نمایش اینستاگرام رول از نوشته های پیشنهادی برای نگه داشتن شما چسب خورده به خوراک خود را

اینستاگرام امروز با راه اندازی «نوشته های پیشنهادی» در حال گسترش خوراک خود است. این نوشته ها، از حساب هایی که

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

اینستاگرام امروز با راه اندازی «نوشته های پیشنهادی» در حال گسترش خوراک خود است. این نوشته ها، از حساب هایی که دنبال نمی کنید، بعد از اینکه به انتهای فید تان رسیدید، نشان داده می شوند و این گزینه را به شما می دهند تا با پیشنهادهای اینستاگرام، اسکرول کردن را ادامه دهند. تا به حال، خوراک به طور کامل توسط ترجیحات کاربران و افرادی که دنبال آنها تعیین شده است.

در چند سال گذشته، اینستاگرام زمانی که به انتهای فیدهای خود می رسه به کاربران پیامی نشان داده است، به این معنی که در دو روز گذشته هر پستی را از افرادی که دنبال می کنند دیده اند. با نوشته های پیشنهادی، آنها این گزینه را برای حفظ پیمایش گذشته که نشانگر برای محتوای بیشتر داشته باشد. (این پیام هنوز هم وجود خواهد داشت همراه با گزینه ای برای بازدید دوباره از نوشته های قدیمی.)

در این نوشته ها همان نوشته هایی که در کاوش نشان داده می شود، نخواهد بود. آنها به محتوایی که مردم از قبل دنبال می کنند مرتبط می شود، در حالی که کاوش با هدف اشاره به مردم به سمت محتوای مجاور، می گوید: جولیان گوتمن، رئیس محصول در اینستاگرام هوم. او از محتوای فضایی استفاده کرد، که به طور مرتب و به عنوان مثال، آن را دنبال می کند و با آن درگیر می شود. یک نوشته پیشنهاد شده ممکن است عکس فضایی جدیدی از کسی باشد که او دنبال نمی کند، در حالی که صفحه کاوش او ممکن است حاوی نوشته های مربوط به فیزیک به طور گسترده تر باشد.

gutman رد به نظر در مورد چگونه اغلب مردم در واقع رسیدن به پایان خوراک خود را به طور روزانه. تبلیغات در نوشته های پیشنهادی وجود خواهد داشت، و تنها عکس ها و ویدیوهایی که به شبکه ارسال شده اند، در حال حاضر نشان داده می شود، به این معنی که محتوای IGTV یا Reels را دست انداختنی نمی بینید.

حرکت به نظر می رسه که تغییر موضع اینستاگرام دو سال پیش روی صفحه نمایش هنگامی که آن را راه اندازی پایان اطلاع رسانی خوراک، مدیر عامل سابق شرکت و بنیانگذار، کوین Systrom، آن را به عنوان یک تصمیم گرفته شده با سلامت روانی کاربران در ذهن قرار داده است. او در آن زمان گفت که این شرکت در حال کار بر روی "ابزارهایی است که به جامعه اینستاگرام کمک خواهد کرد تا بیشتر در مورد زمان صرف شده در اینستاگرام بدانیم، " و اضافه کرد که "هر زمان باید مثبت و عمدی باشد." اما نوشته های پیشنهادی به راحتی می توانند افراد را برای مدت طولانی تر در برنامه نگه دارد.

گوتمن می گوید این محصول طراحی شده بود برای نگه داشتن مردم چسب به تلفن های خود را.

من فکر می کنم برای ما این واقعا از چشم انداز چند سال پیش در اطراف مردم واقعا دیدن خوراک به عنوان یک محل برای منافع خود را، و با بهبود در یادگیری ماشین و توانایی ما را به نوع آن را آسان تر برای شما برای دیدن برخی از آن نوشته ها که در اینستاگرام هر روز، و واقعا به ارمغان بیاورد که ارتباط شخصی به شما "او می گوید. بنابراین ما فقط می خواهیم برای مردم آسان کنیم که وقتی به انتهای خوراک شان می رسه، این مطلب را بفهمند. که واقعا انگیزه در اینجا ، آن را آسان تر برای شما به عمیق تر در علاقه خود را."

همچنین نوشته های پیشنهادی احساس می کنند که اینستاگرام نشانه ای از TikTok گرفته است، که کاربران را به یک خوراک مداوم از محتوا پرتاب می کند که هیچ وقت تمام نمی شود. این بخشی از آنچه که باعث شده تا برنامه موفق است. البته طولانی کردن خوراک نیز فضای تبلیغ بیشتری به اینستاگرام می دهد که به آن اجازه می دهد تا بیشتر پول در ازای آن در نظر بگیریم. این برد برنده برای اینستاگرام است، حتی اگر به این معنی است که کاربران به طور بالقوه به صرف زمان بیشتری از همیشه در برنامه پایان خواهد داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن