گوگل گزارش خواهد شد نگه داشتن کارکنان از راه دور تا ژوئیه 2021

گوگل قصد دارد برای حفظ 200,000 تمام وقت و قرارداد کارمندان کار از راه دور حداقل تا جولای 2021, وال استریت ژورن

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

گوگل قصد دارد برای حفظ 200,000 تمام وقت و قرارداد کارمندان کار از راه دور حداقل تا جولای 2021, وال استریت ژورنال گزارش شده است. دیگر شرکت فنی اعلام کرده اند برنامه های بلند مدت برای نگه داشتن کارکنان از خانه با توجه به محدودیت های اعمال شده از coronavirus همه گیر اما گوگل خواهد بود که برای اولین بار برای گسترش دور کاری به اواسط سال آینده.

با توجه به وال استریت ژورنالسوندار پیچای مدیر عامل شرکت گوگل شرکت مادر الفبا ساخته شده تماس هفته گذشته پس از جلسه با مدیران شرکت.

گوگل قبلا اعلام کرده بود قصد دارد به بازگشایی برخی از دفاتر برای تعداد محدودی از کارکنان شروع در جولای 6th, اما آن را بازگشت به فیزیکی دفاتر اختیاری. پیچای تصمیم به ایجاد یک چهارچوب زمانی مشخص برای کنترل از راه دور مشغول به کار در بخشی به کارمندان گوگل با خانواده بیشتر اطمینان در مورد چگونه آنها می تواند کار از خانه به عنوان بسیاری از در حال مبارزه با متناقض جهت از مدرسه مناطق وال استریت ژورنال گزارش شده است.

Facebook, Twitter و مربع اعلام کرد در حال حاضر برنامه ای برای اجازه می دهد که کارگران برای ادامه کار از راه دور به طور نامحدود.

گوگل را بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر در روز دوشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن