ضد عفونی کننده اسپری روزانه در Gokulam

Corporator SBM Manju نگرانی قدردانی ساکنان میسور/Mysuru: در یک پیشنهاد برای جلوگیری از گسترش Coronavirus, Corp

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

Corporator SBM Manju نگرانی قدردانی ساکنان

میسور/Mysuru: در یک پیشنهاد برای جلوگیری از گسترش Coronavirus, Corporator SBM Manju انجام سمپاشی و ضد عفونی کننده هیپوکلریت سدیم در تمام جاده ها در Gokulam و Brindavan فرمت در بخش شماره 6 روزانه.

Manju که کردم یک سمپاش نصب به Maruti Omni ون گرفتن بخش (شماره 6) ضد عفونی با صرف پول را از جیب خود. "به من سلامت شهروندان مهم است," او می گوید.

این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) در حال حاضر انجام سمپاشی و ضد عفونی کننده با کمک آتش و خدمات اضطراری پرسنل در تمام جاده های برجسته محافل و مجتمع های تجاری در شهر به عنوان یک اقدام احتیاطی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

اما Corporator Manju نگرانی در مورد ایمنی از ساکنان بخش روانیش او را به عمل است. او منصوب شده است دو نفر به اسپری ضد عفونی کننده در بخش خود و او است که پرداخت حقوق آنها را از جیب خود.

او متعهد شده است ضد عفونی کننده اسپری به طور منظم از یک هفته و با در نظر گرفتن تمام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"وجود دارد تعداد بیشتری از شهروندان ارشد در Gokulam و Brindavan فرمت که در زیر می آید بخش من و ایمنی و سلامتی مسئولیت من است. از این رو من انجام سمپاشی و ضد عفونی کننده در خود من هزینه" Manju گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن