SpaceX از دست می دهد یکی دیگر از کشتی فضایی نمونه اولیه در انفجار عظیم

یک چهارم نمونه از SpaceX نسل بعدی کشتی فضایی موشک منفجر شد و بلافاصله پس از آزمون در این شرکت در جنوب تگزاس سا

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

یک چهارم نمونه از SpaceX نسل بعدی کشتی فضایی موشک منفجر شد و بلافاصله پس از آزمون در این شرکت در جنوب تگزاس سایت آزمون روز جمعه. مدت کوتاهی پس از SpaceX مشتعل موتور در تست موشک عظیم سنگ اسمانی بزرگ فرا گرفته خودرو در شعله های آتش ترک بسیار کمی سخت افزار هنوز هم ایستاده و ظاهرا باعث آسیب به سایت آزمون.

شکست خورده تست می آید فقط یک روز قبل از SpaceX تنظیم شده است به انجام نامربوط و راه اندازی برای ناسا که ارسال خواهد شد دو فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی. که ماموریت تاریخی را از کیپ کاناورال فلوریدا در SpaceX را اسب بارکش موشک فالکون 9 که پرواز بیش از 100 بار قبل از.

در حالی که شکست این کشتی فضایی نمونه اولیه است و نه مربوط به آینده ناسا, ماموریت, مدیر عامل شرکت SpaceX Elon Musk را بگویید حمل و نقل هوایی هفته است که SpaceX برنامه ریزی برای قرار دادن مکث در کشتی فضایی توسعه در حالی که این شرکت تمرکز خود را در اولین crewed پرواز. "من هدایت SpaceX اولویت باید بسیار متمرکز خدمه راه اندازی" مشک گفت: حمل و نقل هوایی در هفته در طول یک پادکست مصاحبه منتشر شده در مارس 26. "به طوری که رفتن به سرعت همه چیز را در کشتی فضایی جبهه."

نمونه اولیه که فقط منفجر شده است که به منظور تست کردن طراحی برای SpaceX آینده کشتی فضایی غول پیکر موشک این شرکت می خواهد برای ایجاد به مردم ارسال به اعماق فضا مقصد مانند ماه و مریخ است. SpaceX شده است ساختمان های مختلف تست نسخه های کشتی فضایی را در این شرکت کار سایت در بوکا چیکا, Texas. امروز شرکت مشتعل اصلی رپتور موتور در آخرین کشتی فضایی نمونه اولیه در حالی که نگه داشتن خودرو پایین یک نوع از آزمون شناخته شده به عنوان یک شخص آتش. آن بود پنجم استاتیک تست آتش SpaceX تا به حال انجام شده بیش از چند هفته گذشته.

انفجار نشانه های دیگری شکست که تخریب یک کشتی فضایی نمونه اولیه است. SpaceX در حال حاضر از دست داده و سه آزمون قبلی نسخه از این خودرو در طول تحت فشار تست که یا ناشی از وسایل نقلیه پشت سر هم و یا از داخل منفجر شدن. این خاص Starship کردم بیشتر طول تست از دیگران است. با این آخرین شکست آن بعید به نظر می رسد که هر چیزی که قابل نجات است و به نظر می رسد به برخی از آسیب به منطقه اطراف سایت آزمون بیش از حد. معلوم نیست اگر کسی صدمه دیده بود در انفجار. SpaceX نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر قبل از انتشار.

تا به حال کشتی فضایی نمونه اولیه دست نخورده باقی مانده SpaceX حال برنامه ریزی برای پرواز خودرو در کم ارتفاع پرواز تست در روزهای آینده. در مه 28, اداره هوانوردی فدرال اعطا SpaceX یک مجوز برای انجام "زیر مداری قابل استفاده مجدد راه اندازی خودرو ماموریت" با خودرو از بوکا چیکا. FAA نیز قرار داده شده هوا محدودیت های بیش از راه اندازی سایت برای ژوئن 1st, جلوگیری از وسایل نقلیه از پرواز زیر پا 26,000 بیش از این منطقه است. در حال حاضر این محدودیت به احتمال زیاد برداشته شود به عنوان SpaceX در آثار بعدی خود نمونه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن