Infinite بزرگترین مشکل این است که خارج از کنترل آن

I. هفته گذشته من در مورد نوشت: برخی از نیروهای قرار دادن فشار بر Infinite — و نحو نامشخصی برای من وقتی که من

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

I.

هفته گذشته من در مورد نوشت: برخی از نیروهای قرار دادن فشار بر Infinite — و نحو نامشخصی برای من وقتی که من نوشتن در مورد Infinite این دوره از وقایع را بلافاصله معکوس قرار داده Infinite به یک موقعیت قوی تر. در عوض چند اقدامات این وضعیت برای ByteDance محبوب تصویری برنامه رو به طور قابل توجهی بدتر است.

برای استارت, پیتر ناوارو, مشاور رئیس جمهور گفت: در مصاحبه ای با فاکس نیوز روز یکشنبه که او انتظار دارد رئیس جمهور تهمت را "قوی عمل" در برابر Infinite و یک همکار چینی ساخته شده اجتماعی, برنامه WeChat. بدتر از ByteDance دیدگاه است که ناوارو گفت که ایالات متحده نمی خواهد به عقب و حتی اگر Infinite فروخته شده است به یک آمریکایی خریدار. در اینجا بلومبرگ:

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است "شروع" با دو نرم افزار, و او نمی خواهد حکومت ما منع آنها ناوارو گفت: عصر روز یکشنبه. حتی اگر Infinite فروخته شده است به یک آمریکایی خریدار آن را نمی خواهد مشکل را حل کند او گفت:.

"اگر Infinite جدا به عنوان یک شرکت آمریکایی نیست که به ما کمک کند" ناوارو گفت. "از آنجا که آن را برای رفتن به بدتر – ما در حال رفتن به باید به چین میلیاردها دلار برای امتیاز داشتن Infinite کار در خاک ایالات متحده."

در ریشه این نگرانی است که بدون توجه به آنچه ByteDance می گوید در مورد Infinite استقلال از حکومت در نهایت باید آن را انجام دهد هر آنچه کشور را وحشیانه سرکوب رژیم استبدادی خواسته است. راسل Brandom مورد بررسی قرار نگرانی آمریکا در مورد برنامه در آستانه:

برای کارشناسان این نگرانی است که کمتر در مورد جرم جمع آوری داده ها و بیشتر در مورد هدف عملیات است که سخت تر برای تشخیص. چون Infinite حفظ سطح استاندارد مهاجم, برنامه, دسترسی چینی ها سرویس های اطلاعاتی به طور بالقوه می تواند با استفاده از آن به عنوان یک پورتال برای نظارت کاربران خاص و یا به خطر انداختن اطلاعات جمع آوری. اف بی آی در حال حاضر زنگ خطر مطرح شده در مورد چینی جاسوس سرقت ما اسرار تجاری به طوری که همان دسترسی است و حتی ترسناکتر برای آمازون و یا ولز فارگو که ممکن است احتمالا باید اختصاصی با تکنولوژی است که چین می خواهد به سرقت. تا زمانی که دولت چین می تواند تحت فشار قرار دادن Infinite از طریق مالکیت آن وجود خواهد داشت راه برای snoop کاربران بدون بالا بردن آلارم. که باعث می شود آن را سخت برای در معرض خطر کاربران به احساس کاملا امن و بدون توجه به آنچه برنامه می کند.

اضطراب بیش از دخالت خارجی را پرورش داده سر خود را قبل از. به تازگی به عنوان مارس زوم گرفتار شد گر خارجی و تماس های ویدئویی از طریق چین یک رفتار به مراتب جدی تر از هر چیزی که ما دیده ایم از Infinite. Equifax از دست داده از بیش از 100 میلیون نفر (احتمالا کار برای روسیه بسته به نوع که شما بر این باورند که قطعا اطلاعات بیشتر از Infinite تا به حال دسترسی به. اما چیزی در مورد Infinite مالکیت گرفتاری که باعث می شود آن را سخت تر را ببخشند. حتی اگر زوم بود بی دقتی و یا Equifax شد outmatched وجود اعتقاد به این که آنها هنوز هم در حال مبارزه در سمت راست. اما فشار سیاسی نمی تواند ثابت با ممیزی های امنیتی. اگر شما بر این باورند Infinite همکاری با سرویس های اطلاعاتی وجود دارد به سادگی هیچ چیز این شرکت می توانید انجام دهید به شما اطمینان بدهم.

دیگر ترس است که چین را تحت تاثیر قرار ByteDance یا به طور مستقیم و غیر مستقیم به فشار یک جهان بینی است که پذیرای سانسور و سرکوب سیاسی در امریکا و جهان در بزرگ. این است که نه انتزاعی ترس — ما در حال حاضر دیده می شود آن اتفاق می افتد با مطالب مربوط به NBA و هنگ کنگ به عنوان بن تامپسون مستند سال گذشته است. (Infinite می گوید NBA محتوا ممکن است به نظر می رسد در این جستجوها به دلیل مسائل با زبان و محلی سازی اما نمی شد به طور فعال حذف شده از پلت فرم است.) و سانسور در برنامه هنوز هم به نظر می رسد به منعکس کننده یک جهان بینی به مراتب بیشتر از آن را نشان دهنده یک آمریکایی; تنها به تازگی برنامه بازرسان شروع اجازه می دهد مردم با خالکوبی و آنچه این شرکت گفت: یک اشکال به طور موقت به نظر می رسد برای پنهان کردن محتوای مرتبط با Black Lives Matter. (محتوای قابل مشاهده بود اما یک اشکال ساخته شده از نظر تعداد به نظر می رسد به صفر است.) این یک کشش به تصور پکن در نهایت با استفاده از Infinite برای توزیع تبلیغات و بدون ترک هر گونه اثر انگشت یا.

و پس: وجود ممنوعیت. آمازون فرستاده کارکنان گفتن آنها را به حذف نرم افزار از تلفن های شرکت های بزرگ و سپس عقب نشینی. سپس ولز فارگو ممنوع برنامه از دستگاه های شرکت های بزرگ و چسبیده به آن است. دموکراتیک و ملی حزب جمهوری خواه کمیته در حال حاضر هر دو گفته کارکنان به نصب برنامه بر روی تلفن های خود را برای ترس که Infinite می تواند ارسال و بازگشت نامشخص اطلاعات به دولت چین.

چه نوع داده ؟ بیشتر محققان بوده است به دنبال آن است. در واشنگتن پستجفری فاولر خواسته پاتریک جکسون از حریم خصوصی شرکت قطع به نگاهی. "Infinite به نظر نمی رسد برای گرفتن هر گونه اطلاعات شخصی بیش از Facebook" فاولر می نویسد. "که هنوز هم یک هولناک مقدار داده به معدن مورد زندگی آمریکایی است. اما شواهد قلیل که Infinite است به اشتراک گذاری داده های ما با چین است." او می رود:

جکسون از قطع گفت که این برنامه می فرستد یک "غیر طبیعی" مقدار اطلاعات از دستگاه به کامپیوتر است. هنگامی که او باز Infinite او در بر داشت در حدود 210 شبکه درخواست در نه ثانیه و در مجموع بیش از 500 کیلو بایت از اطلاعات فرستاده شده از نرم افزار به اینترنت. (که معادل یک و نیم مگابایتی و یا 125 صفحات تایپ نمایید.) بسیاری از آن اطلاعات در مورد گوشی (مانند صفحه نمایش با وضوح و تبلیغات اپل identifier) است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به "اثر انگشت" دستگاه خود را حتی زمانی که شما وارد سایت نشده اید.

و وجود یک سوراخ در توانایی ما به منظور بررسی همه آنچه Infinite می کند. جکسون گفت: این برنامه با استفاده از برخی از ویژگی های اقدامات به رمز آن فعالیت معنی برخی از آن است که پنهان از محققان مستقل به دنبال تحت پوشش می دهد. "به منظور مختل کردن هکرها و کسانی که مایل به دستکاری برنامه ما با استفاده از obfuscation برای کمک به کاهش حملات خودکار مانند رباتها" [سخنگوی] گفت.

که اساسا ما را به جایی که شروع کردیم: با هیچ شواهد Infinite است که انجام هر کاری فوق العاده سایه با ما داده و هیچ مدرکی از آن می تواند به جلوگیری دولت چین از وادار کردن آن در هر نقطه.

شاید متوجه است که این برنامه ممکن است در مقاوم, درگیری بین جهانی ابرقدرت Infinite ستاره شروع به وحشت. در نیویورک تایمزتیلور لورنز می یابد و افراد جوان نگران از دست دادن یک کلید خروجی برای آزادی خلاق در طول ماه از قرنطینه — و همچنین برای برخی از تعدادی از آنها معیشت خود را.

اثرگذارندهها که به تماشای سقوط تاک یکی دیگر از محبوب فرم کوتاه تصویری برنامه در سال 2016 آموخته اهمیت تنوع یکی از مخاطبان در سراسر سیستم عامل. اما حتی برای Infinite بزرگترین ستاره در حال حرکت مخاطبان از یک پلت فرم به دیگری است یک تعهد بزرگ.

"من باید 7 میلیون پیروان در Infinite, اما آن را نمی کند ترجمه به هر پلت فرم" گفت: نیک Austin, 20. "من فقط 3 میلیون در Instagram و 500,000 در یوتیوب. بدون توجه به آنچه که آن را به سخت را برای انتقال همه مردم من در Infinite."

ByteDance گزارش شده است که با توجه به همه شیوه ای از راه حل های پیشنهادی برای حفظ Infinite زنده در سراسر جهان — از آن انتظار می رود برای تولید 500 میلیون دلار درآمد در این سال ، اما به نظر می رسد روشن است که هر آنچه اتفاق می افتد به Infinite, ByteDance خود را نمی تواند کنترل از نتیجه.

که البته شده است Infinite را با مشکل همراه است.

II.

Facebook است و با توجه به ممنوعیت تبلیغات سیاسی در روزهای منتهی به انتخابات آمریکا, Kurt واگنر گزارش بلومبرگ. در برخی از محله های این دریافت کرده بود به عنوان یک کاپیتولاسیون به تماس صوتی را برای این شرکت به ممنوعیت تبلیغات سیاسی در دسترس نباشد. به نظر من این کمتر از یک مقیاس کامل عقب نشینی از معقول و متعادل از سهام. سیاستمداران دسترسی به Facebook پلت فرم آگهی برای اکثریت قریب به اتفاق مبارزات انتخاباتی — و در بیشتر قسمت ها, دروغ خود را هنوز هم نمی تواند موضوع را به واقعیت-چک کردن.

اما در روزهای پایانی مبارزات انتخاباتی نامزدها باید به نوبه خود در جاهای دیگر برای پرداخت ارتقاء. که باعث کاهش شانس است که به خصوص ننگین آگهی می رود انبوه ویروسی قبل از آن می تواند برداشته شود و یا قبل از مطبوعات آزاد می تواند حقیقت آن را بررسی و توزیع هر گونه مقالات در نظر گرفته شده برای کم ارزش کردن آن است.

آن را نیز ممکن است زندگی را سخت تر برای رقبا در برابر شناخته شده امتیازهای که می تواند مورد استفاده قرار گیرد نهایی تبلیغاتی که فشار Facebook تبلیغات ارائه شده است. (دموکرات ها و جمهوری خواهان شده اند به همان اندازه نگران این نتیجه در گذشته است.)

در همان زمان, آنها هنوز هم قادر به ارسال خود به خود صفحات که در آن به نظر می رسد به من آنها را فقط به عنوان خطر بزرگ گفت: چیزی وحشتناک به عنوان آنها را در یک تبلیغ. و این پست ممکن است حتی توزیع گسترده تر از تبلیغات خود را اگر سابقه هر گونه راهنمای.

با این نقطه من بیشتر یا کمتر متقاعد کرد که یک آگهی خاموشی در روز قبل از انتخابات — از مرتب کردن بر اساس است که در حال حاضر رایج در استرالیا — چیزی که حق انجام دهد. اما من باقی می ماند ديپلمات آن را به هر گونه تفاوت معنی داری در منطق اساسی از مبارزات انتخاباتی.

پوش بک: محل باشگاه وانجمن قوانین

من شنیده ام برخی از نا امید سرمایه گذاران در هفته گذشته پس از من در مورد نوشت: باشگاه وانجمن های صوتی-تنها برنامه های اجتماعی در حال حاضر در بتا بسته شده است. که در آن نقطه محل باشگاه وانجمن تا به حال هیچ برنامه های برای گزارش آزار و اذیت و جامعه آن دستورالعمل ها کمی بیشتر از حقوقی boilerplate. اما من کمی بیش از حد سخت در موسسان برخی از شما می خواستم به دانستن ؟ محل باشگاه وانجمن فقط دو کارمند تمام وقت; آیا این واقعا زمان به آنها را ضرب و شتم بیش از اعتماد و مسائل ایمنی?

پاسخ من این است که این دقیقا زمان شروع به فکر کردن در مورد اعتماد و ایمنی. برای بیش از حد طولانی دره سیلیکون برنامه های اجتماعی punted در این سوالات تا زمانی که آنها واجد شرایط بحران. من معتقدم استانداردهای جامعه چیزی است که یک برنامه باید با راه اندازی به جای صبر برای توسعه تا خود را برای اولین بار محتوای اعتدال بحران است. در صورتی که من به عنوان "غیر منطقی" آن را احساس می کند مانند نوع بی دلیل من می تواند احساس خوبی در مورد.

در هر صورت من heartened کنید که بیش از آخر هفته Clubhouse نوشت: یک پست وبلاگ در مورد دراماتیک هفته شده و برخی از دستورالعملهای انجمن. دستورالعمل ها در زمان comically خالص — چگونه دقیقا آیا یک برنامه است که اساسا متشکل از زنده نامحدود تماس های تلفنی به قصد اطمینان حاصل شود که کاربران "نه گسترش اطلاعات نادرست"?

اما شما شروع کردیم به جایی و من خوشحالم که در محل باشگاه انجام داد.

پوش بک: Facebook اندازه

نوشتن در مورد Facebook هفته گذشته گفت: من چیزی در من می گویند بسیاری است که Facebook مشکلات با تبعیض و نقض حقوق مدنی خواهد بود کوچکتر اگر Facebook خود را کوچکتر بودند. نه همه با من موافق. به خصوص افرادی که کار در Facebook بلکه افراد دیگر است. یکی از آنها (و وجود دیگران!) است از خبرنامه ساناز Douek. او می نویسد:

من موافق این اندازه مهم است و من احتمالا فکر می کنم باید آن را شکسته و به دلایل دیگر اما من مطمئن هستم که آن را واقعا حل هر یک از مطالب و اعتدال مشکلات. من فکر می کنم وجود دارد بدون قرار دادن این نگرانی ها یا مقیاس اینترنت در لوله. مردم را به یافتن راه هایی برای به اشتراک گذاری اطلاعات در سراسر شبکه; برخی از آن افتضاح خواهد بود. [...] این مشکلات ممکن است کمتر شدید و آن را مطمئن شوید که به خوبی خواهد بود برای متوقف کردن آن علامت را انتخاب (اگر چه وجود دارد راه های دیگر برای انجام این کار بیش از حد...) اما من فکر نمی کنم آنها از بین برود. دوم ما همان نگرانی در حال حاضر در مورد دیگر کوچکتر سیستم عامل بیش از حد. E. g. توییتر. و ما نگرانی در مورد که در آن افراط گرایان به زمانی که ما به آنها دست کشیدن Facebook. دوباره شاید ما نه به عنوان نگران, اما من فکر می کنم مشکل اساسی چگونه و چه کسی تصمیم می گیرد چه محتوا می تواند به صورت آنلاین باقی می ماند بدون در نظر گرفتن اندازه.

من فکر می کنم Reddit است که قوی ترین استدلال در برابر عدم تمرکز حل آن است. در پایان, ما نیاز به یک قدرتمند و متمرکز دروازه بان به در آمده و یک chokepoint. چیزی که در مورد قدرتمند gatekeepers است که آنها قدرت!

امتیاز گرفته — اما من نمی دانم. چیزی که در مورد Facebook است که آن را فقط میزبان سخنرانی نفرت از آن (تقریبا همیشه ناخواسته) استخدام جدید هواداران برای آن ایدئولوژی از طریق الگوریتمی ارتقاء احساسی متهم پست و تلخ گروه های جناح راست. در پایان روز کوچکتر Facebook — است که می گویند یک Facebook می کند که عبارتند از Instagram و یا واتساپ — کمتر استخدام بالقوه. اگر وجود دارد یک بحث است که کوچکتر Facebook به نحوی ما را جهانی سخنرانی نفرت مشکل بدترمن هنوز هم که هنوز است به آن را بخوانید.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل

⬆️ روند تا: اپل اختصاص داده است 400 میلیون دلار از یک برنامه ریزی $2.5 میلیارد دلار برای مبارزه با کالیفرنیا بحران مسکن. برای اولین بار اعلام کرد پروژه ایجاد خواهد شد ... 250 واحد از مسکن.

روند وری. گوگل گفت: آن را به سرمایه گذاری 10 میلیارد دلار "در هند دیجیتال آینده". من کاملا مطمئنم که این بیشتر به معنی "ایجاد جدید گوگل مشتریان" اما ما را ببینید!

⬇️ روند را: Pinterest است که "پنهان" به جای از بین بردن محتوایی که ناقض سیاست های خود را, اما بسیاری از آن باقی مانده است کشف و است که به طور فعال ترویج از طریق الگوریتمی توصیه. (سارا امرسون / OneZero)

حاکم

⭐ کالیفرنیا گزارش شده است که برنامه ریزی خود را در تحقیقات ضد تراست گوگل است. شرکت خانه شد آشکارا غایب از فهرست 48 متحده — همراه با پورتوریکو و ناحیه کلمبیا — که در حال بدست گرفتن بخشی در یک جداگانه بررسی رهبری تگزاس. لی Nylen گزارش:

کالیفرنیا ضد تراست پروب جداگانه بررسی از چند دولت تلاش دو نفر از این افراد گفت. همه افراد صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به صحبت کردن علنی در مورد محرمانه شد. آلاباما است که در حال حاضر تنها کشوری است که در حال بررسی شرکت.

آن را بلافاصله روشن نیست چه جنبه ای از گوگل کسب و کار کالیفرنیا با هدف قرار دادن. یک سخنگوی دادستان کل کالیفرنیا خاویر بکررا کاهش یافته است به نظر.

گوگل به احتمال زیاد استدلال می کنند که آن را کنترل نمی کند به اندازه کافی از صنعت تبلیغات به طور موثر تنظیم نرخ و یا outmaneuver رقبای خود است. این شرکت استدلال به همان اندازه در اخیر سند ارسال شده به استرالیا تنظیم کننده. (David McCabe / نیویورک تایمز)

تکنولوژی غول های پیوست یک طرح دعوی در دادگاه در برابر تهمت و دولت در طول تلاش خود را به دانشجویان خارجی از خود ویزا. "در کوتاهی amicus ظ روز دوشنبه آمریکا اتاق بازرگانی به عنوان به خوبی به عنوان Facebook, Google, Twitter, Salesforce, مایکروسافت و بیشتر, طرفه با دانشگاه هاروارد و MIT در دعوی خود را علیه دولت ایالات متحده." (امیلی Birnbaum / پروتکل)

دادگاه عالی را بشنود Facebook robocalling مورد. "Facebook شد شکایت کرد و در سال 2015 توسط غیر Facebook کاربر نوح Duguid که شکایت کرده است که او شده است می خواهم دریافت ناخواسته و پیام های متنی را از سایت." (Adi رابرتسون / آستانه)

"برجسته ترین سه آمریکایی ضد واکسیناسیون سازمان ملی واکسن مرکز اطلاعات سلامت کودکان دفاع و رضایت آگاهانه اقدام شبکه — با استفاده از Facebook و دیگر عامل رسانه های اجتماعی برای زمینه سازی به صورت گسترده coronavirus واکسن رد." (تیموتی جانسون / Media Matters)

"گوگل ممکن است قادر به دفع کامل در مقیاس اتحادیه اروپا تحقیقات آنتی تراست به آن برنامه ریزی $2.1 میلیارد پیشنهاد برای Fitbit توسط متعهد به استفاده از Fitbit سلامت داده ها به کمک آن هدف تبلیغات افراد آشنا با این موضوع گفت." (Foo یون Chee / فردا نیوز)

ایالات متحده برای مقابله به مثل در برابر فرانسه تحمیل یک "فن آوری مالیات" با تعرفه های جدید است. اگر شما با تکیه بر, فرانسه, لوازم آرایشی و صابون, کیف های دستی برای دریافت از طریق قرنطینه آنها در مورد برای تبدیل شدن به گران تر. (جیم Tankersley / نیویورک تایمز)

اجرای قانون مقامات در حال استفاده از یک شرکت به نام Dataminr برای کمک به نظارت بر رسانه های اجتماعی مرتبط با تظاهرات. Dataminr متکی به توییتر برای ارائه کامل firehose توییت بالا بردن سوال در مورد آن همدستی در نظارت است. (سام Biddle / رهگیری)

غیر منتظره تنگنا در COVID-19 پاسخ: ایالات متحده وابستگی به دستگاه های فکس. (سارا Kliff و مارگوت سانگر-کاتز / نیویورک تایمز)

رئیس ائتلاف برای امن تر وب است که خواستار یک "رسانه های اجتماعی استانداردهای هیئت مدیره است." مارک گینزبرگ می گوید شبکه های اجتماعی باید از دست دادن بخش 230 ایمنی اگر آنها موفق به تطابق با قوانین و مقررات خود را. (تپه)

"سیستم عامل های اجتماعی هستند استبدادی فضاهای در لباس قرض گرفته دموکراتیک زبان" جان Herrman می نویسد: در یک مقاله در مورد فناوری سیستم عامل اصرار بر تماس خود را "جوامع است. "سیاست ها و قوانین به بهترین درک را به عنوان تلاش در اتوماسیون. سبک نگارش آنها ، عملا و قانونا آنها نزدیک به نرم افزار به روز رسانی." (نیویورک تایمز)

سیگنال است که ذخیره سازی داده های کاربر بر روی سرور های شرکت برای اولین بار نگرانی های امنیتی فکر کاربران است. این شرکت می گوید این حرکت خواهد شد و به کاربران اجازه برقراری ارتباط بدون شماره تلفن های که از وضعیت موجود و افزایش نگرانی های امنیتی خود را دارد. همه چیز مبادلات! (لورنزو Franceschi-Bicchierai / معاون)

حرکت یا کشش ناگهانی برداشته موقت آن ممنوعیت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. رئیس جمهور بود و مانع از جریان پس از پخش یک رالی است که در آن او به نام مهاجران مکزیکی جنایتکاران و "متجاوزان." (جیک Kastrenakes / آستانه)

مغلوب ساختن پیشی جستن فقط خود 20,000 هفتم نادرست یا گمراه کننده ادعا می کنند پس از تبدیل شدن به رئیس جمهور است. که یک تایپی نیست. (Glenn Kessler, Salvador ریزو و مگ کلی / واشنگتن پست)

Rascally Infinite نوجوانان در حال تلاش به جلو و یکی در انتخابات ریاست جمهوری بود. آنها دیوانه تهمت پیشنهاد کرده است که برنامه ممنوع شده اند و بررسی بمب های رئیس جمهور رسمی نرم افزار. (صدفی بانجو و Misyrlena Egkolfopoulou / بلومبرگ)

دادگاه عالی هند تایید ارسال قانونی احضاریه از طریق WhatsApp, Telegram و ایمیل. بهتر است بررسی کنید که "دیگر صندوق"! (Abhimanyu Sharma / زمان در حال حاضر اخبار)

صنعت

⭐ همه گیر شده است مطلق هدیه به برنامه های تلفن همراه. در اینجا سارا پرز در TechCrunch:

به عنوان جهان ادامه داد: برای مقابله با تاثیر از coronavirus شیوع سه ماهه دوم سال 2020 بزرگترین و در عین حال برای موبایل, دانلود برنامه, استفاده و هزینه های مصرف کننده. با توجه به اطلاعات جدید از فروشگاه app هوش برنامه شرکت آنی, برنامه موبایل, استفاده از رشد 40% در سال بیش از سال در سه ماهه دوم سال 2020 و حتی هدف قرار دادن تمام زمان بالا از بیش از 200 میلیارد ساعت در ماه آوریل است. هزینه های مصرف کننده در برنامه های, در ضمن آمار یک رکورد از 27 میلیارد دلار در سه ماهه دوم. و دریافت برنامه به بالا از نزدیک به 35 میلیارد دلار است.

رشد در برنامه استفاده شده توسط سوخت های اجتماعی فاصله و مستند اقدامات کشورها در سراسر جهان سعی در سرکوب گسترش این رمان coronavirus.

Spotify, Pinterestو آتش زنه رفت جمعه پس از دیگری اشکال در Facebook's ورود SDK. تقریبا یکسان مشکل منجر به مسائل مشابه است. (جیمز وینسنت / آستانه)

پس از این زن تشخیص داده شد سرطان او Facebook خوراک به دست می آمد توسط ads به صورت ساختگی "جایگزین" درمان. "جالب است که من را دیده اند هر مشروع مراقبت از سرطان تبلیغات در خوراک اخبار" او می نویسد: "فقط شبه علم." (آن Borden King / نیویورک تایمز)

Instagram ممنوع, گی, تبدیل درمانی تبلیغات در روز جمعه. بالا بردن سوال: برای شما ارسال می گی تبدیل درمانی تبلیغات در Instagram? (راب Picheta / فردا نیوز)

اگر شما صرف پول به اندازه کافی در Facebook ads می توانید شام را در شریل سندبرگ ، چگونه این شرکت در تلاش برای ایجاد حسن نیت در میان مشتریان خود کمک کرده و سوق دادن آن به $71 میلیارد دلار در آگهی خرید و فروش. (هانا مورفی / فردا نیوز)

Ime Archibong اجرا Facebook's محصول جدید گروه آزمایش و تبدیل به یکی از بالاترین-رتبه بندی رهبران سیاه و سفید در این شرکت است. او همچنین یکی از شرکت بهترین دوست رهبران دوره است. (Sal رودریگز / CNBC)

توییتر بحث احساس بی فایده چون هیچ کس به این استدلال در ایمان خوب است هر بیشتر این قطعه استدلال می کند. در عوض مردم در حال پرش به عهده گرفت پایان بحث حق دور و تجاری ad hominem حملات. (لیلی Loofbourow / Slate)

"گوگل's پردیس سیستم های امنیتی قرار, سیاه و Latinx کارگران به تعصب و باعث شکایت به مدیریت, به گفته افراد آشنا با این وضعیت منجر به این شرکت به ضایعات بخش مهمی از این رویکرد است." (نیکو عطا کند / فردا نیوز)

همه چیز برای انجام

سازمان دیده بان TikToks از coronavirus موارد افزایش و کاهش به عنوان نماینده rollercoaster ، کلاه ها را به پروژه خالق 17 ساله Aidan کارول.

جزئیات Subtweets. هر موضوع به تاریخ شده است یک هدیه است. این یکی ضروری خواندن در میان چیزهای دیگر, کیک توییتر.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, سیاسی و تبلیغات: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن