چگونه برای جلوگیری از در حال اجرا به دور از مسائل دشوار در زندگی

جهان قطعا می تواند یک چالش گیرد. همه چیز در حال حرکت در سرعت سریع تر از همیشه قبل از و مشکلات به ظاهر بوجود می

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

جهان قطعا می تواند یک چالش گیرد. همه چیز در حال حرکت در سرعت سریع تر از همیشه قبل از و مشکلات به ظاهر بوجود می آیند از هر نقطه.

ما مبارزه با یک تن از جنگ هر روز و می توان آن را واقعا آسان برای به دست آوردن غرق شده است. این احساسات می تواند یک فرد برای فرار از مشکلات آنها روبرو هستند.

متاسفانه اگر شما به طور مداوم سعی کنید برای انجام این کار شما زباله تمام زندگی خود را در حال اجرا به دور از مشکلات خود را. در نهایت آنها به شما گرفتن خواهد شد هر چند.

پس چگونه ما می تواند به طور موثر مقابله با مشکلات و حرکت به سمت یک زندگی که در آن ما دیگر ترس از آنها ؟ در اینجا راه های در مورد چگونه برای جلوگیری از در حال اجرا به دور از مشکلات خود را.

1. در آغوش چالش

آن را ممکن است به نظر می رسد ضد شهودی اما استقبال از احساس ناراحتی و درد و رنج می تواند گام مهمی برای یادگیری چگونه برای جلوگیری از در حال اجرا به دور از مشکلات است.

هدف این است که بسیاری از چیزهای خوب در زندگی ناچار می شود ما برخی از درد و رنج. ما باید برای به دست آوردن این چیزها و ما نیاز به فشار از طریق درد و رنج برای رسیدن به آنها.

تجربه عشق عمیق و ارتباط در روابط نیروهای ما برای مقابله با مشکلات و تنش ها آمده است که قبل از در حال توسعه است که اتصال.

گرفتن جسمی مناسب ما نیاز به چوب به یک رژیم غذایی و ورزش به طور منظم.

به دست آوردن ارتقاء نیروهای ما به کار سخت تر از مردم ما در حال رقابت با نشان می دهد که ما حق فرد برای این سمت است.

اکثر چیزهایی که به دست آورده در هزینه برخی از نوع از درد و رنج. آن را برای رفتن به محل کار. اگر ما قصد داریم به صورت مقابله با مشکلات است که ما در مسیر موفقیت, پس از آن ما قصد داریم به راحتی با ناراحتی و چالش هایی که آنها باعث می شود ما.

تبلیغات

تقریبا هر نوع تغییر خواهد بود در ارتباط با برخی از نوع چالش است که ما در حال رفتن به باید برای غلبه بر.

2. استفاده از حمایت اجتماعی

این یک منبع استفاده – شبکه های اجتماعی ما.

آیا شما احساس تنهایی می کنم در حال حاضر ؟ آیا شما احساس می کنید مانند هیچ کس مراقبت و که هیچ کس در اطراف است که مایل به شما کمک کند ؟

اگر شما, شما باید به اطراف نگاه کنید کمی. من تضمین وجود دارد که کسی که می تواند بیش از خوشحال به شما کمک کند از طریق این چالش است.

به یاد داشته باشید ما با بسیاری از مشکلات در هر روز است. هیچ دلیلی وجود دارد که شما باید احساس کنند که شما نیاز به حل همه آنها را در خود. که می تواند منجر شما به احساس ضعف که می تواند منجر شما به شروع به در حال اجرا به دور از مشکلات خود را.

پس به دنبال حمایت از خانواده و دوستان و جامعه منابع, مانند, درمان, گروه پشتیبانی و یا حتی ناشناس گروه پشتیبانی آنلاین. انجام هر کاری که احساس می کند حق را به شما به طوری که شما می توانید پشتیبانی شما نیاز به مقابله با این مشکل است.

3. یک طرح

اگر شما درخواست خود را در چگونه برای جلوگیری از در حال اجرا به دور از مشکلات یک چیز به فکر می کنم در مورد اینکه آیا یا نه شما باید یک برنامه است. آیا شما فکر کردن در مورد چگونه شما مقابله با این موضوع چیست ؟

اغلب ما اجرا از مشکلات ما از آنجا که ما نمی دانیم که چگونه آنها را حل کند. اما فقط به این دلیل که ما نمی دانیم که چگونه برای مقابله با این مسئله در حال حاضر و به نظر می رسد قریب به اتفاق به این معنا نیست که ما نمی توانیم به صرف برخی از زمان به آن فرآیند را و آمد تا با یک راه حل است.

گرفتن برخی از زمان برای یادگیری در مورد مشکل و چگونه دیگران را غلبه بر آن در گذشته است یک راه عالی برای شروع است. هر کجا که شما بروید برای اطلاعات مطمئن شوید که منابع خود را دقیق هستند.

بر اساس این جلسات شما می توانید شروع به ایجاد اهداف و هم طرح خود را. شما می توانید یک سری از مراحل شما می توانید به منظور توسعه یک دوره از عمل است که به شما کمک خواهد کرد برای غلبه بر این مشکل و در نهایت رسیدن به موفقیت شما دنبال آن هستید.

تبلیغات

دست کم نگیرید که نقش تعیین هدف در اینجا می توانید بازی. آن را می تواند نگه داشتن شما انگیزه و شما چیزی به کار نسبت در هر مرحله از سفر خود را.

اگر شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم موثر اهداف این مقاله است.[1]

4. ممیزی دایره دوستان و کسانی که نزدیک به شما

باور کنید یا نه دایره اجتماعی خود را یک عامل بزرگ است. بنابراین این مهم است به این را در نظر بگیرید هنگامی که شما در حال تلاش برای یادگیری چگونه برای جلوگیری از در حال اجرا به دور از مشکلات است.

وجود دارد مقدار زیادی از منفی و سمی مردم وجود دارد. آنها ممکن است تضعیف تلاش های دیگران برای تبدیل شدن به موفق بالقوه زیرا آنها می خواهند به نگه داشتن هر کس در سطح خود را. قصد آنها واقعا سخت است برای گفتن اما آنها در خارج وجود دارد.

این است که چرا از آن بسیار مهم است به حسابرسی دایره اجتماعی خود را به طور منظم به خصوص افرادی که شما صرف ترین زمان با. هنگامی که شما در حال تلاش برای غلبه بر برخی از نوع مشکل این مهم است که مطمئن شوید که شما خودتان را احاطه کرده با افرادی که می خواهید برای حمایت از شما و کمک به شما از طریق آن مشکل است.

هنگامی که شما انجام این کار, آن را مایه تاسف است اما شما ممکن است متوجه است که بسیاری از دوستان نزدیک خود را همیشه لازم نیست که منافع خود را در ذهن. آنها ممکن است اولویت بندی خواسته های خود را به طور مستمر بیش از شماست.

شاید به جای تشویق شما را به مطالعه آنها شما را تشویق به حزب با آنها هفته قبل از امتحان.

شاید به جای چسبیدن به رژیم غذایی و ورزش منظم هنگامی که شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن آنها بیشتر نگران در مورد گرفتن شما را به پیوستن به آنها را برای یک شب جمعه از بازی های ویدئویی و پیتزا.

ما باید به رسمیت شناختن است که برای بهبود وضع خود و غلبه بر چالش های است که همیشه رفتن به دشوار است. اگر آن را آسان و هر کس می تواند آن را انجام می دهند. اگر آن را آسان نخواهد بود خواندن این مقاله.

واقعیت این است که هر کس نمی خواهد حمایت شما از طریق این سفر و هنگامی که شما شروع به اجازه رفتن و یا فاصله خود را از این روابط مردم شما اجازه رفتن ممکن است احساس به عنوان اینکه شما در حال ناعادلانه لگد زدن آنها را از زندگی خود را. آنها ممکن است ناراحت شما برای این. اما به یاد داشته باشید شما در حال انجام چه چیزی بهترین را برای رشد شخصی خود را.

تبلیغات

و این نیست در مورد دور انداختن دوستان و یا افراد دیگر در زندگی خود را فقط به خاطر اعمال خود و اهداف دیگر چین با شماست. آن را در مورد سوريه را از مردم که ممکن است شما را تضعیف می کند پیشرفت به سوی این هدف است. شما در حال کاهش توانایی خود را برای تاثیر گذاری پیشرفت خود را در طول این مسیر.

این است که چرا ما اغلب تا پایان outgrowing روابط قدیمی.

5. آماده سازی خود را برای مقابله با مشکل

هر زمان که شما را به یک زندگی معنی دار تغییر, آن مهم است به رسمیت شناختن است که اگر شما می خواهید برای غلبه بر این مشکل شما نیاز به آماده سازی مناسب است. آنها نیاز به ارتکاب به غلبه بر این چالش است.

شما نیاز به کسی که تصمیم به ایجاد این تغییر نیز هست. این است که چرا تلاش برای متقاعد کردن اعضای خانواده برای ایجاد یک تغییر مانند ترک سیگار به ندرت کار می کند. به دلیل تغییرات مهم زندگی مثل این رخ می دهد به طور موثر باید مورد نظر توسط فرد ساخت تغییر دهید. اگر آنها واقعا می خواهید به ترک سیگار شانس هستند آنها نمی.

اگر شما مایل به خود را متعهد به مقابله با این مشکل و در نهایت غلبه بر آن, شانس هستند که شما نمی خواهد. شما نیاز به می خواهید برای ایجاد این تغییر در زندگی خود را بیش از شما می خواهید به ادامه در حال اجرا از این مشکل است.

هنگامی که شما تصمیم که می دانیم که شما از این قدرت و انعطاف پذیری برای غلبه بر این مشکل است.

6. در حال اجرا به دور نیست یک راه حل دراز مدت

این است که احتمالا مهم ترین بخش از یادگیری چگونه برای جلوگیری از در حال اجرا به دور از مشکلات است.

این شناخت است که در حال اجرا نیست, یک راه حل دراز مدت. و مهم نیست که چگونه سریع و یا تا چه حد شما را اجرا و در نهایت آنها را گرفتن به شما خواهد شد و شما مجبور به چهره آنها که آیا شما آن را دوست دارم یا نه.

در حال اجرا از مشکلات خود است که اغلب چیزی است که ما را به سعی کنید به فرار از آنها آن را یک مکانیسم حفاظت. اما در حال اجرا نیست واقعا محافظت از ما را از هر چیزی.

اجتناب نمی کند حل هر یک از مشکلات ما است. آن را هرگز در گذشته و نه آن را تا به حال انجام این کار در آینده. مشکلات ما نمی خواهد فقط خود ناپدید می شوند.

تبلیغات

در حال اجرا از مشکلات ما تنها فراهم می کند تسکین موقت از فشار است که مشکلات ما فراهم می کند. آن را نمی کند هر چیزی را حل کند. این فقط اجازه می دهد تا شما را به بازگشت به دور از موضوع شما را مجبور به مقابله با آن را در تاریخ بعد.

این است که چرا بهتر است فقط به یاد بگیرند که چگونه به منظور توسعه مهارت های شما نیاز به مقابله با مشکلات خود را. شما احساس خیلی بهتری در مورد زندگی خود و اعتماد به نفس خود را آغاز خواهد شد به درد زمانی که شما شروع به انجام این کار است.

تا زمانی که شما جمع آوری شجاعت به چهره هر آنچه در آن است شما در حال اجرا از مسائل خود را فقط نمی خواهد ناپدید می شوند. شما به طور مداوم به خودتان پیدا کنید در تلاش از طریق موقعیت های مشابه بارها و بارها در یک حلقه. شکستن رایگان از این چرخه نیاز به تلاش آگاهانه از شما.

و آن را خوب اگر شما موفق چند بار در طول این فرایند است. شما احتمالا خواهد شد. اما با هر تلاش برای رسیدگی به این مشکل به شما خواهد آموخت و قوی تر رشد می کنند. در نهایت شما خواهید بود بزرگتر از خود مشکلات.

هنگامی که شما در رسیدن به این نقطه, شما را تبدیل به واقعا رایگان. شما دیگر مجبور به اجرا و پنهان کردن از مشکلات خود را به دلیل شما می دانید که شما باید مهارت و توانایی برای غلبه بر آنها.

اگر شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرار از واقعیات و اثرات منفی در حال اجرا را از اهداف این را بررسی کنید.[2]

افکار نهایی

بنابراین ما صحبت کردیم در مورد بسیاری از چیزهای مختلف امروز. من امیدوارم که شما برخی از ارزش واقعی از این موضوع است.

اگر من به شما را با یک غذای آماده, آن خواهد بود این:

در حال اجرا به دور از مشکلات خود را هرگز به شما کمک کند رشد به فرد است که شما می خواهید برای تبدیل شدن به. بنابراین یادگیری آنچه شما باید انجام دهید برای تبدیل شدن به این نوع از کسی که در برابر مشکلات خود را به طوری که آنها در نهایت می تواند در رسیدن به اهداف خود!

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه برای جلوگیری از در حال اجرا به دور از مشکلات

عکس های اعتباری: Joshua بودن از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن