لطفا خرید نیست این جعلی $350 ضد 5G چوب USB

کلاهبرداران در حال تلاش برای فروش $350 کلید USB تنها با 128MB از ذخیره سازی به عنوان یک ضد 5G راه حل است. این

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

کلاهبرداران در حال تلاش برای فروش $350 کلید USB تنها با 128MB از ذخیره سازی به عنوان یک ضد 5G راه حل است. این "5GBioShield" به فروش رفت به تازگی در انگلستان قیمت بین £280 و 330 پوند ($343 و $405) و وعده به استفاده از "کوانتومی هولوگرافیک catalyzer تکنولوژی" برای محافظت از خانه و خانواده در برابر 5G. جای تعجب نیست که کلید USB جعلی است و آن را در واقع به طور منظم $6 چوب USB که تنها دارای 128 مگابایت از ذخیره سازی. که متوقف نشده پردازان توطئه از ترویج آن ،

اخبار بی بی سی گزارش می دهد که "5GBioShield" شده است و توصیه می شود توسط یکی از اعضای گلستنبوری شورای شهر را 5G کمیته مشورتی. شهر شناخته شده در سطح جهانی به عنوان میزبان سالانه جشنواره Glastonbury کرده برای پرس و جو به 5G بیش از ایمنی ترس. کسانی که ترس نیز منجر به تئوری های توطئه ارتباط 5G و کوروناویروس در انگلستان در ماه های اخیر و برخی از مردم حتی سوخته 5G برج به عنوان یک نتیجه.

عضو خارجی از گلستنبوری را 5G کمیته مشورتی تونی سالن توصیه می شود این دستگاه در اخیر گلستنبوری شورای گزارش (PDF). او ادعا کرد "ما با استفاده از این دستگاه و پیدا کردن آن مفید است." در همان گزارش سالن همچنین ادعا می کند که "گله از پرندگان [سقوط] از آسمان مرده که 5G روشن است" و این که "مردم خونریزی بینی و نرخ خودکشی را افزایش دهد." همان گزارش شامل منابع که به دروغ link گسترش این رمان coronavirus و 5G.

هیچ شواهد علمی نشان می دهد 5G مضر است به گله از پرندگان است که آن را افزایش می دهد نرخ خودکشی و یا خونریزی بینی یا این که آن را حتی مربوط به کوروناویروس. سالن مخالف رول از 5G در گلستنبوری و منصوب شد به عنوان بخشی از نه نفر اعضای عمومی به توصیه فن آوری است. "5G است این وسیله نقلیه برای کل کنترل و نظارت دولت'," ادعا سالن در همان گزارش. این قطعا جالب است برای کسی که ترس از 5G خوشحال به پلاگین جعلی 128 مگابایت مموری استیک USB به لپ تاپ خود برای محافظت از خود.

یک شرکت امنیتی دستور داد یکی از $350 USB کلید های توصیه شده توسط سالن به بررسی آن "کوانتومی هولوگرافیک catalyzer فن آوری است." پس از شکستن دستگاه جدا محققان تنها یک 128MB چوب که احتمالا یک rebadged چوب USB ساخته شده در چین با اضافی دشنه بر روی آن.

"در حال حاضر ما نمی توانیم بگوییم این دشنه ندارد قابلیت های اضافی استفاده نشده در هر نقطه دیگری در جهان است اما ما مطمئن هستیم شما می توانید ذهن خود را در آن می گوید:" فیل Eveleigh محقق که برچیده کلید USB.

اخبار بی بی سی رسیده به صاحبان سایت توزیع fake anti-5G چوب USB و آنها با گستاخی دفاع فروش $6 fake anti-5G استیک USB برای $350. "ما در حال در اختیار داشتن مقدار زیادی از ویژگی های اطلاعات با مقدار زیادی از بازگشت تا تحقیقات تاریخی" گفت: آنا Grochowalska. "با توجه به هزینه های تجزیه و تحلیل تحقیقات خود را تولید کرده است من معتقدم که عدم در عمق اطلاعات خواهد شد درایو شما به دقیق محاسبه هزینه های ما و هزینه های تولید از جمله هزینه IP [حقوق مالکیت فکری] و غیره."

نیازی به گفتن نیست لطفا پول خود را هدر ندهید در این ناخواسته و به یاد داشته باشید: امواج رادیویی تنها می تواند گسترش ویروس های انسان نیست ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن