افزایش COVID-19 موارد: وزارت بهداشت راه اندازی درب-به-درب کمپین

میسور/Mysuru: با COVID-19 موارد مثبت رو به افزایش روز به روز در Mysuru منطقه وزارت بهداشت راه اندازی کرده است

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

میسور/Mysuru: با COVID-19 موارد مثبت رو به افزایش روز به روز در Mysuru منطقه وزارت بهداشت راه اندازی کرده است یک درب-به-درب کمپین آگاهی-تقدیر-بررسی در سراسر منطقه است. حدود 900 تیم متشکل از بیش از 2000 آشا کارگران و دیگر پرسنل درمانی در حال بازدید از خانواده به بررسی ساکنان برای Coronavirus علائم مانند سرفه و سرماخوردگی و تب و همچنین برای ILI (مانند بیماری آنفلوانزا).

این تیم هم تست شده اند بیش از 1100 نفر برای ILI علائم پس از مارس 22, که در طی آن تنها دو نفر تست کرونا مثبت است. در اولیه مستند روز در ماه های مارس و آوریل تنها 678 قرنطینه افراد مورد آزمايش قرار علائم. بعد زیر این تسهیلات در مستند مقررات نفر نیز برای بررسی ILI علائم.

در طول دوره مبارزات انتخاباتی کسانی که مبتلا به دیابت و سرطان و بیماری های قلبی و مشکلات تنفسی و کلیه و دیالیز فلج و.... قرار گرفتند و حرارتی غربالگری. کسانی که مبتلا به سرفه سرد و تب شد به طور مستقیم به تعیین مراکز درمانی که در آن خود را سواب گلو و نمونه خون جمع آوری شد و فرستاده شده برای آزمایش به آزمایشگاه. همه این افراد خواسته شد تا در تماس با هر کسی تا گزارش آزمایشگاه آمد.

سواب گلو مجموعه مراکز

این سواب گلو مجموعه مراکز در بیمارستان منطقه در KRS جاده که COVID-19 تعیین شده بیمارستان, K. R. بیمارستان Cheluvamba بیمارستان مرکز بهداشتی اولیه (بلور فوتونی) در نزدیکی Kurubarahalli دایره در Chamundi Hill road, بلور فوتونی, Rajendranagar, بلور فوتونی, Bannimantap و همه Taluk بیمارستان ها از این منطقه است.

در ضمن گرد و خاک مجموعه در مرکز بهداشت در Makkala Koota واقع نزدیک به Sarada Vilas کالج در Krishnamurthypuram شده است به طور موقت متوقف شد و با توجه به جاری شدن سیل در محل پس از باران های اخیر. منطقه Vector-borne Diseases Control افسر دکتر Chidambara گفت که مردم داشتن سرفه سرد و تب باید به جلو برای تحت کامل پزشکی چک آپ.

اشاره به این که دولت به آمده تا با یک شعار برای مردم 'زندگی ما مسئولیت های ما', او تاکید کرد که هر کس به نگاهی پیشگیرانه و اقدامات ایمنی در پی COVID-19 همه گیر و همچنین به امن از Vector-borne بیماری هایی مانند تب دانگ و Chikungunya که اغلب در بر داشت به شکستن در طول فصل بارانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب