بزرگ برای کمک به صاحبان زمین به عنوان HC قوانین که در زمین است ملک خصوصی

Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 Alanahalli سنجی شماره 41 و Chowdahalli نظرسنجی شماره 39 میسور/Mysuru: در امداد ر

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 Alanahalli سنجی شماره 41 و Chowdahalli نظرسنجی شماره 39

میسور/Mysuru: در امداد رسانی به صاحبان زمین های کارناتاکا دادگاه عالی (HC) در روز جمعه حکم داد که اراضی تحت Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 Alanahalli سنجی شماره 41 و Chowdahalli نظرسنجی شماره 39 خصوصی خواص.

یک قاضی نیمکت از دادگاه عالی متشکل از عدالت سونیل دات Yadav را رد کرد و دولت مشاجره است که این زمین در آینده در این بررسی تعداد B-خراب زمین (زمین دولتی) و تایید صاحبان زمین " ادعا می کنند که آنها صاحبان حق از خواص فرود آمد به عنوان آنها را دریافت و آنها را از مغبون میسور Maharajas.

مورد: پس از آنکه دولت اعلام کرد که حدود 2000 هکتار از زمین های دسته جمعی در آینده تحت Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 Alanahalli سنجی شماره 41 و Chowdahalli نظرسنجی شماره 39 به عنوان B-خراب زمین (زمین دولتی) صدها نفر از صاحبان املاک که خریداری کرده بود آنها را از Maharajas یا اموال از مهاراجه به عنوان هدیه قرار گرفتند حکم نقل مکان کرد دادگاه عالی بازجویی دولت اعلام شده است.

اموال صاحبان ادعا کرده که خواص متعلق به آنها بودند یا خریداری شده توسط خود و یا با اجداد خود و یا استعداد آنها توسط مغبون میسور Maharajas.

اتفاقا آن بود و معتقد بود که مهاراجه کردم این اراضی به مالکیت خصوصی خود را از طریق یک توافق وارد شده در Jan.26, 1950 بين سپس مهاراجه و دولت هند است.

بسیاری از طرفداران تا به حال ثبت دادخواست در دادگاه عالی به نمایندگی از زمین های خود را مالک مشتریان. دادگاه عالی پس از شنیدن طولانی مدت استدلال و ضد استدلال به این حکم دیروز از طریق ویدیو کنفرانس در نتیجه آوردن نه تنها یک تسکین بزرگ برای صاحبان اموال بلکه پایان دادن به ردیف که تا به حال اجرا شده است و برای سال.

مدافع O. شم Bhat واکنش نشان می دهد

در واکنش به حکم دادگاه ارشد شهرستان مدافع O. شم Bhat که استدلال کرده بود برای برخی از صاحبان املاک و گفت که این دادگاه به کارگردانی درآمد مقامات برای بازگرداندن Khata به نام صاحبان اموال که تا به حال خریداری زمین از مهاراجه یا از کسانی که تا به حال در اصل خریداری شده از مهاراجه.

در 2010-11 سپس معاون کمیسر Harsha Gupta اعلام کرده بود که حدود 2000 هکتار از زمین های دسته جمعی در آینده تحت Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 Alanahalli سنجی شماره 41 و Chowdahalli نظرسنجی شماره 39 عنوان B-خراب زمین به معنی زمین دولتی. پس از DC سفارش برخی از صاحبان املاک که متعلق به اراضی در این بررسی تعداد سوال DC را در DC دادگاه.

هنگامی که P. S. Vastrad شد معاون کمیسر او کاهش یافته است به زمین آمدن در زیر گفت: بررسی اعداد از B-خراب طبقه بندی و اعلام کرد زمین به عنوان یک-خراب. اما به عنوان برخی افراد شدت اعتراض خود را به منظور Vastrad انصراف خود را به منظور طبقه بندی زمین به عنوان یک خراب. پس از آن ردیف وارد راهروهای دادگاه عالی.

حتی به عنوان دادخواست در مورد ردیف شد انتظار قبل از دادگاه و سپس معاون کمیسر C. Shikha در مارس 2015 دستور داد که زمین ب-خراب زمین زیر آن چندین صاحبان زمین دوباره نقل مکان کرد دادگاه عالی سوال DC را اعلام کرد.

در حال حاضر دادگاه عالی قرار داده و به استراحت تمام مسائل مرتبط با ردیف اعلام کرد که سرزمین های آینده تحت سه نظرسنجی شماره های خصوصی خواص.

Raghavendra Murthy, صاحب ملک از Chowdahalli نظرسنجی شماره 39 گفت که دادگاه عالی حکم در ردیف روشن است. به این ترتیب دولت باید انجام مایحتاج و بازگرداندن Khata از زمین به حق صاحبان اموال. ردیف بوده و در حال اجرا برای سال در حال حاضر به پایان رسید با HC به روشنی حکم در مورد این موضوع او اضافه شده است.

HC حاکم است یک پیروزی برای مردم: MLA Ramdas

در ضمن Krishnaraja حوزه MLA S. A. Ramdas که تا به حال تنها یک هفته پیش گفت که ردیف را به زودی به پایان رسیده است با مداخله دولت گفت که HC حاکم در ارتباط با Kurubarahalli نظرسنجی شماره 4 Alanahalli سنجی شماره 41 و Chowdahlli نظرسنجی شماره 39, یک پیروزی برای مردم است.

اشاره به این که دادگاه عالی شده بود مطلع است که وجود دارد هیچ دادخواست انتظار قبل از هر دادگاه با توجه به تخصیص های MUDA و سپس CITB در پوسته تشکیل شده توسط آنها در سرزمین های تحت این سه نظرسنجی شماره او گفت که در این زمینه دادگاه مطلع شد که هیچ اعتراضی از کسی برای توزیع بیش از این پوسته به MUDA توسط عواید.

تصریح می کند که خود را تضمین یک راه حل دائمی برای ردیف خواهد داشت و تا پایان این ماه تبدیل به یک واقعیت با وزیر B. S. Yediyurappa به احتمال زیاد به تصویب مطلوب جهت این اثر Ramdas زیر که مربوط به حوزه های فوق نظرسنجی شماره پاییز گفت: خدا را شکر به ساکنان MUDA پوسته تشکیل شده در زمین های آینده تحت سه بررسی تعداد کسانی که شده اند در انتظار صبورانه برای سال و به تمام انجمن ها و سازمان های که پشتیبانی او در مبارزه برای علت بیش از 25 ، 000 صاحبان اموال.

ممکن است به ذکر است که زمانی که Siddharamaiah شد رئیس وزیر کابینه اش گرفته بود تصمیم معافیت از MUDA و CITB-اختصاص داده شده در سایت فوق سه نظر سنجی شماره از آینده تحت B-خراب طبقه بندی. در واقع این تصمیم دولت بود که به دنبال بخش مربوط به پیاده سازی است. جای تعجب است که هرگز اتفاق افتاده در طول Siddharamaiah دوره و حتی در حال حاضر MLA Ramdas می گوید: تصمیم دولت اجرا خواهد شد با پایان ماه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب