دیروز از این سد بازدید کرد. سومالاتا که از میسورو به سد رسید، به دنبال اطلاعاتی در مورد جریان جریان - جریان خروجی و کوانتوم آب موجود برای آبیاری، نوشیدن و اهداف دیگر بود.

او بعدها با پرس پرس کسصحبت کرد، او ابراز خوشحالی کرد که سد به لطف بارش های ناشکیبا در کوداگو و دیگر مناطق آبریز، زودتر از حد انتظار به ظرفیت کامل خود نزدیک می شد.

سنگ معدن: با اشاره به سنگ معدن در مجاورت سد، نماینده مجلس گفت که او با معدن سازی و فعالیت های دیگر که امنیت سد را تهدید می کند مخالف است.

با ابراز این که معدن سنگ باید در پس پس از ایمنی سد متوقف شود، او گفت که سیاست وجود دارد که آن را به مسائل توسعه می آید وجود دارد.

او با تاکید بر نیاز به ایجاد فرصت های شغلی به صورت محلی، گفت که این کار به پیشگیری از مهاجرت مردم از مناطق روستایی کمک خواهد کرد.

سطح آب KRS : 123.45 فوت.

در همین حال، سطح آب در سد KRS صبح امروز در ارتفاع 123.45 فوتی در برابر حداکثر سطح 124.80 فوت ایستاده است. سد فقط 1.35 فوت از پر شدن به لبه فاصله داره. امروز سد یک جریان آب 18027 کوسل و خروجی از 3743 کوسل را ثبت کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن