پزشکی از راه دور نرم افزار Babylon سلامت کاربران مجاز برای مشاهده سایر بیماران تصویری مشاوره

بابل بهداشت و درمان یکی از بزرگترین بازیکنان در حال رشد telehealth بازار اذعان کرده است که یک نقض داده ها در ب

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

بابل بهداشت و درمان یکی از بزرگترین بازیکنان در حال رشد telehealth بازار اذعان کرده است که یک نقض داده ها در برنامه آن مجاز تعداد کمی از کاربران در انگلستان به نمایش ضبط شده از دیگر بیماران تصویری مشاوره با پزشکان. این شرکت می گوید که تنها سه کاربران در بریتانیا تحت تاثیر قرار گرفتند و زمينه ساز خطای نرم افزار در حال حاضر ثابت شده است.

نقض آورده بود به توجه شرکت پس از یک کاربر روری Glover, توییتی که او تا به حال دسترسی به "بیش از 50 فیلم های ضبط شده" از دیگر بیماران مشاوره خصوصی.

"من شوکه شده بود," Glover به بی بی سی گفت. "شما لازم نیست که به هر چیزی شبیه است که هنگامی که شما با استفاده از یک اعتماد برنامه. تکان دهنده است برای دیدن چنین یاد ماندنی خطا ساخته شده است."

بابل بهداشت یکی از بسیاری از بازیکنان جدید بین المللی در telehealth فضای یک بازار تبدیل شده است که مهم تر به عنوان جریان همه گیر محدودیت در شخص تماس بگیرید. این شرکت برنامه فراهم می کند تعدادی از خدمات از جمله chatbot بر اساس تشخیص اولیه بیماری و تصویری مشاوره با پزشکان از طریق آن "GP در دست" از ویژگی های.

لندن راه اندازی کرده گسترده با انگلستان خدمات بهداشت ملی را بررسی یو پی اس با پزشکان محلی سریع تر است. اما, آن را نیز به شدت انتقاد گیلاس چیدن ساده ترین موارد استفاده از بیمه خدمات درمانی سیستم است که اختصاص بودجه به پزشکان محلی و گمراه کننده و یا نادرست مشاوره پزشکی از طریق آن سیستم های خودکار.

این شرکت سرعت در حال رشد است و سال گذشته آن را اعلام کرد آنچه در آن ادعا شده بود بزرگترین دور تامین مالی در اروپا و آمریکا برای پزشکی از راه دور برنامه. این شرکت موفق به دریافت $550 میلیون دلار بودجه برای یک ارزیابی بیش از 2 میلیارد دلار. با سرمایه گذاری آن در نظر دارد برای گسترش در آمریکا و در سراسر آسیا. آن را راه اندازی در کانادا در ماه مارس گذشته.

در یک بیانیه مطبوعاتی در مورد اخیر نقض سخنگوی بابل بهداشت گفت: "این ناشی از یک خطای نرم افزار به جای حمله های مخرب. مشکل شناسایی شد و به سرعت حل و فصل. البته ما هر مسئله امنیت, اما, کوچک, بسیار جدی و تماس بیماران مبتلا به, به روز رسانی عذر خواهی و پشتیبانی که در آن مورد نیاز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن