پس از اعتراض اپل به شما اجازه توسعه دهندگان چالش برنامه فروشگاه دستورالعمل

اپل امروز اعلام کرد دو تغییر عمده را برای چه آن دسته برنامه فروشگاه اختلافات با توسعه دهندگان شخص ثالث. برای ا

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

اپل امروز اعلام کرد دو تغییر عمده را برای چه آن دسته برنامه فروشگاه اختلافات با توسعه دهندگان شخص ثالث. برای اولین بار است که اپل در حال حاضر اجازه می دهد تا توسعه دهندگان به درخواست تجدید نظر خاص تخلف از فروشگاه App راهنما و نیز وجود خواهد داشت یک فرایند جداگانه برای به چالش کشیدن دستورالعمل خود را. علاوه بر این اپل می گوید که دیگر نمی خواهد به تاخیر در به روز رسانی نرم افزار در نظر گرفته شده برای رفع باگ ها و دیگر توابع هسته بیش از App Store اختلافات.

"علاوه بر این دو تغییرات در حال آمدن به این برنامه روند بررسی و اجرا خواهد شد در این تابستان. اولین توسعه دهندگان خواهد شد نه تنها قادر خواهید بود به درخواست تجدید نظر تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک برنامه نقض دستورالعمل داده شده از فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل اما همچنین باید یک مکانیسم برای به چالش کشیدن راهنمای خود" می خواند در یک مصاحبه مطبوعاتی از اپل منتشر شده این بعد از ظهر. "دوم برای برنامه های که در حال حاضر در فروشگاه App رفع اشکال دیگر نمی خواهد با تاخیر بیش از نقض دستورالعمل به جز برای کسانی که مربوط به مسائل حقوقی است. توسعه دهندگان خواهد شد و به جای آن قادر به رسیدگی به این مسئله در آینده خود را تسلیم."

این تغییرات در پی اپل با مشخصات بالا در مرحله نهایی مسابقات با هی, جدید سرویس ایمیل از توسعه دهنده نرم افزار Basecamp. خدمات راه اندازی در هفته گذشته به عنوان یک دعوت-تنها سایت و یک همراه و همدم iOS, برنامه کامل راه اندازی میله میله برای ماه جولای. اما در ابتدا پس از تصویب برنامه اپل بعد را رد کرد و Basecamp را پس از آن به روز رسانی و لگد چه شد بسیار عمومی و دشمنی بین این شرکت و Basecamp را از موسسان و مدیرعامل Jason سرخ شده و CTO David Heinemeier Hansson بیش از اینکه هی می تواند وجود داشته باشد در فروشگاه App در شکل کنونی آن در همه. این دشمنی نامناسبی برای اپل همزمان با اعلام دو ضد تراست پروب از اتحادیه اروپا هفته گذشته که موجب شد در بخشی از شکایت از دیرین اپل رقبا مانند Spotify در.

مرکزی اختلاف در این مورد بود که آیا هی واجد شرایط برای معافیت به قوانین در اطراف در برنامه خریدهای که Basecamp تصمیم خود را شامل به دلیل شرکت نمی خواهید به اپل استاندارد آن فروشگاه App درآمد را کاهش دهد. اپل گفت: هی نکرد و ادعا کرد نویسی iOS برنامه تجاوز سه فروشگاه App دستورالعمل توسط اجازه می دهد تا شما را به ثبت نام و یا خرید دسترسی به هی از تلفن همراه. سرخ شده و Heinemeier Hansson ادعا کرد که این تصمیم بود شواهدی از تناقض و حرص و آز در اپل بخش با توجه به برنامه های متعدد مانند Netflix و کسب و کار نرم افزار که واجد شرایط برای چنین معافیت و وجود داشته است در فروشگاه App بدون خرید در نرم افزار گزینه های برای سال.

Heinemeier Hansson خاص شد بسیار آوازی خواستار اپل "گانگستر." نظرات خود را در لمس یک عصب در میان اعضای جامعه توسعه و اپل منتقدان بیش طولانی-برگزار قولنج با چه شرکت مدیریت فروشگاه App اتهامات عنوان شده علیه هزینه و گاهی اوقات آن را آنتاگونیست دستورالعمل و اجرای.

نتیجه بحث به خطر انداخته overshadowing اپل ترشح رویداد WWDC آغاز شد که در اوایل امروز با مجازی سخنرانی های محصول بزرگ و اطلاعیه ها مانند iOS 14 و macOS Big Sur. اپل در هفته گذشته سعی کردم به هر آینده تشدید دشمنی با ترسیم آن استدلال در یک نامه امضا شده از برنامه نقد و بررسی مدیره است که آن را منتشر به Basecamp و رسانه های سازمان. اپل بازاریابی ارشد فیل شیلر همچنین انجام مصاحبه با اعضای مطبوعات است.

اما Heinemeier Hansson که صرف بیشتر از هفته درگیر شدن در طولانی توییتر موضوعات مهم از اپل و مصاحبه از خود ناراضی بود با حرف و انکار Basecamp درخواست تجدید نظر. او سرخ شده و در ادامه به انتشار پست های وبلاگ و توییت تماس اپل ،

روز دوشنبه پیش از نطق اصلی اپل تسلیم هی اجازه می دهد به روز رسانی از طریق تنها پس از یک سازش از Basecamp که در آن شرکت در حال حاضر اجازه می دهد تا شما ثبت نام برای یک رایتر حساب که منقضی می شود پس از دو هفته. آن باقی مانده است دیده شود که آیا این حرکت را برآورده اپل یا Basecamp نیاز به ایجاد تغییرات بیشتر در آینده برنامه هنوز هم نمی شامل در برنامه گزینه خرید.

اما به نظر می رسد که زشت آن را به عنوان ممکن است منجر به نه مثبت و گسترده تغییرات در فروشگاه App روند تجدید نظر در حمایت از توسعه دهندگان. آن را قطعا روشن نیست که چگونه از آن آسان خواهد بود به موفقیت چالش یک فروشگاه App راهنما اما به نظر می رسد به عنوان اگر آن را ساده تر خواهد شد برای درخواست هر گونه تصمیم گیری از اپل در حال حاضر بدون ترس از خود برنامه رد شدن و یا به روز رسانی های آینده به تعویق افتاد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن