کاخ سفید گزارش سفارشات بیمارستان برای دور زدن CDC در طول COVID-19 جمع آوری داده ها

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر سفارش های ارسال coronavirus بیمار داده ها به یک پایگاه داده در واشنگتن

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر سفارش های ارسال coronavirus بیمار داده ها به یک پایگاه داده در واشنگتن به عنوان بخشی از یک ابتکار جدید است که ممکن است دور زدن مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) به گزارش از نیویورک تایمز منتشر شده در سه شنبه. به عنوان مشخص شده در یک سند ارسال شده به وب سایت وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) و بیمارستان در حال دستور داد برای ارسال داده ها به طور مستقیم به دولت موثر فردا یک حرکت است که احساس خطر در برخی از CDC با توجه به زمان.

پایگاه داده است که جمع آوری و ذخیره اطلاعات است که در سند اشاره شده به عنوان HHS محافظت ساخته شده بود که در بخشی از داده کاوی و پیش بینی تجزیه و تحلیل شرکت Palantir. دره سیلیکون شرکت شناخته شده ترین آن بحث قرارداد کار با آمریکا و دیگر مخفی سازمان های دولتی و همچنین برای تاسیس و در ابتدا بودجه تهمت متحد Peter Thiel.

"یک لینک منحصر به فرد خواهد بود به بیمارستان فرستاده شده نقاط تماس. این را مستقیم [نقطه از مراقبت] به یک بیمارستان خاص فرم امن است که می توان به وارد کردن اطلاعات لازم است. پس از اتمام این زمینه روی ارسال کلیک کنید و تایید کنید که فرم با موفقیت اسیر" می خواند HHS دستورالعمل. "یک ایمیل تایید برای شما ارسال خواهد شد از HHS محافظت از سیستم. این روش جایگزین ایمیل از گسترده فردی که قبلا درخواست شده است."

در حالی که کاخ سفید رسمی استدلال این است که این برنامه کمک خواهد کرد که جمع آوری داده ها در گسترش COVID-19 بیشتر متمرکز و کارآمد برخی از زمان سابق و مقامات بهداشت عمومی از ترس عبور از CDC ممکن است تلاش برای سیاسی یافته و برش کارشناسان خارج از حلقه با توجه به فدرال ارسال پیام و رهنمودهای بار گزارش. چهار سابق CDC مدیران گذراند نظر مقالات منتشر شده در واشنگتن پست در اوایل امروز با این استدلال که "هیچ رئیس جمهوری تا کنون سیاسی خود علم راه مغلوب ساختن پیشی جستن است" و این که کاخ سفید در حال تضعیف سلامت عمومی در دست زدن به آن از coronavirus.

تایمز گزارش می دهد که داده ها تمرکز تحت کنترل یک دولت در سطح قوه مجریه و نه ملی سلامت موسسه با حمایت هر دو حزب است تشدید ترس کاخ سفید coronavirus تیم پاسخ ممکن است با انگیزه های سیاسی در این تصمیم گیری.

"متاسفانه ما حتی به داشتن ویروس تحت کنترل است. کاملا مخالف و در واقع" نظر در این پست می خواند. "در تلاش برای مبارزه با این بیماری همه گیر در حالی که اخلال تخصص علمی است مانند مبارزه با چشم بسته. چگونه هست و چگونه به سرعت ما پایبند به توصیه های کارشناسان بهداشت عمومی در CDC تعیین خواهد کرد که آیا, چگونه به زودی و چگونه با خیال راحت مدارس ما می تواند بازگشایی شده است. آن را خیلی دیر نیست به CDC مناسب آن نقش را در هدایت این پاسخ است. اما تیک تاک ساعت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن