Infinite دارای پررنگ طرح جدید را به نفع خود بیش از رگولاتور

برنامه نویسی توجه داشته باشید: این زمان برای ما تعطیلات تابستان! کشش بین ماه های ژانویه و امروز طولانی ترین دو

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

برنامه نویسی توجه داشته باشید: این زمان برای ما تعطیلات تابستان! کشش بین ماه های ژانویه و امروز طولانی ترین دوره بدون وقفه ما تا کنون نوشته شده رابط کاربری و بنابراین ما در حال گرفتن یک استراحت به شارژ. ما بازگشت آگوست 17th.

در هر روز دیگر این یادداشت که کوین مایر چهارشنبه منتشر شده اند ممکن است صحبت از جهان فن آوری. Infinite جدید مدیر عامل بود که محوری به یک بحران در آینده چینی ها متعلق به برنامه از لحظه ای که او در زمان کار به سرعت به عنوان شرکت برتر دیپلمات.

در وبلاگ خود پست او آمد تحمل اقتصادی هدیه برای کشور است که در حال حاضر مسدود کردن برنامه خود را از فدرال و دستگاه های نظامی و تهدید به ممنوعیت آن به طور کامل — به عنوان هند به تازگی. مایر وعده داده شده برای گسترش یک صندوق برای سازندگان از 200 میلیون دلار به $1 میلیارد. او گفت: شرکت خواهد استخدام 10,000 آمریکایی ها — هیچ چیز کوچک در دوران رکود اقتصادی جهانی است.

و اکثر intriguingly Mayer گفت: Infinite خواهد چیزی را که قانونگذاران اغلب خواسته از دیگر شبکه های اجتماعی اما تا کنون هیچ کدام حتی پیشنهاد آنها را در نظر بگیرید: اجازه می دهد تنظیم کننده به بازرسی شرکت الگوریتم که انتخاب کنید که فیلم ها و حساب برای ترویج در سراسر برنامه. مایر نوشت:

ما اعتقاد داریم که ما کل صنعت برگزار می شود باید به استاندارد فوق العاده بالا. به همین دلیل ما معتقدیم که همه شرکت ها باید خود را فاش الگوریتم اعتدال سیاست و جریان داده ها به رگولاتور. ما نمی خواهد منتظر مقررات آمده است, اما به جای Infinite گرفته است اولین گام راه اندازی یک شفافیت و پاسخگویی مرکز اعتدال داده و شیوه های. کارشناسان می توانید مشاهده ما اعتدال سیاست در زمان واقعی و همچنین بررسی کد واقعی است که درایوهای الگوریتم های ما. این ما را یک قدم جلوتر از صنعت و ما را تشویق دیگران به دنبال کت و شلوار.

این ایده که الگوریتم باید باز برای بازرسی می آید تا حد زیادی از جمهوری خواهان. سناتور از جمله جاش هاولی (R-MO) را به نام خارجی برای ممیزی از شبکه های اجتماعی و الگوریتم های اسمی به بررسی آنها نشانه هایی از "سانسور." (این ایده که محافظه کار صدای در حال سانسور در طول زمان هنگامی که آنها لذت بردن از گسترده ترین مخاطبان و برخی از وسیع ترین حمایت در تاریخ بشر تبدیل شده است یک مقاله از ایمان برای حزب جمهوری خواه.)

همه ما را به نفع من فکر می کنم از داشتن بینش بیشتر به چگونه شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید آنچه که به ما نشان می دهد ما در تغذیه. آن را به مدت طولانی بی قراری من که یک مهندس در Facebook و یا توییتر یا یوتیوب می توانید به من بگویید که برای اطمینان حاصل کنید که چرا هر پست خاص را نشان می دهد تا در خوراک آن — آنها فقط می تواند توصیف برای من یک سری از احتمالات آماری با بسیاری از اپراتور blindspots که ما یاد بگیرند که در مورد تنها سال بعد.

نه این که آنها را قادر به توضیح همه چیز کاملا پس از بازرسی Infinite الگوریتم یا. این شرکت به من گفت که در حالی که آن را آن کد منبع باز برای نقد و بررسی آن را نمی خواهد به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کاربران با داوران دلایل حفظ حریم خصوصی. اما آن را به داوران بینش سیگنال های برنامه طول می کشد را به حساب آورد در هنگام انتخاب که به ترویج یک حرکت است که این شرکت امیدوار خواهد برطرف کردن ترس است که از آن خواهد شد مورد استفاده برای فشار تبلیغاتی و یا تاثیر مبارزات در جهت حزب کمونیست چین.

"شما قادر خواهید بود برای دیدن آنچه که به اطلاع ما محتوا سیستم رتبه بندی و چگونه این اطلاعات استفاده می شود به توصیه" گفت: Michael Beckerman یک Infinite معاون رئیس جمهور و رئیس ما سیاست های عمومی. "واضح است که چیزی که ما سهامداران و قطعا سیاست گذاران سوالی در مورد گسترده در این صنعت است."

این الگوریتم که اطلاع رسانی است که سیستم در حال به روز رسانی به طور منظم و پس از Infinite در نظر دارد برای باز کردن درب به یک انتخاب مجموعه ای از سیاست گذاران و کارشناسان Beckerman به من گفت. (آن را نیز ارسال شده نکات جدید برای سازندگان در روز پنج شنبه شما واقعا نمی باید برای اضافه کردن #fyp به هر پست.) ایده اصلی این بود برای Infinite برای دعوت از مردم به یک دفتر فیزیکی و به بازرسی آن کد منبع و نقد و بررسی محتوای آن اعتدال سیاست; همه گیر شده این شرکت را مجبور به reimagine شفافیت و پاسخگویی مرکز به عنوان یک تجربه مجازی. در زمان هر چند این شرکت امیدوار است تا بازدید کنندگان دوباره.

هستند خطرات وجود دارد برای باز کردن کد منبع را مانند دادن سازندگان خیلی خوب حس چه خواهد ویروسی اجازه می دهد آنها را به بازی سیستم. که بخشی از دلیل های مجازی زمینه سفر به پاسخگویی مرکز نمی تواند در دسترس همه است. اما این شرکت معتقد است که خطر هرحال بالقوه به آن اعتماد می تواند توسط کسب نشان می دهد که آن را تا به چیزی برای پنهان کردن حداقل زمانی که آن را می آید به محتوای توصیه. "دیدن باور کردن است," Beckerman گفت.

این احتمال وجود دارد تنها به دلیل Infinite موقعیت در ایالات متحده آنقدر پر است که این امر حتی در نظر بگیرید باز کردن کد منبع آن به رگولاتور. و در عین حال حتی فقط با معرفی ایده, این شرکت به طور معنی داری منتقل پنجره از آنچه که ما ممکن است در نظر بگیرید ممکن است. که برای من ممنون میشم.

سپس دوباره اعتماد است در تامین کوتاه مدت در همه جا این روزها و حتی اگر رگولاتور بودند به قبول این مصالحه به عنوان یک شرط برای اجازه دادن به Infinite همچنان به کار من شک و تردید در آن را کاملا کاهش رگولاتور' نگرانی. فقط به دلیل شما می دانید که چگونه یک ویدئو می شود ترویج نمی کند و به شما تضمین می کنند که برخی از سایه نیروی کار نمیکند پشت صحنه برای قرار دادن انگشت شست در مقیاس. آن را سخت برای اثبات منفی.

"ما تا به حال مکالمه داخلی [درباره اینکه آیا] کسی که می آیند و می گویند که جعلی, کد,'" Beckerman گفت. اما "مشروع محققان و مردم در آینده خواهد می دانم که آن را واقعی است."

و اگر چه که هنوز هم نمی متقاعد کردن مردم ؟ سپس Infinite خواهد شد به احتمال زیاد مجبور به فروش برساند. گزارش ارزیابی از برنامه — $50 میلیارد — استراتوسفر در 50 بار آن پیش بینی شده درآمد. آن را سخت به تصور کنید که هر کسی اما یک غول affording که خرید و سخت به تصور کنید که تنظیم کننده در یک زمان از آنتی تراست تصویب آن است.

که ممکن است وسط زمین بیشتر جذاب برای همه نمایندگان مجلس گنجانده شده است. اگر Infinite است که برای زنده ماندن در امریکا آن را به پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن مقامات اعتماد. باز کردن آن الگوریتم boldest حرکت این شرکت ساخته شده است به تاریخ و این می تواند یکی از بهترین حالت آن است.

پس از شنیدن

ما یک روز از ضد تراست رویداد در تابستان و من هنوز ابتلا در همه گزارش و تفسیر آن آمده است پس از. بیایید نگاهی سریع به آنچه که مردم می گویند.

جالب ترین داستان به بیرون آمدن از شنیدن آنچه مردم در میان 1.3 میلیون اسناد و مدارک جمع آوری شده توسط مجلس آنتی تراست کمیته. مانند Mark Gurman نوشتن در مورد اپل یار مقابله با آمازون به نخست برنامه های ویدئویی بر روی آی فون. یا جی پیترز کشف ایمیل های که در آن استیو جابز مقرر است که وجود خواهد داشت هیچ شخص ثالث کتابفروشی بر روی آی فون. یا اوری Hartmans اشتراک گذاری تمام متون بین Kevin Systrom و مارک زوکربرگ منجر به کسب Instagram در کسب و کار خودی.

یا از امروز Adi رابرتسون به دنبال از طریق اسناد و مدارک از Facebook جایی که در سال 2012 مارک زوکربرگ نگران است که رقبای شد ساختمان سریع تر با کپی کردن رقبا:

زنجیره ای از پیام شروع می شود با زوکربرگ بازگویی دیدار با بنیانگذاران چینی برنامه های شبکه های اجتماعی Renren. "در چین وجود دارد این است که این فرهنگ قوی از شبیه سازی همه چیز به سرعت و ساختمان بسیاری از محصولات مختلف است," او نوشت. "با دیدن این همه و با سرعت جدید که برنامه های تلفن همراه به نظر می رسد به بیرون آمدن از شرکت های دیگر باعث می شود من فکر می کنم ما در حال حرکت بسیار آرام است. ... من تعجب می کنم آنچه که ما می تواند انجام دهد تا حد زیادی به حرکت سریع تر."

دیگر کارکنان برخی از نام خود را redacted توافق کردند که "کپی کردن سریع تر از نوآوری" حتی اگر آنها نگران این امر به Facebook شهرت بد در این صنعت است. "ما صرف مقدار زیادی از زمان در محصولات و تکرار بر روی محصولات است که استفاده می شود که گفت:" یک فرد است. "اگر شما به بالا و پایین جهت پیش بروید کپی مانند پینترست و یا بازی های دینامیک در چهار ضلعی ... من مطمئن هستم [a] بسیار کوچک تیم از مهندسین یک [مدیر تولید] و یک طراح می توانید آن را انجام فوق العاده به سرعت."

"من دوست دارم به مراتب تهاجمی تر و زیرک در کپی کردن رقبا در رابط / آخرین مایل سطح است." "اجازه دهید 'کپی' (با نام مستعار مجموعه فوق العاده) Pinterest!"

به هر دلیل Facebook هرگز واقعا کپی Pinterest. شاید روزی!

در جای دیگر وجود دارد تفسیر. بسیاری از نویسندگان نقطه ساخته شده است که قانونگذاران حداقل به نظر می رسد ایران در این ایده که با تکنولوژی تبدیل شده است بیش از حد قدرتمند; در اینجا این است که الکس شرمن ساخت که نقطه در CNBC و فرانکلین Foer انجام همان در اقیانوس اطلس.

در واشنگتن پستجفری فاولر نگاه کمی شیرین نهفته است هر مدیر می گوید کنگره است. ("ما حتی بزرگ!") کوین Roose استدلال می کند که gaslighting شد موضوع اصلی کل امر.

چه بعدی ؟ این آنتی تراست کمیته است که انتظار می رود به موضوع گزارش با توصیه هایی برای قانون و قانون به نظر می رسد به دنبال دارد. نیز وجود دارد که در حال حاضر تحقیقات ضد تراست جریان در برابر غول های مختلف جایگشت از وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال و دولت به طور کلی وکیل.

برخی از نویسندگان فکر هوشمند را در مورد شنیدن صدا چیزی شبیه به: "کسی که این نمی خواهد هر چیزی را تغییر دهید." نویسندگان آن به نظر می رسید که این جلسه بود وسط مرحله — یکی از بسیاری که ممکن است انتهای هنوز هم می تواند در نتیجه.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: توییتر است که حمایت از یک کمپین با هدف متوقف کردن اینترنت خاموش شدن ناگهانی. هدفمند خاموش شدن ناگهانی شده اند استفاده می شود در ماه های اخیر به سکوت مخالفان است. (توییتر)

روند پایین: هزینه های که آمازون تحمیل بر فروشندگان آن را تقریبا غیر ممکن است برای آنها را به حفظ یک کسب و کار سودآور با توجه به یک گزارش از موسسه محلی اعتماد به نفس. اما آمازون انحصار را تضمین می کند وجود یک جریان بی پایان از مردم مایل به امتحان کنید. (موسسه محلی اعتماد به نفس)

حاکم

⭐ تنظیم کننده های اروپایی در حال تهیه پیش نویس قوانین جدید با هدف یک مهار قدرت از شرکت های فن آوری در راه است که قبلا مقررات ندارد. یک لایحه آن را غیر قانونی برای آمازون و اپل به محصولات خود را درمان ترجیحی بیش از کسانی که از رقبای. در اینجا آدم Satariano در نیویورک تایمز:

اروپا اقدام قانونی آن حمله رعد اسا فقط به عنوان ایالات متحده آغاز شده است و خم خود را با تکنولوژی های نظارتی عضلات. روز چهارشنبه مدیران ارشد از آمازون, اپل, گوگل و Facebook بودند گریل شده توسط قانونگذاران در کنگره شنوایی به مورد مداقه قرار دادن قدرت خود را. همه در دفاع از خود در برابر انتقاد از دموکرات ها در مورد ضد رقابتی شیوه های کسب و کار و اتهامات از جمهوری خواهان که آنها muzzling محافظه کار صدای. در روز پنج شنبه تمام چهار شرکت خود را نشان داد عضله مالی با گزارش میلیاردها دلار سود و افزایش درآمد. [...]

اگر پیشنهاد قوانین در اروپا هستند و تصویب این سیاست ها می تواند منجر به تعمیرات اساسی عمده ای از این منطقه در اقتصاد دیجیتال که در آن وجود دارد بیش از 500 میلیون مصرف کننده با تنظیم شرکت های با تکنولوژی بیشتر شبیه به صنایع سنتی مانند ارتباطات از راه دور و سرمایه گذاری.

گوگل $2.1 میلیارد پیشنهاد برای Fitbit است رو به یک مقیاس کامل اتحادیه اروپا تحقیقات آنتی تراست. این شرکت به تازگی ارائه شده به استفاده از Fitbit سلامت داده ها به هدف قرار دادن تبلیغات اما ظاهرا این کافی نیست برای سرکوب تنظیم کننده نگرانی. (Foo یون Chee / فردا نیوز)

تلگرام تبدیل شده است و آخرین شرکت به فایل ضد تراست شکایت به اتحادیه اروپا برای اپل فروشگاه App. این شرکت با در نظر گرفتن موضوع با اپل استدلال که آن 30 درصد App Store کمیسیون آن را نگه می دارد در حال اجرا است. (خاویر اسپینوزا / فردا نیوز)

سازمان از Facebook ad تحریم می گویند کمپین رهبری برای اروپا است. آنها را هل دادن به صورت عمده اصلاحات نظارتی که برخی از آنها در حال حاضر اتفاق می افتد. (Alex هیت / اطلاعات)

دولت چین احتمالا در کنسرت با روسیه دستکاری سابق سی ان ان ستاره لری کینگ به تبلیغ گمراه کننده از طریق یک مصاحبه با یک روزنامه نگار روسی. (رنه دادلی و جف Kao / Marketplace)

چین هوش مصنوعی-طراحی ابزار نظارت هستند که می توان به واقعی می شود و autocracies در سراسر جهان است. این فن آوری به سرعت در حال تصفیه شده, اجازه می دهد تا به صورت همه جانبه سیستم های نظارت است که اجازه خواهد داد که بیشتر دیکتاتورها به اصل پلاگین و بازی. (راس اندرسن / اطلس)

صنعت

⭐ بزرگ با تکنولوژی شرکت گزارش هیولا درآمد امروز (کسب و کار خودی) حتی به عنوان اقتصاد آمریکا بزرگترین فصلنامه شیرجه رفتن در فعالیت تا کنون (CNBC). خوب چیزی که ما برگزار می شود که ضد تراست دیروز شنوایی قبل از هر یک از این مدیران اجرائی می تواند یک سوال در مورد آن! در اینجا که در آن هر یک از شرکت فرود آمد:

اپل گفت: در این سال مدل های آی فون جدید وارد خواهد شد چند هفته بعد از آنها در سال گذشته است. این حرکت به معنی برخی از درآمد است که به طور معمول می آید در پایان ماه سپتامبر خواهد آمد تا سه ماهه پایانی سال است. (Ina Fried / Axios)

سیاه ق, ناظران می گویند سخنرانی نفرت و سوء استفاده هنجار هستند. برخی از توصیف شنیدن "سکوت رادیویی" از ق مدیران در پاسخ به نگرانی های خود را هر چند آنها با احتیاط خوش بینانه است که می تواند تغییر با پلت فرم جدید در محتوای سیاست. (مارگوت هریس / خودی)

Moonbug سرگرمی به دست آورد و دو تا از محبوب ترین بچه های کانال در یوتیوب: Cocomelon یک انیمیشن نشان می دهد که بیشترین بازدید کانال در سایت و Blippi یک برنامه میزبانی سرگرم Stevin جان. (لوکاس شاو / بلومبرگ)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

John Lewis نوشت: نماز نهایی برای امریکا قبل از مرگ او. آن را بخوانید. "مردم عادی با چشم انداز فوق العاده ای می توانید از گرو در اوردن روح از امریکا گرفتن در آنچه که من اسمش خوب مشکل, لازم, مشکل," او گفت:.

خواندن یک co-founder of the Federalist جامعه توضیح دهد که چرا رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن توییت, نشان می دهد که انتخابات به تعویق افتاد که علت استیضاح به خودی خود. "تا زمانی که من تا به حال گرفته شده به عنوان سیاسی مبالغه دموکراتها ادعا که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک فاشیست," استیون Calabresi می نویسد. "اما این آخرین صدای جیر جیر است fascistic است و خود به خود زمینه را برای رئیس جمهور فوری استیضاح دوباره توسط مجلس نمایندگان و حذف او از دفتر سنا."

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و کسانی که خوب TikToks: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب