فوتبال هنوز هم فوق العاده محبوب به فروش بالای 200 میلیون و 126 میلیون بازی ماهانه

Minecraft فروش رسما صدر 200 میلیون با 126 میلیون نفر بازی بازی های ماهانه. مایکروسافت جزئیات آخرین آمار فروش ف

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

Minecraft فروش رسما صدر 200 میلیون با 126 میلیون نفر بازی بازی های ماهانه. مایکروسافت جزئیات آخرین آمار فروش فقط به عنوان Mojang Studios جشن 11 سال پس از اولین Minecraft آلفا ساخت در اصل منتشر شد.

مایکروسافت نیز شاهد یک افزایش بزرگ در فوتبال استفاده در این بیماری همه گیر. کمیته مبارزه با سانسور دیدم 25 درصد افزایش بازیکنان جدید در ماه گذشته و 40 درصد سنبله در جلسات چند نفره.

Minecraft فروش قبلا در صدر 100 میلیون در سال 2016 و بازی نشان نداده هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت. افزایش بهره از تاریکی و دلتنگی ناشی از بازی دیدم Minecraft باقی می ماند شاه از یوتیوب بینندگان آمار سال گذشته است.

مایکروسافت به دست آورد Minecraft ساز Mojang نزدیک به شش سال پیش برای $2.5 میلیارد دلار و در آن زمان آن را تا به حال به فروش می رسد بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر PC, Xbox 360, PS3, و سیستم عامل های دیگر. آن را یک خرید هوشمند توسط مایکروسافت و باور نکردنی رشد فروش و شتاب آنجا نگه داشته است بازیکنان بازگشت به بازی برای سال.

کمیته مبارزه با سانسور آغاز زندگی به عنوان یک خوابه پروژه توزیع در ابتدا به عنوان یک اپلت جاوا در forum های اینترنتی. بازی به سرعت اسیر تخیل هزاران نفر از علاقهمندان به بازی که دوست داشتم بازی indie در مفهوم اجازه می دهد بازیکن را به شکل یک محیط با تهیه و ساخت ساختمان از بلوک. این باعث شده است جوانان جامعه است که باعث ایجاد ماکت اشیاء و یوتیوب راهنمایی در مورد چگونه به بازی Minecraft که به طور منظم با میلیون ها نفر از بینندگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن