MP Pratap Simha صدر دولت در استفاده از MPLAD بودجه

میسور/Mysuru: Mysuru-Kodagu MP Pratap Simhaکه یکی در میان اکثر آوازی BJP نمایندگان مجلس از دولت اضافه کرده است

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

میسور/Mysuru: Mysuru-Kodagu MP Pratap Simhaکه یکی در میان اکثر آوازی BJP نمایندگان مجلس از دولت اضافه کرده است یک پر کلاه خود, با شکوه, لیست نمایندگان مجلس در استفاده از MPLAD بودجه.

دولت تا به حال منتشر تومان. 5 کرور هر یک به Pratap Simha و مندیا مستقل MP Sumalatha تحت سالانه MPLAD (MP محلی منطقه توسعه) صندوق. از Rs.5 کرور روپیه Simha صرف Rs. 2.45 کرور برای توسعه های مختلف آثار خود را در حوزه تا کنون در نتیجه ضبط 49 درصد از هزینه های. MP شده است قادر به استفاده از پول در کامل با توجه به COVID-19 مستند.

مندیا MP Sumalatha است مورد استفاده تنها 26 درصد از این صندوق (Rs. 5 کرور).

همانطور که برای بقیه از 26 Lok سبها نمایندگان مجلس از کارناتاکا نگران هستند همه آنها منتشر تومان. 2.5 کرور و حسن JD(ع) MP Prajwal Revanna اول می ایستد در میان آنها با صرف Rs. 2.07 کرور در نتیجه ضبط 80.80 درصد استفاده. او توسط Dakshina کانادا MP Nalin کومار Kateel همچنین دولت BJP رئیس جمهور که مورد استفاده 73.14 درصد است. Dharwad MP و اتحادیه وزیر Pralhad جوشی است مورد استفاده فقط 18 درصد است.

ممکن است به ذکر است که در اینجا Pratap Simha که برای بار دوم MP حال انجام به خوبی در طول قبلی Lok سبها (16) بیش از حد با استفاده از 99.50 درصد از Rs.22.50 کرور منتشر شد و سپس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن