رانندگی تمیز ی توسط SWR Mysuru

میسور/میسورو: بر اساس دستورالعمل هیئت مدیره راه آهن، یک درایو تمیزی از 10 تا 16 اوت برای پاکسازی آوار / زباله

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

میسور/میسورو: بر اساس دستورالعمل هیئت مدیره راه آهن، یک درایو تمیزی از 10 تا 16 اوت برای پاکسازی آوار / زباله انباشته شده در گوشه های مختلف از ادارات، ساختمان ایستگاه، مستعمره ها و غیره، با داوطلب شدن کارکنان راه آهن همراه با افسران و دیگر کارکنان شاغل در سازمان های مختلف راه آهن راه اندازی شد.

افسران و کارکنان ایستگاه راه آهن جنوب غربی (SWR)، بخش میسورو، محیط اطراف ایستگاه، مناطق گردشی، سکوها، آهنگ، کنسرس، توالت و پا بر روی پل ها / راه های فرعی، محوطه مستعمره، زمین های ورزشی و غیره را پاکسازی کردند.

پلاستیک زباله های کنار مسیر را برداشت و دفع مناسب. رشد و رشد گیاه در لبه های سکو و در حیاط ها با برش برداشته شد, از هدر دادن و تمیز برای حرکت امن قطار.

این درایو به صورت یکنواخت در تمام ایستگاه های اصلی و فرعی انجام می شد. میسورو، حسن، آرسیکه، داوانگر، هریهار، شهرک شیواماگوگگا، چماراجاناگار، بهدراوتی، جاده سابرامونا، بلاگولا، ساکلسشپورا، ساگارا جامبوگارو به نام چند. مناطق دیگر مانند مربیگری انبار، فروشگاه انبار، عبور سطح دروازه ها، و دفاتر دیگر نیز کردم نگاه جدید. افسران و سرپرستان واحدهای میدانی، مدیران ایستگاه، کارکنان راه دائمی مهندسی نقش مهمی در این کمپین ایفا کردند، با توجه به یک اطلاعیه مطبوعاتی از پریا شتی، مدیر بخش بازرگانی و PRO، SWR، بخش میسورو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن