آمازون از کنگره آمریکا به تصویب یک قانون در برابر قیمت سنگ آهن در بازار طی بحران ملی

آمازون درخواست کرده است که کنگره با تصویب یک قانون است که قیمت سنگ آهن در بازار غیر قانونی در زمان بحران ملی د

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

آمازون درخواست کرده است که کنگره با تصویب یک قانون است که قیمت سنگ آهن در بازار غیر قانونی در زمان بحران ملی در نور قیمت بر روی کالا بسیار مهم مانند ضد عفونی کننده دست و N95 ماسک که hounded خرده فروش آنلاین در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در نامه سرگشاده ای نوشته شده توسط برایان Huseman آمازون معاونت سیاست عمومی شرکت برجسته خود را در تلاش های مداوم سعی در سرکوب قیمت سنگ آهن در بازار. به تاریخ آمازون می گوید که آن را حذف نیم میلیون قیمت-gouged لیست از فروشگاه های آنلاین و ممنوع اعلام کرده است 4,000 فروشنده حساب های خود ذخیره ما به تنهایی برای نقض آن عادلانه سیاست قیمت گذاری. و به عنوان مدیر عامل شرکت جف بزوس اشاره کرد در نامه ای به سرمایه گذاران آمازون راه اندازی یک خط ویژه ارتباطی برای دولت به طور کلی وکیل به طور مستقیم به تصویب همراه قیمت سنگ آهن در بازار شکایت.

اما آمازون می گوید که این تنها می تواند انجام این کار بسیار در خود را دارد. این شرکت می گوید که مغایر استانداردهای دولتی محدود کردن توانایی خود را برای سرکوب قیمت سنگ آهن در بازار — در حالی که قوانین در برابر افزایش قیمت در طول زمان بحران در حال حاضر وجود دارد در حدود دو سوم از ما قوانین بسیار متناقض از دولت به دولت. آمازون می تواند پا زدن به عنوان بسیاری از فروشندگان به عنوان آن می تواند برای نقض سیاست های مستقل خود را دارد اما در اغلب چند بعدی عواقب قانونی برای کمک به تنظیم قیمت های متورم.

یک قانون فدرال آمازون می گوید که اطمینان حاصل شود که وجود دارد "هیچ شکاف در حفاظت از مصرف کنندگان" و کمک خواهد کرد که آمازون و دیگر خرده فروشان "بیشتر به طور موثر جلوگیری از بد بازیگران و اطمینان از قیمت عادلانه."

آمازون پیشنهاد را به قیمت درآوردن قانون که "باید پا زدن بلافاصله زمانی که دولت فدرال اعلام کرد بحران بهداشت عمومی یا ملی اضطراری که ترک هیچ جایی برای شک برای کسب و کار و سازمان های اجرای. آن را نیز باید ایجاد و حذف قیمت گذاری استانداردهای تعریف که و چه هستند تحت پوشش قانون و اطمینان از اجرای قوی قدرت."

جای تعجب نیست, آمازون قانون پیشنهادی خواهد اطمینان حاصل شود که تنها حزب که مجموعه قیمت — مانند گفتن بد شخص ثالث خرده فروش آمازون — تواند در قبال قیمت متورم و نه نمای (یعنی آمازون) که میزبان است که فروشنده و تسهیل فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن