شفق قطبی را تست ناوگان خود را از خود رانندگی اتومبیل و کامیون نیمه در تگزاس

Aurora, راه اندازی دهکده سابق منجر مهندس برای گوگل self-driving پروژه Chris Urmson است و آوردن آن در ناوگان تس

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

Aurora, راه اندازی دهکده سابق منجر مهندس برای گوگل self-driving پروژه Chris Urmson است و آوردن آن در ناوگان تست خودروهای به تگزاس. این آخرین شرکت به تغییر منابع به تنها ستاره امور خارجه است که به سرعت تبدیل شدن به یک چشمه از مستقل تست خودرو.

شفق می گوید که آوردن یک "کوچک" ناوگان وسایل نقلیه به Dallas-Fort Worth منطقه ظرف چند هفته آینده. شرکت در آزمون خود مختار خودرو سخت افزار و نرم افزار در هر دو کرایسلر Pacifica ماشین با اجسام حجم — همچنین با Urmson سابق کارفرمایان در Waymo (موسوم به Google) — و کلاس 8 تریلر تراکتور. شفق قطبی می گوید: اول آن تجاری و خدمات خواهد شد در حمل و نقل "که در آن بازار امروز بزرگترین واحد اقتصاد هستند و سطح خدمات مورد نیاز بیشتر کمک می کردند."

"آیا یک وسیله نقلیه است که حرکت مردم و یا کالا, سرمایه گذاری در عناصر بنیادی مانند جهانی ادراک محلی سازی و حرکت برنامه ریزی نمی تواند sidestepped" شرکت در بیانیه ای گفت. "ما در اوایل تمرکز بر پیچیدگی سطح خیابان رانندگی شتاب ما توانایی تحمل سخت ترین جنبه های حمل و نقل. در حالی که این سرمایه گذاری در طول زمان و در پایان آن نتیجه نهایی را نمی توان دست کم گرفت."

این شرکت عمدتا نگه داشته و آن تکنولوژی تحت کاری ادامه داده اند تا همین اواخر. شفق قطبی تازه به دست آورد یک سنسور LIDAR ساز, عرضه خود را در خانه LIDAR استخدام معاونت از سخت افزار و در زمان سرمایه گذاری از آمازون. آن را نیز آغاز شده و به خبرنگاران و اعضای رسانه ها آزمون سواری در وسایل نقلیه خود را.

به تاریخ شفق قطبی را مطرح کرده است $690 میلیون دلار در بودجه و Urmson مورد ستایش قرار داد به عنوان "هنری فورد از خودروهای," با تشکر از کار خود را کمک به پایونیر گوگل را ماشین خود رانندگی ابتکار. او موسسان هستند استرلینگ اندرسون کمک کرد که منجر تسلا مدل X پروژه و جلب samsung ghana که زد یک آزمایشگاه تحقیقاتی در دانشگاه کارنگی ملون و سپس از چپ به کار بر روی خودروهای در حال بارگذاری. فیات کرایسلر و هیوندای و EV راه اندازی Byton نیز شفق قطبی مشتریان. این شرکت مطرح شده یک و نیم میلیارد دلار در سال گذشته در بودجه دور چراغ های آمازون.

این شرکت همچنین تا به حال برخی از موانع. در سال گذشته فولکس واگن شکست با شفق قطبی پس از تامین مقابله با فورد به همکاری در برقی و خودروهای.

تگزاس در حال حاضر بصورتی پایدار و محکم یکی از ایالات در ایالات متحده برای تست AV. در علاوه بر این به شفق دولت نیز بازی میزبان به فورد / Argo, Uber, self-رانندگی کامیون راه اندازی TuSimple و Waymo و همچنین به عنوان یک کنترل از راه دور عمل بدون راننده شاتل در خدمات در Texas A&M University. AV راه اندازی درایو.هوش مصنوعی نیز عمل در دالاس منطقه قبل از رفتن مجسمه نیم تنه و دست آورد های اپل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن