Kickstarter اتحادیه می رسد توافق با مدیریت گذاشته و کارگران

اتحادیه Kickstarter کارکنان توافق با مدیریت در روز جمعه فراهم می کند که برای حمایت از گذاشته شدن کارگران این ا

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

اتحادیه Kickstarter کارکنان توافق با مدیریت در روز جمعه فراهم می کند که برای حمایت از گذاشته شدن کارگران این اتحادیه گفت: در آزادی مطبوعات. این crowdfunding شرکت اعلام کرد در داخلی یادداشت مارس 20th این امر به احتمال زیاد به دنبال اخراج همراه با سایر اقدامات کاهش هزینه. مدیر عامل عزیز حسن نوشت: در این یادداشت که Kickstarter دیده بود 35 درصد کاهش در crowdfunding پروژه در این سایت در چند هفته گذشته با "هیچ نشانه روشنی از دوباره بجای اول برگشتن."

Kickstarter, متحد, اتحادیه است که نشان دهنده 60 درصد از شرکت 140 نفر از کارکنان گفت: این توافقنامه شامل چهار ماه از قطع پرداخت برای تمام گذاشته و کارکنان آزادی از هر گونه عدم رقابت موافقت نامه برای هر کسی که می پذیرد قطع و به خاطر حقوق برای یک سال. این شرکت ادامه خواهد داد پوشش بهداشت و درمان برای هر گونه گذاشته و کارکنان تا شش ماه بسته به حقوق و دستمزد.

Kickstarter سخنگوی دیوید گالاگر گفت: در یک ایمیل به آستانه در روز شنبه که این شرکت ارائه شد داوطلبانه buyouts به اعضای اتحادیه که شامل توانایی برای انتخاب کردن از پوشش بیمه سلامت دریافت و پرداخت با مشتقات جزئی به جای.

"ما نیاز به قرار دادن Kickstarter در یک موقعیت قوی تری برای سوار کردن این عدم قطعیت پس از آن می تواند همچنان به حمایت از ماموریت آن این است برای کمک به پروژه های خلاقانه برای زندگی" گالاگر گفت. او اضافه کرد که غیر اتحادیه کارکنان دریافت می کردند مشابه ارائه دهد. هنگامی که این شرکت می داند که علاقه مند به خریداری آن خواهد بود قادر به تعیین که چگونه بسیاری از اخراج ممکن است مورد نیاز گالاگر گفت.

Kickstarter کارگران با موفقیت رای به داشتن اتحادیه در ماه فوریه است. آنها به نمایندگی از دفتر و کارکنان حرفه ای اتحادیه بین المللی (OPEIU).

حسن گفت: در مارس 20, یادداشت که Kickstarter در آورده $1.27 میلیون دلار پس از کسر مالیات سود سال گذشته است که مجددا سرمایه گذاری به کسب و کار. وی با اشاره به دیگر اقدامات کاهش هزینه علاوه بر اخراج از جمله کاهش در مدیریت ارشد حقوق و استخدام برای برخی از موقعیت های خالی.

"در حالی که ما نا امید با اخراج اعلام شده توسط Kickstarter مدیریت ما مفتخریم به ایستادن شانه به شانه با ما کل اتحادیه خانواده در این چند وجهی مبارزه برای ما خانواده های آتی و خدا را شکر Kickstarter مدیریت تمایل به مذاکره یک معامله منصفانه برای خود نهفته کارکنان" OPEIU جمهور و محلی 153 مدیریت کسب و کار ریچارد Lanigan در بیانیه ای گفت.

این اتحادیه گفت: اخراج ممکن است تا 45 درصد از Kickstarter, کارکنان, اما گالاگر گفت: شرکت "نکرده هر گونه اظهارات در مورد پتانسیل مقیاس اخراج."

به روز رسانی آوریل 2nd, 10:45AM می باشد و همکاران: اضافه شدن نظر از Kickstarter و بیانیه از OPEIU نماینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن