گیگابایت Aero 15 نقد و بررسی: با این نسخهها کار سخت نقش سخت

مادربرد Aero 15 یک لپ تاپ با هدف طراحان و حرفه ای خلاق است. اما زمانی که من برای اولین بار دیدم چی

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399
Gigabyte Aero 15

مادربرد Aero 15 یک لپ تاپ با هدف طراحان و حرفه ای خلاق است. اما زمانی که من برای اولین بار دیدم چیزی که من را باور نمی کند که. به نظر می رسد هیچ چیز مانند هر لپ تاپ است که به ذهن می آید زمانی که من فکر می کنم از "سازندگان" (باریک و براق مک بوک مزایا XPS 15s سطح کتاب و Zenbooks جهان). Aero یک جانور. این 15.6 اینچ گسترده و 4.4 پوند است. آن را به یک چراغ روشن لوگو بر روی آن درب بزرگ قابل مشاهده دریچه در پشت و پایین و یک رنگی RGB روی صفحه کلید است که به نوبه خود سر از سراسر اتاق. این یک لپ تاپ من فکر کردم در اولین روز استفاده از آن. طراحان نمی خواهید این.

اما من خودم فکر را متوقف کند که به دلیل این واقعیت است که یک کلیشه. وجود دارد هیچ دلیلی که بزرگ زرق و برق دستگاه باید محفوظ است برای علاقهمندان به بازی که فقط یک روند طراحی شرکت تصمیم گرفت. برخی از سازندگان که می خواهند که زیبایی ممکن است محتوا را به خرید یک "بازی" دکل مانند Razer تیغه 15 را با توجه به نیازهای خود را. من خوشحالم برای دیدن یک دستگاه که ساخته شده برای علاقهمندان به بازی' زیرزمین در این نگاه ، خوب است اگر شجاع گفته: اگر شما می خواهید به سنگ RGB روشنایی در دفتر خود به دنبال آن بروید.

البته شما همچنین می توانید بازی بازی Aero 15 — پس از همه آن است که سخت افزار آن است. وجود دارد 10 نسل هشت-core i7-10875H پردازنده 512GB SSD (به علاوه یک موجود M. 2 اسلات) 16GB RAM (DDR4) و Nvidia با نام تجاری جدید GeForce RTX 2070 فوق العاده Max-Q GPU. چه شما نمی خواهد پیدا کردن در نوت بوک های بازی است این مدل صفحه نمایش است که یک 60Hz صفحه نمایش OLED با 3840 x 2160 (4K) با وضوح.

که سخت افزار ارزان نمی آید هر چند — Aero 15 OLED شروع می شود در $1,699 و مدل من تست شده است $2,699. که بی دلیل قیمت این دستگاه از آن تنها 100 دلار گران تر از قیمت از Razer تیغه 15 با همان GPU و پردازنده. (تیغه گرچه سواپ کردن OLED برای یک بازی متمرکز 1080p پانل ال سی دی.)

اما اگر شما یک خالق محتوای آن با توجه به ارزش است که آیا شما واقعا نیاز به ترکیب یک صفحه نمایش OLED با این مشخصات. اگر شما مایل به سازش در یکی از این مناطق که شما به احتمال زیاد با هر تعداد به طور قابل توجهی کمتر از لپ تاپ های گران قیمت مانند MSI را GS66 خفا برای بازی و یا HP را Spectre x360 OLED برای بهره وری کار.

یکی دیگر از مزیت های بزرگ که حجیم Aero می تواند ادعا می کنند بیش از باریک رقبا: پورت. در سمت چپ ما رو کامل اندازه HDMI, Mini DisplayPort, USB 3.2, نوع, یک, صوتی, جک و جک اترنت در سمت چپ. در سمت راست دو USB 3.2 نوع پورت یک USB-C با رعد 3 یک قدرت پورت و اسلات کارت حافظه SD — یکی دیگر از خالق اصلی بسیاری از بازی (و غیر بازی) لپ تاپ فاقد است. حرفه ای باید قادر باشد که برای اتصال انواع مانیتور و پروژکتور درایوها و سایر تجهیزات بدون نیاز به توسل به دانگل.

Aero 15 تا آنچه گیگابایت اشاره به عنوان "نسل بعدی سیستم خنک کننده." آن می آید با دو فن حاوی 71 هشت سانتی متر تیغه های هر یک از, در علاوه بر این به پنج حرارت لوله های. راه اندازی می شود کار انجام می شود البته با صدای بلند. در طول روز حجم کار — از جمله در اطراف ده کروم زبانه شل بخار و Spotify در برنامه های باز با محبوبیت در حال اجرا در پس زمینه — تمام نقاط Aero ماند به طور کامل خنک شود. در طول بازی تنها پایین رو کمی گرم صفحه لمسی و مچ دست استوار ماند سرد و CPU هرگز به 88 درجه سانتیگراد است.

در مقابل من به گوش طرفداران هر زمان که لپ تاپ به انجام هر کاری از راه دور و خواستار (سه Chrome زبانه خواهد آن مجموعه). آنها قابل شنیدن از چند فوت دور. ثابت ناله بود کمی آزار دهنده است اما نه غیر منتظره برای یک نیروگاه از این اندازه.

اگر شما می توانید تحمل سر و صدا شما مناسب تجربه بازی در خارج از Aero. آن را تا به حال هیچ مشکلی با عذاب ابدی (که در آن آن را به دست آورد به طور متوسط 180fps در p 1440 و 58fps در 4K), League of Legends (که در آن به طور متوسط 151fps با حداقل 127fps) و یا سرپرستی در حماسه تنظیمات در 4K (که در آن نگهداری می شود ثابت 70fps). آن را یک کار موثر با Red Dead Redemption 2 در فوق العاده (anti-aliasing خاموش) به طور متوسط 42fps با یک کم از 19fps در p 1440. این 2070 فوق العاده Max-Q است که درآمد آن راه راه.

تنها وظیفه ای که به Aero مشکل واقعی بود ترکیبی از ری ردیابی و رزولوشن 4K. Shadow of the Tomb Raider فقط به طور متوسط حدود 30fps هنگامی که در حال اجرا در 4K با ray tracing در بالا و DLSS در بازی کردن در آن تنظیمات نبود یک تجربه وحشتناک, اما به اندازه کافی وجود دارد لکنتی که این احساس مثل یک بیت از یک کار سخت و طاقت فرسا. این بازی بیشتر بود قابل پخش در 4K با ری ردیابی کردن (به طور متوسط 43fps) و در p 1440 با ray tracing در بالا (به طور متوسط 47fps). بازی ها خوب نگاه جنبش صاف بود و من دیدم جزئیات بیشتر در مورد سرپرستی لباس که من هرگز قبل از متوجه شده.

برای خلاق متمرکز بر وظایف Aero را بازی شجره نامه کمک می کند تا بسیاری. آن زمان فقط پنج دقیقه و 25 ثانیه به صادرات 5:33 4K تصویری در Premiere Pro است که به طور قابل توجهی سریع تر از هر مک بوک طرفدار ما تست شده در چند سال گذشته است. (میانی 2019 16 اینچ مدل در زمان بیش از 10 دقیقه به پایان کار همان). Aero را به وضوح به حال ظرفیت خنک کننده برای کار با هر دو CPU و GPU ماندن حدود 50 درجه سانتیگراد در سراسر. یک چیز به یاد داشته باشید که شما نیاز به نگه داشتن Aero وصل برای بهترین عملکرد است که نه یک نگرانی با MacBook Pro.

Gigabyte Aero 15 running Red Dead Redemption 2.
Gigabyte Aero 15 running Red Dead Redemption 2.

در علاوه بر این به وضوح بالاتر صفحه نمایش است که بیشتر رنگ دقیق تر از بسیاری از بازی های پانل. من اندازه گیری 100 درصد کانونی پوشش و 96 درصد AdobeRGB پوشش. من با سنجش زمان حداکثر روشنایی در 425 nits است که شدنی برای خلاق کار می کنند اما نه به عنوان روشن به عنوان MacBook Pro. Aero را روی صفحه نمایش نیز نسبتا براق و حتی در حداکثر روشنایی آن را دشوار است به استفاده از خارج از منزل.

اما این صفحه کلید این است که اولین چیزی که هر کسی متوجه خواهد شد در مورد این دستگاه. من هر چیزی خود را ندارد RGB اما من هنوز هم پیدا کردم این یکی سرد است. نور است هر کلیدی بنابراین شما می توانید تمام انواع از پویا اثرات رنگ در گیگابایت در مرکز کنترل ابزار (آنها بسیاری از سرگرم کننده را به بازی در اطراف با). رنگ می تواند حرکت به عقب و جلو در سراسر صفحه کلید و یا آبشار بالا و پایین موج می تواند رول بیرون هر زمان که شما فشار یک کلید رنگ های رنگین کمان می توانید مار بالا و پایین هر ردیف. شما می توانید رنگ را تغییر دهید و سرعت و جهت باد و شما می توانید ایجاد اثرات خود را به عنوان به خوبی. اینها همه چیزهایی است که در حال عادی در بالا پایان لپ تاپ های بازی در این نقطه, اما این نادر است برای دیدن آنها استفاده می شود در غیر دستگاه های بازی. من اعتراف کنم که من گاهی اوقات تا به حال مشکل در کار هنگامی که یک مینیاتور دیسکو اتفاق می افتد و در زیر انگشتان من. اما اگر شما یک بهتر است دامنه توجه ،

کلید خود را نرم و کمی کم عمق اما قطعا روح. تایپ لذت بخش بود و در واقع من پیشی من معمولی سرعت. گیگابایت توانسته است به فشار یک numpad که شما نمی بینید در 15 اینچ لپ تاپ ها هر روز. این همه فشار من گاهی اوقات ضربه کردن numlock در هنگام من به معنای ضربه backspace. من تصور اکثر مردم خواهد شد استفاده می شود که با گذشت زمان و numpad است که علاوه بر خوبی برای کاربران کسب و کار.

The Gigabyte Aero 15.

پلاستیک پد لمسی صاف, حرکات, که آنها باید کار و کلیک آسان و نسبتا آرام است. وجود حسگر اثر انگشت در گوشه بالا سمت چپ اما لای شیار به اندازه کافی بزرگ است که من هرگز ضربه به آن در طول استفاده از. متاسفانه این مواد حفظ بسیاری از اثر انگشت. تنها پس از یک روز استفاده از وجود دارد قابل مشاهده ابری از چاپ در مرکز آن تقریبا نگاه ناخالص.

Aero سخنران کوره در بالای صفحه کلید و آن را برای تلفن های موبایل روشن است. صوتی تا به حال بیش از حجم به اندازه کافی برای غلبه با صدای بلند طرفداران و من می تواند بازی فقط خوب بدون هدفون. بسیار وجود دارد باس در حالی که میانی و سه برابر زنگ کاملا ترد — آن را در تاریخ همتراز با اکثر لپ تاپ بلندگو اما نه در سطح MacBook Pro شش-speaker array. آن را ندارد اما باید عالی کیفیت فراگیر. من واقعا احساس می کردم که من می توانم شنیدن موسیقی من در هر دو طرف و بالای من — آن است که یک مینیاتور تئاتر تجربه است.

شما می توانید به نوبه خود صدای فراگیر و در Nahimic "3D صوتی برای علاقهمندان به بازی" نرم افزار است که می آید از پیش نصب شده. شما همچنین می توانید تنظیم تنظیمات اکولایزر و همچنین سفارشی کردن و تغییر وضعیت بین پروفایل های صوتی برای موسیقی و فیلم و ارتباط و بازی. (سخنرانان در این بررسی برای اولین بار واحد ما دریافت کار متوقف شد با توجه به یک موضوع را با یک به روز رسانی ویندوز و Nahimic درایور هست. گیگابایت می گوید: آن کار بر روی این مشکل است. این شرکت با ارسال یک دوم واحد که در آن من معلول به روز رسانی ویندوز و هیچوقت مشکلی).

بسیاری از شکایات در مورد Aero 15 شده اند نسبتا nit-ضربه زننده است. در اکثر جبهه ها آن را خوب کاری با نقص جزئی. اما یک چیز وجود دارد که در واقع کاملا یک بد شانسی است که قرار دادن 720p, وب کم. آن نصب شده درست در زیر صفحه نمایش و زاویه دار به سمت بالا. نتیجه این است که هر کسی که شما در حال چت تصویری با یک نمایش بزرگ از سوراخهای بینی خود را و چانه و سقف و همچنین پنجه های خود را اگر شما در حال تایپ کردن. این منجر به برخی از بی دست و پا که تجربه به عنوان زمانی که من به دنبال به طور مستقیم در کارگران شرکت من در صفحه من دوربین من ساخته شده آن را به نظر می رسد که من در صحبت کردن به کسی که در فاصله. من به پایان رسید تا داشتن تصویری برای اکثر جلسات بنابراین راه اندازی نشده بود خیلی بهتر از داشتن یک وب کم در همه.

من می دانم که اکثر لپ تاپ ها ندارد, استثنایی, وب کم اما nosecam در $2,600 دستگاه مایه تاسف است به ویژه برای مردمی که کار از راه دور و حضور در بسیاری از جلسات در زوم. (وجود دارد یک حریم خصوصی شاتر است که مفید برای صلح از ذهن).

دیگر قابل نزولی و چه چیزی شما را به یاد که Aero 15 است که هنوز هم یک لپ تاپ در هسته خود عمر باتری است. ما در تست باتری که شامل چند وظیفه ای در حدود یک دوجین کروم زبانه شل و متناوب Spotify در حدود 200 nits روشنایی (حدود 65 درصد در Aero روشنایی کشویی) در battery saver حالت Aero 15 به طول انجامید پنج ساعت و 22 دقیقه. که مناسب و معقول برای یک ماشین با این قطعات حتی قدرتمند ایستگاه های کاری بدون صفحه نمایش OLED بدنام برای کوتاه کردن عمر باتری. پنج ساعت و نیم است که قابل مقایسه با بازی های دیگر سکوهای مانند تیغه 15. آن را شایان ذکر است که شما نیاز به این اتهام در طول روز (مثل اکثر لپ تاپ های بازی Aero کشتی سنگین 230W آجر) و اگر شما اغلب کار در رفتن, شما ممکن است بهتر است به باریک دستگاه مانند مک بوک طرفدار.

به غیر از تاسف وب کم وجود دارد مقدار زیادی برای شکایت با Aero 15. 10 Gen i7 و RTX سوپر موبایل GPU انجام یک کار خوب با بیشتر خواستار بازی در بازار است. صفحه نمایش یک standout ارائه خیره کننده و رنگ تصویر دقیق. توجه اصلی برای حرفه ای خلاق است که آیا 425 nits است به اندازه کافی روشن است برای دفتر خود و یا در محیط خانه.

برای هر کس دیگری سوال بزرگ این است که آیا شما نیاز به این نوع از قدرت است. یک صفحه نمایش OLED 45 وات ثانیه-سری پردازنده و برش لبه GPU قطعا چیزهای سرد را داشته باشد. اما آنها همچنین هزینه یک تکه از تغییر و شما پرداخت در ساعت عمر باتری نیز هست. طیف گسترده ای از کاهش قیمت لپ تاپ های مشابه را ارائه می دهند gaming, مشخصات, بالاتر نرخ تجدید صفحه نمایش ($1,799 GS66 خفا و یا $1,999 درنده Triton 500) و یا مشابه تولید رنگ (OLED مدل Spectre x360 برای $1,799).

The Gigabyte Aero 15.

این امکان Aero 15 است که دقیقا آنچه شما نیاز دارید. اگر چنین است اجازه ندهید شما را متوقف کند. این یک کامپیوتر خوب. فقط مطمئن شوید که شما نگاه به جایگزین های ارزان تر که احتمالا می تواند به شما بیشتر از آنچه شما می خواهید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب