برخی از کارمندان اپل را گزارش بازگشت به فیزیکی دفاتر به زودی

برخی از کارمندان اپل را به شرکت دفاتر به زودی با توجه به بلومبرگ. اپل تصمیم گیری به کارکنان به دفاتر خود — از

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

برخی از کارمندان اپل را به شرکت دفاتر به زودی با توجه به بلومبرگ. اپل تصمیم گیری به کارکنان به دفاتر خود — از جمله خود اپل پارک مرکزی در کوپرتینو کالیفرنیا — در تضاد با برخی از بزرگ دیگر شرکت های فن آوری که بسیاری از آنها را تمدید کار از خانه سیاست با توجه به در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.

اپل در حال برنامه ریزی برای کارکنان به بازگشت در فاز بیش از چند ماه. فاز اول تمرکز بر کارکنان که قادر به انجام شغل خود را از خانه و یا کسانی که "در مواجهه با چالش های کار از خانه" گزارش بلومبرگ. این به احتمال زیاد شامل کارکنان که کار در این شرکت محصولات سخت افزاری و برخی از کارکنان که بخشی از این فاز باید ظاهرا در حال حاضر شروع به کار در اپل دفاتر دوباره. بیشتر کارکنان خواهد شد بازگشت به اپل دفاتر در فاز دوم این طرح که برنامه ریزی شده برای شروع در ماه جولای.

این معلوم نیست چه تغییراتی اپل ممکن است در دفاتر خود برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 مانند بهبود تهویه. اما برخی از کارکنان خواست برای بازگشت ممکن است تنها باید در دفتر برای مقدار معینی از زمان با توجه به بلومبرگو تیم کوک مدیر عامل شرکت عزاداری کارکنان در ماه آوریل که متوسط چک و اجتماعی فاصله خواهد بود به احتمال زیاد اجرا هنگامی که کارکنان بازگشت.

برخی از عمده دیگر شرکت های فن آوری هستند درخواست کارکنان برای بازگشت به دفاتر به عنوان به سرعت به عنوان اپل است. هر دو گوگل و Facebook اجازه خواهد داد که اکثر کارکنان به محل کار از خانه از طریق بقیه سال آمازون خواهد اجازه دهید کارکنان کار از خانه تا "حداقل" اکتبر 2nd, و توییتر است که کارکنان اجازه کار از خانه به طور نامحدود از شنبه.

اپل همچنین قصد دارد برای باز کردن برخی از فروشگاه های خرده فروشی پس از بسته شدن همه آنها در خارج از چین در مارس 14. برخی از فروشگاه ها در آیداهو ایالت کارولینای جنوبی آلاباما و آلاسکا را ظاهرا باز می شود گاهی اوقات این هفته و کارکنان را مجبور به ارسال به متوسط چک و پوشیدن ماسک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن