Rs. 45 لاخ تیروپاتی دارشان بود که به معنای

دو Mysureans باهم بنگلور تاجر امیدوار کننده ویژه دارشان و الوهیت روپوش بنگلور: دو Mysureans در حوض به اتهام فر

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

دو Mysureans باهم بنگلور تاجر امیدوار کننده ویژه دارشان و الوهیت روپوش

بنگلور: دو Mysureans در حوض به اتهام فریب یک 75 ساله تاجر از بنگالور تومان. 45 لاخ پس از امیدوار کننده به او 'ویژه دارشان' از presiding Venkateshwara در تیروملا در تیروپاتی و همچنین لباس های آویخته بر بت. این Hanumanthanagar پلیس در حال حاضر در lookout برای اواز یا موسیقی دو نفری.

قربانی شناخته شده به عنوان Madhava رائو یکی از Hanumanthanagar در بنگلور. او گفته بود فریب خورده توسط M. G. Raghuram و دوست خود را Sheshadri هر دو ساکنان Mysuru. Madhava رائو متوجه شد که فریب خورده و تنها پس از پول پرداخت می شود و پول بیشتری را خواستار شد.

او در شکایت Madhava رائو ادعا کرد که او و همسرش رفته بود به تیروپاتی در سال 2018 و نخست متهم Raghuram که آنها را ملاقات وجود دارد که ادعا می شود به بالا تیروپاتی معبد امنا و ارائه شده برای کمک به آنها را دریافت مستقیم دارشان از الوهیت.

باور او رائو نیز معرفی برخی از بستگان خود را به Raghuram که بعدا در خواست پول را به ترتیب برای دارشان. رائو تومان به او پرداخت شود. 45 لاخ به عنوان هزینه به صورت ویژه برای عبور او و بستگان او. پس از دریافت مقدار Raghuram گفت: برنامه های ویژه دارشان ارسال شده بود و تحت روند.

Raghuram نیز وعده داده رائو که او کمک خواهد کرد که او را از پارچه ابریشم است که در الوهیت همراه با یک کیف ساخته شده از deerskin. بیش از یک دوره از زمان رائو خواسته Raghuram در مورد وعده خود را. متهم حتی دیپلم خود را Sheshadri ادعا خود را به یک دفتر حامل معبد اعتماد و تایید وضعیت نرم افزار و ارائه شده به تاریخ دارشان و الوهیت روپوش به زودی.

اما حتی انتظار برای بیش از یک سال رائو نیست خود دارشان و نه می تواند رسیدن به Raghuram. بعد از pestering, Raghuram گفت رائو که او فرستاده کیسه دوست خود را از طریق Sheshadri اما مقامات از جنگل هوشیاری همراه بود کشف و ضبط deerskin کیف همراه با ماشین خود را.

او سپس خواستار پول بیشتر به لول خوردن از "مورد". این زمانی است که Madhava رائو رو مشکوک و با نزدیک شدن پلیس در هفته گذشته. Hanumanthanagar بازرس پلیس C. V. راوی تایید که یک مورد از تقلب به ثبت رسیده در این باره گفت: 'ستاره میسور است که تحقیقات در این مورد آغاز شده است. هر دو متهم به نام در این مورد گفته می شود از Mysuru و پلیس در lookout برای absconding duo او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن