آن را سخت به کشف کردن چگونه اغلب افراد بدون علائم گسترش COVID-19

در ماه ژانویه گزارش های اولیه از چین آغاز شده و به اشاره است که افراد آلوده به ویروس coronavirus شدند مسری قبل

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

در ماه ژانویه گزارش های اولیه از چین آغاز شده و به اشاره است که افراد آلوده به ویروس coronavirus شدند مسری قبل از آنها شروع به نشان دادن علائم است. که غیر معمول برای یک ویروس تنفسی شبیه به این یکی و آن را نگران کارشناسان بهداشت عمومی در سراسر جهان: آن را بسیار سخت تر برای کنترل گسترش بیماری اگر کسی که آن را می توانید آن را قبل از آنها می دانند که آنها بیمار است.

آن را پس از تبدیل شدن به روشن است که آن را ممکن است برای افرادی که نمی احساس بیمار به افراد دیگر را آلوده. آنچه دانشمندان هنوز نمی دانند, اگر چه, این است که چگونه اغلب این اتفاق می افتد. و آنچه که مهم برای مدیریت این بیماری همه گیر: اگر تنها تعداد کمی از مردم گسترش COVID-19 زمانی که آنها علامت رایگان از دست رفته آنها احتمالا نمی خواهد که یک تاثیر بزرگ در این دوره از بیماری همه گیر. اگر اکثر مردم آن مهم تر برای پیگیری همه آنها را به پایین.

برای ماه وجود داشته است به طور منظم گرد و غبار-یو پی اس بیش از فقط چگونه به احتمال زیاد آن برای افرادی است که بدون علائم به گسترش COVID-19. آخرین نزاع ناشی از مبهم دیدگاه توسط سازمان بهداشت جهانی متخصص در یک کنفرانس مطبوعاتی. پس از این کارشناس که بدون علامت انتقال بود "بسیار نادر" سازمان در نهایت اعلام کرد که آنها فقط به اندازه کافی اطلاعات نشده است. گرفتن یک پاسخ روشن خواهد بود. در آن طول می کشد دقیق دقیق کار پلیسی برای کشف کردن چگونه اغلب افراد حامل ویروس بدون علائم و چگونه به احتمال زیاد آنها به تصویب آن را بر روی دیگران زمانی که آنها احساس سالم است.

که انجام شده است یک تعداد انگشت شماری از بار در چند ماه گذشته می گوید علامت Slifka استاد در اورگان بهداشت و دانشگاه علوم تحصیل ویروسی ایمونولوژی. اما این کافی نیست و ما باید به مراتب بیشتر داده ها برای حل و فصل بحث است.

هیچ نشانه ای ندارند — و در عین حال

سردرگمی در ماه ژانویه آغاز شده هنگامی که یک گزارش در The New England Journal of Medicine گفت که یک تاجر آلمانی گرفتار بود COVID-19 از یک همکار و بازدید از شانگهای. همکار این گزارش گفت: نمی هر گونه علائم در حالی که او در آلمان بود. برخی از کارشناسان صورت گرفت که گزارش به عنوان اولین نشانه آن است که کسی بدون علائم (شانگهای زن) می تواند از عبور از coronavirus به شخص دیگری (آلمانی همکار).

معلوم شد هر چند که او را دارای علائم خفیف: او احساس کمی تب و خسته با دردهای جزئی در طول جلسات است.

اولین چالش محققان در سراسر ویروس از افراد با علائم منعکس شده است در NEJM اشتباه: آن را سخت به بگویید اگر کسی واقعا نمی هر گونه علائم COVID-19 یا اگر آنها فقط باید بسیار خفیف علائم. برخی از نشانه هایی از COVID-19 ممکن است آسان به قلم مو رنگ کردن و کسی با کمی خارش در گلو خود را نمی ممکن است فکر می کنم که آنها بیمار است. اگر دانشمندان در حال تلاش برای پیدا کردن اگر کسی با یک تست مثبت است علامتی یا نه آنها اغلب در تکیه می کنند که فرد به می گویند که چگونه آنها احساس. کسانی که خود گزارش علائم ممکن است دقیق است.

اگر کسی واقعا نمی باید علائم گام بعدی این است که چک کردن برای دیدن اگر آنها همیشه در نهایت در حال توسعه آنها است. بسیاری از مطالعات از COVID-19 مورد بررسی در افراد فقط یک بار زمانی که آنها در ابتدا تست مثبت است. اگر این افراد احساس نمی بیمار آنها گاهی اوقات می تواند به عنوان طبقه بندی شده "بدون علامت است." بسیاری از آنها را در نهایت به پایان رسید تا در حال توسعه علائم بعد از آن که دانشمندان در طبقه بندی به عنوان "قبل از علامت."

"ما باید با استفاده از اصطلاح "بدون علامت' مگر اینکه شما دوباره حداقل 14 روز بعد و از آنها بخواهید که فرد 'آیا شما هنوز هم خوب است؟'" Slifka می گوید.

به منظور دریافت اطلاعات خوبی در تعدادی از افراد مبتلا به کروناویروس که واقعا هرگز احساس بیمار محققان برای پیگیری آنها به مدت حداقل 14 روز. (آخرین افراد معمولا بیمار پس از قرار گرفتن در معرض ویروس.) بدون که در دراز مدت اطلاعات داده است, خوب نیست, گفت Bücür ✌ Cevik, یک بیماری عفونی محقق در دانشگاه سنت اندروز و محققان دیگر در نامه سرگشاده ای.

عفونی یا فقط آلوده

هنگامی که دانشمندان که در دراز مدت اطلاعات آنها می توانید شروع به چک کردن برای دیدن چگونه اغلب بدون علامت و یا قبل از علامت مردم در واقع آلوده کردن دیگران است. مطالعات نشان می دهد که مردم باید سطح بالایی از ویروس را در گلوی خود را قبل از آنها نشانه توسعه. افرادی که هرگز به پایان رسید تا در حال توسعه علائم نیز تا به حال نسخه از ویروس شناور در اطراف در بینی و گلوی یک مطالعه نشان داد اما در سطوح پایین تر از افرادی که در نهایت احساس بیمار.

این مطالعات نشان می دهد که افراد بدون علائم می تواند از لحاظ نظری عبور عفونت بر روی شخص دیگری. آنها نسخه هایی از این ویروس در بینی و گلو و کسانی که ویروس نسخه می تواند راه خود را به شخص دیگر از طریق قطرات تف و یا گاه به گاه عطسه. که به این معنی نیست که آنها در واقع خواهد شد. مقدار ویروس در یک فرد بینی است که هنوز هم فقط یک راه غیر مستقیم برای اندازه گیری چگونه مسری هستند Slifka یادداشت ها. "این بدان معنا نیست که آنها خوب پخش."

کسی را احساس نمی کند بیمار احتمالا سرفه یا عطسه به عنوان مثال می گوید Abraar Karan یک پزشک در دانشکده پزشکی هاروارد مشغول به کار در COVID-19 پاسخ. "یکی ممکن است استدلال می کنند که پس از شروع علائم و شما سرفه و شما اخراج بیشتر قطرات تنفسی که ممکن است خود را افزایش, انتقال," او می گوید.

اطلاعات در مورد میزان ویروس در اطراف شناور در افراد بدون علائم و برآورد که چگونه بسیاری از قطرات تنفسی آنها تولید می تواند مورد استفاده برای برآورد که چگونه آنها می تواند گسترش ویروس. کسانی که فقط مدل های, اگر چه, و آنها نمی به طور مستقیم پاسخ به این سوال. پیدا کردن قطعی اگر کسی در واقع گرفتار COVID-19 از کسی بدون علائم نیاز به دقیق ردیابی و حتی بیشتر تست.

اگر یک گروه از مردم در حال آزمایش است به طور منظم در ورزش, لیگ, برای مثال, آن را آسان تر برای ایجاد نظم است که در آن عفونت از فردی به فرد دیگر و وقتی که اتفاق افتاده است Karan می گوید. "اگر این بازیکن مثبت شد و در این روز و پس از آن بازی در یک بازی و این بازیکنان دیگر مثبت شد و در روزهای چهار و پنج, شما واقعا می توانید آن را ردیابی" او می گوید.

دوباره ایجاد حوادث در یک خانواده که در آن هر کس تنها یک بار آزمایش سخت تر است. اگر دو عضو از یک خانواده تست مثبت در همان روز و علائم و دیگر نمی, آن را غیر ممکن می دانم که جهت این ویروس گسترش یافته است.

به منظور می گویند یک فرد مریض شدم به خاطر شخص دیگری که تست مثبت اما ندارد, نشانه, محققان همچنین باید برای حذف تمام راه های دیگر که می تواند آنها احتمالا بدست بیمار اشاره کرد ناتالی دین متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه فلوریدا در توییتر. که سخت است برای انجام در مکان های با نرخ بالا از عفونت است. اگر ویروس در گردش است از طریق یک جامعه است که فرد می تواند آن را برداشت و با دست زدن به دستگیره در یک محل عمومی و یا در سوپر مارکت ،

چند گروه های تحقیقاتی موفق به مرتب کردن بر اساس از طریق درهم و برهمی. یکی از این مطالعه به دنبال افرادی که قرارداد این ویروس در حالی که مشغول به کار در یک مرکز تماس در کره جنوبی. در جریان تحقیقات برخی از کارگران به علائم برخی از توسعه علائم بعد و برخی هرگز توسعه علائم. هیچ کس که آمد در تماس با کارگران هنگامی که آنها علائم به پایان رسید تا ابتلا به ویروس. یکی دیگر از مطالعه دقیق است که با دقت ترسیم مسیر از عفونت برای 157 مردم با COVID-19 در سنگاپور نشان داد که تنها 10 آلوده بودند توسط کسی که تا به حال توسعه یافته و در عین حال علائم.

هیچ پاسخ خوبی

که آمار اولیه نشان می دهد که حتی اگر آنها به این ویروس در بینی افرادی که دچار علائم و یا کسانی که هرگز علائم گسترش coronavirus کمتر از افراد با علائم. مطالعات کوچک هستند هر چند کافی نیست برای اطمینان می گویند که یا نیست و به احتمال زیاد به گسترش COVID-19.

آنها همچنین تغییر ندهید آنچه دانشمندان می دانید: برخی از مردم را گسترش coronavirus قبل از آنها توسعه علائم یا بدون توسعه علائم در همه. قبل از اینکه شواهد بیشتری وجود دارد که به اندازه کافی برای کارشناسان بهداشت عمومی توصیه می شود که همه ماسک می پوشند حتی اگر آنها احساس خوب, در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس. "ما باید به بازی آن را به عنوان محافظه کارانه که ممکن است" Karan می گوید.

Coronavirus است که هنوز هم بسیار جدید و دانشمندان هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد آن.

"ما هنوز بدانند این از ما نیست باید یقین کامل در مقدار دقیق از گسترش از قبل از علامتی موارد و یا بدون علامت یا علامتی," Karan می گوید. "همین دلیل است که در حالی که ما هنوز در حال یادگیری در مورد نسبت انتقال توسط این گروه بندی های مختلف که ما با پوشیدن ماسک در معرض خطر موقعیت های بسیار به طور مداوم."

در حالی که ما در حال گرفتن آن مراحل محققان باید نگه داشتن جستجوی بهتر اطلاعات Slifka می گوید. در مناطق با نرخ پایین COVID-19, مقامات بهداشت عمومی می توانید جزئیات تماس با ردیابی های لازم برای کشف کردن اگر کسی گرفتار این ویروس از کسی بدون علائم است. این تست بیشتر ایالات و شهرستانها انجام, بیشتر احتمال دارد که آنها برای پیدا کردن افرادی که در حال راه رفتن در اطراف حامل ویروس بدون هیچ نشانه ای.

"ما باید نظارت بر هر یک از موارد قبل از علامت دار و بدون علامت و علامتدار و برای چک کردن که حمله ثانویه نرخ" Slifka می گوید. "سپس ما باید جواب بدهیم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن