آشا کارگران به دنبال تحقق خواسته های

به صحنه تظاهرات در شهر در ژوئن 30تهدید به توقف کار از جولای 10 میسور/Mysuru: اصرار دولت برای تحقق تقاضای خود ر

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399
  • به صحنه تظاهرات در شهر در ژوئن 30
  • تهدید به توقف کار از جولای 10

میسور/Mysuru: اصرار دولت برای تحقق تقاضای خود را برای پرداخت تومان. 12,000 به عنوان دستمزد ماهانه و به موقع توزیع PPE کیت به همه آنها آشا کارگرانتحت پرچم AIUTUC وابسته به کارناتاکا Rajya Samyukta آشا Karyakarteyara Sangha خواهد شد مرحله یک دولت گسترده ای در تظاهرات 30 ژوئن.

این اعلام در مطبوعات ملاقات در Pathrakarthara Bhavan در اینجا این صبح AIUTUC منطقه وزیر چاندراسکار Meti گفت که آشا کارگران که در میان رزمندگان خط مقدم در مبارزه مرگبار Coronavirus (COVID-19) بیماری همه گیر در حال پرداخت لاشی ماهانه حق یا مزد اموزگار تومان. 4,000.

"هر چند چندین نمایندگی های داده شده به وزارت بهداشت و دولت به دنبال انداختن ماهانه حق یا مزد اموزگار سیستم معرفی و دستمزد سیستم در جایی که هر آشا کارگر را دریافت حداقل دستمزد تومان. 12,000, شکایات کاهش یافته است در گوش کر. به این ترتیب آشا کارگران مجبور به مرحله یک دولت گسترده ای هم بزنید در تاریخ 30 ژوئن به دنبال تحقق خواسته های خود که عمدتا شامل پرداخت تومان. 12,000 به عنوان دستمزد توزیع PPE کیت و سایر چرخ دنده محافظ مانند سپر صورت ماسک صورت, دست, دستکش و عفونی به طور منظم تست برای COVID-19 علائم و درمان رایگان به کسانی که COVID-19, مثبت," او گفت:.

او همچنین هشدار داد در مرحله نامحدود هم بزنید با توقف کار به طور کامل از تاریخ 10 ژوئیه اگر دولت نتواند برای تحقق خواسته های خود را توسط آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب