SpaceX راه اندازی بیشتر Starlink ماهواره در فالکون 9 و سه سیاره SkySats hitched سوار

SpaceX راه اندازی 58 new Starlink ماهواره در آن موشک فالکون 9 صبح روز شنبه و سه ماهواره از سیاره برچسب گذاشته

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

SpaceX راه اندازی 58 new Starlink ماهواره در آن موشک فالکون 9 صبح روز شنبه و سه ماهواره از سیاره برچسب گذاشته شده توسط همراه برای سوار شدن. این SpaceX ماهواره ها بخشی از آن در حال رشد Starlink صورت فلکی است که این ساختمان به ارائه اتصال به اینترنت بر روی زمین است. این شرکت دارای مجوز برای راه اندازی برخی از 12,000 ماهواره به عنوان بخشی از این پروژه است.

فالکون 9 موشک ماهواره ها و سپس بازگشت با خیال راحت به زمین فرود در البته من هنوز هم شما را دوست دارم هواپیماهای بدون سرنشین کشتی در اقیانوس اطلس است.

این سیاره, ماهواره ها بخشی از آن در شرکت موجود SkySat صورت فلکی که شامل بیش از یک دوجین ماشین لباسشویی به اندازه هنر و صنعت است که به تولید تصاویر با وضوح بالا از سیاره خانه ما. سه, سیاره, ماهواره ها خواهد شد تا در SpaceX بعدی فالکون 9 Starlink راه اندازی در ماه جولای. هر دو سیاره در حال راه اندازی بخشی از SpaceX جدید SmallSat Rideshare برنامه که به کوچکتر اپراتورهای ماهواره ای فرصتی برای کتاب سوار شدن روی یک SpaceX راه اندازی.

SpaceX آن باز کرده Starlink سایت اجازه می دهد تا مردم را به ثبت نام برای "به روز رسانی در Starlink اخبار و خدمات در دسترس در منطقه شما." این شرکت انتظار می رود به انجام خصوصی تست بتا از آن اینترنت-ارائه ماهواره بعد از این تابستان به دنبال یک تست بتا.

دو هفته پیش SpaceX راه اندازی آن برای اولین بار دو نفر را به مدار ارسال کهنه کار ناسا فضانوردان باب Behnken و داگ هرلی به ایستگاه فضایی بین المللی در آن خدمه کپسول اژدها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن