Samsung Galaxy Unpacked تریلر teases پنج دستگاه جدید رونمایی شود در آگوست 5th

سامسونگ بزرگ بعدی سخت افزار رویداد Galaxy Unpacked است تایید برای August 5th, و یک تریلر جدید از گوشی ساز نشان

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

سامسونگ بزرگ بعدی سخت افزار رویداد Galaxy Unpacked است تایید برای August 5th, و یک تریلر جدید از گوشی ساز نشان می دهد ما می توانیم انتظار برای دیدن پنج دستگاه های سخت افزاری رونمایی در روز است.

سایه ها از همه پنج نشان داده شده در ابتدا و انتهای تریلر زیر مشاهده کنید. و قضاوت توسط اشکال و نشت دیده ایم که تا کنون این چیزی است که ما در حال انتظار برای دیدن: جدید Galaxy Note 20 (به طور منظم و فوق العاده نسخه); تاشو Galaxy برابر 2; کهکشان دیده بان 3; باقلا به شکل کهکشان جوانه Plus و Galaxy Tab S7 و S7 به همراه قرص.

بنابراین نه کاملا یک جهان کهکشانها اما سالم تعداد همه یکسان است.

هر دستگاه در آن فهرست شده است به بیرون درز در یک راه یا دیگری, اما مثل همیشه این نشت موقت هستند و ما کنجکاو خواهید بود برای دیدن آنچه که در واقع اعلام می شود روی صحنه. نیز وجود دارد که خارج از فرصتی که سامسونگ موفق به حفظ برخی از اطلاعات به خودی خود وجود دارد و آن خواهید بود به یاد بگیرند که در این رویداد است. اما آیا نفس خود را نگه دارید بر روی آن است.

Galaxy Unpacked event خواهد بود جریان در چهار شنبه, آگوست 5th, در 10در و همکاران. مطمئن شوید برای بررسی در در آستانه به گرفتن تمام اخبار آن را به عنوان اتفاق می افتد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن